* I will protect U *
ေဖေဖက ေမ့ေမ့ကိုေတာင္မၾကည့္ဖူးတဲ့အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔ အဲ့ဦးေလးႀကီးကိုၾကည့္တယ္ ...
မနက္ခင္းမွာက်ေရာက္တဲ့ေနေရာင္ျခည္ေႏြးေႏြးေတြလို
ၾကည္လင္ၿပီးေႏြးေထြးေနတယ္ ...စာၾကည့္ခန္းထဲက ေယာက်္ားသားႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေပြ႔ဖက္မႈက ဘယ္လိုသေဘာမ်ိဳးသက္ေရာက္သလဲဆိုတာ ႐ွစ္ႏွစ္အရြယ္ Wu Yifan ရဲ႕ ေခါင္းေသးေသးေလးကမေတြးတက္ခဲ့ဘူး ...
ဒါေပမယ့္ ေႏြးေထြးၿပီး ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးမႈေတြပါေနတာကေတာ့ ေဘးကရပ္ၾကည့္ေနတဲ့သူပင္ ခံစားရတဲ့အထိ ...
ေဖေဖကသူ့ကိုဆို ခ်စ္ျပီးအလိုလိုက္တယ္ ။ပူဆာစရာမလိုဘဲ အ႐ုပ္ကေလးကို ႏိုင္ငံျခားခရီးထြက္ရင္ပျဲဖစ္ျဖစ္ အျပင္သြားရင္ပဲဖစ္ျဖစ္ သူ႔အတြက္ဝယ္လာေပးတက္တဲ့ေဖေဖေၾကာင့္ အိမ္မွာအ႐ုပ္ကေလးေတြက ႐ွိ႐ွိသမ်ွ ေနရာမွာပြစာက်ဲေနတက္တယ္ ...
အဲ့ေန႔က ...မိုးေတြရြာေနတယ္ ...
ၿပီးေတာ့သူ႔ေမြးေန႔ေရာက္ဖို႔တစ္ပတ္အလို ...
နယ္ဘက္အလုပ္ကိစၥနဲ႔မသြားခင္ ေဖေဖက သူ႔ကိုအၾကာႀကီး ခ်ီကာ ဧည့္ခန္း ထဲ လမ္းေလ်ွာက္ၿပီး စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာတယ္ ...ျပန္လာရင္ လက္ေဆာင္ဝယ္ခဲ့မယ္ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းၿပီးေတာ့ အသက္တစ္ႏွစ္ႀကီးလာမယ့္ကေလးေလးသူ႔အတြက္ေဖေဖက အရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားေနေၾကာင္း ေျပာတယ္ ...မထင္ထားခဲ့ဘူး အဲ့ေန႔ၿပီးရင္ေဖ့ေဖ့ကို မေတြ႔ရေတာ့ဘူးလို႔ ...မိုးေတြရြာေနတဲ့ၾကားကေန ေဖေဖစီးသြားတဲ့ကားရဲ႕ အခ်က္ျပမီးေလးလင္းေနတာကို သူသတိရမိတယ္ ...ေဖေဖေပးထားခဲ့တဲ့ အရုပ္ေလယာဥ္ပ်ံေလးကို ရင္မွာပိုက္ရင္း ေဖေဖ့ကားကို သူလက္ေတြေဝ့ရမ္းရင္း ႏႈတ္ဆက္တာကိုလဲ မွတ္မိေသးတယ္ ...
ကားက ဘရိတ္ေပါက္ၿပီး ေခ်ာက္ထဲထိုးက်သြားပါသတဲ့ ...ေမေမကေတာ့အ႐ူးတပိုင္း ...အ႐ုိးျပာေလးသိမ္းခ်င္တာေတာင္ အေလာင္း႐ွာမေတြ႔ခဲ့တဲ့အထိ ေဖ့ေဖ့ေသဆံုးမႈကဆိုးရြားခဲ့တယ္ ...စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈတခုတေလမလုပ္ပဲ အမႈပိတ္ဖို႔ေျပာခဲ့တဲ့အဖိုးစကားၾကား ေမေမက မလြန္ဆန္ႏိုင္ခဲ့ ...
YOU ARE READING
November Rain
FanfictionI'm so glad the universe let me meet you ❤ Amazing cover photo by Xback-KHHK💚