bab 13

75 4 0
                                    

Sebulan kemudian.....

"Argh!!!!" Jeritan halus aeri.

"Kau ni dah knp aeri? Gile ke?" Tanya yubi yang berada di sebelahnya.

"Stress lah ulangkaji..minggu depan dah exam. Aku nk jugak naik kelas" kata aeri. Dimuncungkan bibirnya yang comel.

"Lah..tu je? Relaks lah..kita ulangkaji je..usaha. aku harap kita sama kelas nanti" kata yubi.

"Aku pon harap macam uh. Yubi!" Kata aeri.

"Ha ye knp?"

"Nanti rehat jom pergi perpustakaan..ulangkaji jom" ajak aeri.

"Rehat? Ermm...x boleh lah aeri..aku..aku.."

"-_- kau nk rehat dengan dokyeom an" kata aeri. Yubi menayangkan sengihannya.

"Hmm..dah agak dah" kata aeri.

Yubi senanya dh cpl dgn dokyeom so...autor x nk cerita macam mana. Kita sambung balik ke babak tadi.

"Sorry oky" pujuk yubi. Dia tidak mahu kawan baiknya ini merajuk.

"Oky je lah" kata aeri sambil tersenyum manis. Dia faham yang sahabatnya ini kene jaga hati bf dia...so aeri bagi je lah yubi rehat dgn bfnya.

Waktu rehat~

"So min! Mana minju?" Tanya aeri.

"Minju pergi jumpa cikgu jap..dia nk tanya pasal pogram taknik menjawab sabtu ni" kata so min.

Aeri hanya mampu mengouh kan sahaja.

Sekarang ni diorang dah ade kat perpustakaan.

"Duduk sini je lah.."ajak so min "oky" kata aeri. Diorang duduk di kawasan yang org tak nampak. Maksudnya tempat yang tersembunyi sedikit.

*wonwoo pov*

"Nanti kat perpustakaan kau tolong ajarkan aku math..aku tak pandai ah" kata soonyoung. Ditayangkan muka malas.

"Kau ni iklas ke x ikhlas nk belajar" kata wonwoo.

"Mesti lah ikhlas! Lagipon exam dah nk dekat dah an"kata soonyoung.

"Hmm ye lah"

Sekarang ni..aku dan soonyoung masuk ke dalam perpustakaan. Kami cari buku subjek math. Sekarang kami tgh cari tempat duduk.

Kami pusing pusing..ade lah tempat duduk tapi ade perempuan gedik pulak ajak duduk.

"Wonwoo oppa! Duduk lah sini!!"

"Wonwoo sini lah!"

"Wonwoo oppa~ soonyoung oppa sini lah~"

Malas aku nk layan budak gedik ni..baik aku layan org lain.

"Eh! Macam kenal je?" Kata soonyoung.

"Knp?" Tanyaku. Mane lah aku tau..tiba tiba je budak ni.

"Hah! Ni lah budak yang snep gambar kau mase kat sungai hann haritu" kata soonyoung.

"Yg mana satu?" Tanyaku.

"Tu yg pendek sikit uh..yg chomel chomel uh" kata soonyoung.

Huh? Aeri ke? Apekah? Tak mungkin lah aeri...

"Jom duduk sana" ajak soonyoung lalu terus pergi ke meja aeri dan kawannya.

Aku nk je bagi kaki kat dia tapi dia dah jalan dulu..sabar je lah dapat kawan yg macam ni. Nasib aku ni jenis lelaki yang cool.

*end wonwoo pov*

Tbc

Maaf kalau bab ni tak best.

My cool crushWhere stories live. Discover now