bab 15

71 6 0
                                    

Di kelas 6-B....

Wonwoo dan aeri masuk ke dalam kelas mereka dengan selamatnya. Ada sahaja pelajar yang melihat mereka berdua.

Aeri duduk di tempat duduk kosong bersebelahan dengan tingkap.

Wonwoo pun duduk di tepi tingkap tetapi di hadap tempat aeri.

"Makin tak fokus ah aku kalau dia ade kat depan...ohmygosh crush!!!>-<" kata hati aeri. Dia pandang ke arah luar tingkap dengan tangan di dagu.

Tiba tiba...

Seseorang menarik kerusi di sebelahnya. Aeri pon menoleh.

Matanya membulat.

"Saera?" Kata aeri tidak percaya.

"Kau kenapa tgok aku macam uh!" Kata saera dalam keadaan agak kasar bagi aeri. Macam x de adab.

Aeri hanya menggeleng. Malas dia mahu cari gaduh. Wonwoo pusing ke belakang dan melihat ke arah aeri yang tengah termenung melihat ke luar tingkap.

Saera yang rasa tak puas hati tu pon mula menggedik dengan wonwoo.

"Wonwoo~ rupanya kita satu kelas.." tegur saera dengan senyuman.

"Ouck saera.." kata wonwoo dingin.

Saera dan wonwoo berborak mesra. Aeri ape agi?! Dia amik earfon dan menyumbat erafon uh ke telinganya. Agaknya kalau dia dengar perbualan saera dan wonwoo boleh bernananh hidung dia.

Waktu rehat...

Setelah guru habis mengajar...para pelajar dibenarkan keluar untuk berehat.

Aeri bangun dan mahu keluar dari kelasnya. Semasa dia sedang berjalan..si saera ni pergi lunjurkan kaki kanannya. Niatnya mahu jatuhkan aeri.

Aeri hampir tejatuh namun dia dapat disambut oleh seorang pelajar lelaki yang amat dikenalinya. Iaitu mark..kawan sekelasnya yang lama.

Tak sangka pulak yg dia satu kelas dengan aeri.

"Te..terima kasih mark" kata aeri agak tergagap gagap.

"Tak pe...lagipon aku cuma lalu sini je" kata mark dengan sengihan yang manis bak madu.

Wowoo hanya mampu melihat dan kemudian dia keluar dari kelas.

Saera dah keluar sambil tergelak puas " padan muka kau! Hahahaha" kata saera.

*wonwoo pov*

Kenapa aku rasa cemburu? Aku bukannya cintakan dia...tapi knp?

*end wonwoo pov*

Tbc

Abaikan typo ye readers ku semua^-^

Selamat membaca..

My cool crushWhere stories live. Discover now