2. rész

323 11 0
                                    

Ma találkozunk a legjobb barátnőmmel, Lolával. Igazándiból Laurának hívják, de jobban szereti a Lolát szóval mindenki csak Lolának szólítja. Lola az a tipikus modell alkat; rövid világosbarna haja van ami alig veri a vállát, gyönyörű szép kék szeme és ennek a tetejébe olyan vékony mint egy papírlap (mégis nagyon jó alakja van).
Nagyon kedves és figyelmes lány, kicsi korom óta a legjobb barátnőm.
Szóval ebben a kis városban szerencsénkre van egy hely ahová a fiatalok is eltudnak menni, mi Lolával hetedikes korunk óta suli után minden nap oda mentünk, ott ebédeltünk, beszélgettünk, tanultunk. Ez a hely pedig Olga Büféje. Bővebben ez egy étterem féleség; bent van egy éttermi rész és van egy terasz is ami szintén az étteremhez tartozik, de számos lehetőség van még. Van például színpad, korcsolya pálya, gördeszka pálya és van egy nagy udvar ahol lehet focizni vagy kosarazni.

***

-Szia!-ugrott a nyakamba Lola. Ja, igen Lola nagyon... Öhm nagyon, nagyon szeleburdi.
-Szia!
-Sziasztok!-Köszönt nekünk Nicolas, itt pincérkedik-Azta Bella, de régen láttalak.
-Hát, nem sűrűn járok el otthonról.
-Igen, az feltűnt. Öhm a szokásosat hozzam vagy ma valami mást kértek?
-Szokásosat-mondtuk Lolával tökéletesen egyszerre.
Nico elment a rendelésekért Lola pedig fürkésző tekintettel nézett rám.
-Oh, basszus! El is felejtettem!-akad ki teljesen.
-Mit is?
-Hogy hogy mit? Hát az unokanővéredet! Na mesélj, mi volt tegnap?
-Hu, szóval az volt, hogy a kisasszony nem tudott kiszállni egyedül az autóból és...
-Bocsi, hogy közbe szólók, de meghoztam a rendelést. Egézségetekre!-Köszi!
-És?-kérdezi Lola tűkön ülve.
-És apunak kellett kinyitni az ajtót. Tök gáz volt, ott állt az egész család és mindenkinek le volt esve az álla, hogy hogyan tartozhat egy ilyen lány a mi családunkba. Aztán közölte, hogy nem tud maradni a családi vacsorára, mert valami randija lesz.
-Ugye most csak szórakozol?
-Úgy nézek ki?
-Sajnos nem. Folytasd.
-De aztán mégis betoppant ráadásul azzál két ball lábas barátjával.
-Két ball lábas? Ezt nem értem.
-Figyelj, elindultam, hogy kicseréljem az üdítőmet amikor szálltam ki a padból az a gyerek nekem jött és természetesen ki volt a hibás?
-Te.
-Hát persze.
-Tehát akkor, hogy is hívják ezt a béna gyereket?
-Ádám.
-Örülök, hogy már az ismerettségünk második napján rólam áradozol-mondja egy ismerős hang, mikor megfordultam Ádám állt mögöttem.
-És nem elég, hogy béna még azt is hiszi, hogy körülötte forog a világ.
-Imádom, hogy így van-közli gúnyos mosollyal a képén. Úgy szeretném letörölni az arcáról ezt a bosszantó vigyort-Be sem mutatsz a barátnődnek?
-Lola ő az a bosszantóan idegesítő gyerek akit az előbb bénáztunk le. Bosszantóan idegesítő gyerek akit az előbb bénáztunk le ő itt Lola a legjobb barátnőm.
-Örülök-nyújtja a kezét Lola-És az igazi neveed?
-Ádám, én is örülök.
-Na jó. Menjünk Lola.
-Ahj már. Most?
-Igen, most!
-És hová?
-Hozzánk.

***

Szeretek képeket ragasztani a naplómba, szóval:

Szeretek képeket ragasztani a naplómba, szóval:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
„Csak" BarátokWhere stories live. Discover now