ESCK 17

28 3 0
                                    

Akhirnya aku terlelap dalam kereta si Taetan.. Ontot aku?? Dah kurang sikit sakit. Eh jap.. Camna aku boleh cakap time tido?? Ok ok.. Bagi aku tido jap.

++++
Aku tersedar daripada tido.. Jap. Aku konpius... Asal aku dalam bilik aku?? Aku mimpi ke tadi?? Syukurlah kalau mimpi. Ahak...

Eh tak tak.. Aku rasa tak. Realiti.. Ontot aku.. Masih terasa sakit. Jadi benda tu realiti?? Wuhuu.. Camnalah aku nak hadap muka si Taetan tu esok.

"Eh. Cik Yoonji dah bangun?" seseorang menolak pintu bilik aku. Ouh. Bibik aku upanya..

"Eo?? Pukul berapa sekarang ni??" aku bertanya.. Yelah.. Aku bangun bangun je dalam bilik. Mana sempat nak tengok jam.

"Pukul 9 pagi"

"Mwo??" hanet.. Aku ingat malam lagi. Rupanya dah pagi. Baru aku perasan kat tangan bibik a.k.a eonni Cha ada bawa makanan.. Dengan... Segelas susu.. Ok. Memang pagi. So aku baru nak sarapan la ni?

"Cik Yoonji tidurlah dulu. Lagipun Cik Yoonji demamlah" dia meletakkan makanan di atas meja kopi sebelah katil aku dan bergerak ke arah aku.

"Mwo?? Saya demam??" opss. Baru aku ingat.. Aku kalau aku sakit tak kesahlah sakit sebab jatuh n then luka ke pape jelah aku akan demam.. Tak taulah kenapa.. Tapi memang dari kecik lagilah..

"Ya cik.. Balik semalam selepas Encik Taehyung hantar memang cik dah demam" aku membuat mulut berbentuk 'O'.

"Cik makanlah dulu. Ni saya dah masakkan bubur untuk cik" dia menyuakan sudu dan bubur itu ke arahku.

Aku mengambilnya dan memulakan acara makan aku. Hehek.. Aku suka demam sebab kalau demam aku akan makan bubur.. Aku pun tak tau kenapa aku suka bubur.

"Kalau takde apa-apa saya keluar dulu eh" baru sahaja eonni Cha ingin keluar, aku memanggilnya semula.

"Eh eonni.. Kejap"

"Ye?? Ada apa-apa lagi yang cik mau??"

"Hurmm.. Siapa yang bawak saya masuk bilik ni semalam?" aku tanya inginkan kepastian.. Yelah.. Aku tido dalam kereta semalam.. Bangun je dalam bilik sudah..

"Encik Taehyung yang bawak Cik Yoon semalam"

"Dia bawak saya macammana??"

"Dia dukung cik dengan gaya bridal style" goshhh.. Blushing lagi aku... Dua kali guys dia dukung aku..

"Oklah.. Kalau ada apa-apa lagi panggil eonni tau" aku mengangguk.. Eonni Cha keluar daripada bilik aku..

Aghhhh.. Siyell.. Aku rasa nak berfangirling pun ada... Aku didukung crush aku beb.. Muehehehe... Kalau si Nayeon tau mesti tak puas hati ni.. Hek.. Kesyah lak aku..

Aip tak perasan bubur aku dah habis... Aloooo.. Takpelah. Nanti aku suruh eonni Cha buat lagi... Nak suh aku buat? Boleh je tapi sekarang ni aku demam babe.. Nanti ah aku buat sendiri..

Aku letak sudu dan mangkuk tadi atas meja.. Aku meneguk susu itu sampai habes..

Arkkk.. Kenyang.. Oklah.. Aku nak sambung tido lagi.. Muehehehe.. Papai guys..

•••••••••••••••••••
Hye guys.. Sorry la dah lama Reen tak pedet.. Thanks yang masih setia walaupun aku tau korang dah malas nak baca stry ni ㅠㅠ..

Oklah. Papepown tq yang vote, comment n add stry ni dalam reading list korang.. Aku hargai sangat-sangat.. Harini aku buat triple update sebab aku rajin.. So yang mana nak aku update lagi doakan aku untuk rajin pulak eesok.. Muehehehehe.. Oklah papai korang.. Malemmmm...

Encik Singa vs Cik Kasar | KTHWhere stories live. Discover now