Chaerin POV
Bapak lambat Yeon taik ni.. Haih..
Aikk... Sape tu?? Familiar je cara dia berjalan.. Dia gelak?? Hurmm.. Dua orang namja tu buat aku pelik.. Aku perati betul ii..
Yahh.. Park Jiminie dengan Kim Taehyungie.. Aigoo.. Jimeng Yeon kat sini.. Diorang nak g mane dhoo?? Ke nak g taman?? Lahanot.. Nak jugak pergi lokasi sama ngan aku..
"Wey Jimeng!" nah ko aku laung..
Lembap ah Jimeng ni.. Dia tengok kiri kanan dia sape yang panggil..
"Yah Jiminnie.. Aku kat sinilah.. Taehyung-ah!"
Aku tengok Taehyung duk tunjuk ii ke arah aku.. Yaishh..
Nah datang pun diorang..
"Korang nak pergi mana??"
"Kitorang nak g taman depan tu.. Asal?" nah.. Aku udah bilang.. Memang diorang nak g taman.
"Ouh.. Kebetulan aku nak g taman jugak.. Jom ah gi sekali" aku ajak diorang.
"Boleh jee.. Sorang jeke??" Jimin tanya aku..
"Tak ah.. Ni nak tunggu Yeon datang lepastu ambik Yoon pulak.. Kitorang nak pergi bertiga" VMin angguk ii je..
Kitorang tunggu Yeon depan umah aku.. Lambat siot dia jalan..
"Ha.. Tu si Yeon dah sampai" nasib baik kau cepat Yeon.. Kalau tak dah lama aku pancung kepala kau..
"Sorry. Sorry.. Terlambat. Ehek" eleh budak Yeon perasan cumil.
"Sorry not sorry lah.. Dahlah. Jom gi umah Yoon"
Kitorang jalan berempat tapi aku rasa macam jalan bertiga je sebab Taetae diam je.. Oit.. Kau takde suara ke?? Ke bisu??
Si Yeon pulak duk jalan sorok ii tepi aku biar aku jalan ngan Jimeng.. Malu la konon. Heh..
^^^^^^^^
Yoonji POVLahai. Lambat betol dorang jalan. Aip ii.. Si Yoongi nak g mana lak.
"Oit! Nak g ane?? Ke nak g date ngan Chaerin??"
Hurm dia buat muka blur "Nak g lepak taman ngan Tae n Jimeng. Asal?? Ko tunggu sape?"
"Nak g taman gak.. Aku duk tunggu Yeon ngan Chaerin ni. Meh join sekali"
"Taknak ah" eleh. Tengok muka pun dah tau nak. Kalau dengar nama Chaerin semua taknak. Padahal nak. 수엑 윤기.
"Ha.. Diorang dah sampai. Aikk.. Jimeng ngan Tae join kita sekali..
"Yo bro. Lama tunggu?" hurmm.. Hensemnya crush aku tegur Yoongi.. Dengan box smile dia tu halahaiiii... Geram je aku tengok weyy.. ㅠㅠ
"Lama tak lama.. Ni Yoon tunggu kau lama giler. 2 jam tunggu" oit bangang.. Aku tunggu YeonChae la odo.
Aku hiraukan 3 ekor tu aku g kat YeonChae.
"Jom ah. Abaikan dorang" aku tarik tangan YeonChae and jalan g taman.
"Aip.. Hyeyeon tunggu Jimeng dia weyy.. Tunggu ah"
"Apa kes ko ni?? Ke tak cukup kasih sayang?? Meh aku tambah kasih sayang" dia tunjuk penumbuk dia.
"Dah.. Malas aku nak layan korang dua. Cam budak mentah" aku jalan sorang ii..
"Weyy.. Tunggu la bengong" aku hiraukan teriakkan si Chaerin.
YOU ARE READING
Encik Singa vs Cik Kasar | KTH
Fiksi PenggemarKim Taehyung Seorang sunbae yang digilakan ramai di ARMY Highschool Dikenali dengan wajah tampannya dan juga sangat garang.. Siapa sangka, disebalik kegarangannya itu ada kemanisannya.. Min Yoonji Seorang gadis yang perwatakan kasar mengalahkan lel...