ESCK 13

35 2 0
                                    

Yoonji POV

warghhhh... Mampus akuuuu.. Dahla dress tatau nak pakai warna apa.

Tok tok.

Aku membuka pintu

"Ermm.. Appa?"

"Pakai dress sky blue tau. Macam princess Elsa cikit"

"Arasseo.. Kamsahamnida appa"

Aku menutup kembali pintu bilik. Halamak.. Appa suruh aku jadi princess pulak. Aku membelek-belek semua dress kepunyaan aku didalam almari tersebut. Hurmm.. Banyak sangat pilihan. Nak yang mana satu ni?

Aku mengambik keputusan untuk mengambil sebuah dress paras bawah lutut lalu memakainya.

Fuyoo.. Tatau pulak aku secamtik yini.. Muahahaha.. Eh jap.  Reen dengan Yeon pergi jugak tak?

•Grup gegerls gojes 2019•

•Yoonjipandas🐼
∆ wey korang. Korang pegi tak majlis beday Nayeon gediks??

•Chaerinsikucingshomels🐱
∆ aku pergi. Tapi aku takde partner ah.

•Hyeyeonperasanshomels🐵
∆ aku pergi ngan sensorang ja.. Takde partner.. Aloo.. Kenalah practice. Dalam kubur nanti pon kau sensorang gak. Takde yang datang teman..

•Yoonjipandas🐼
∆ eh ii. Hengko lelebih. Aku tanya tu je. Korang pakai dress warna apa?

•Chaerinsikucingshomels🐱
∆ aku merah darah.. Nak jadi vampire malam bi. Muehehehehe..

•Hyeyeonperasanshomels🐵
∆ eleh. baidewey aku pakai warna pinky sepink jari Jimeng ha gitewww..

•Yoonjipandas🐼
∆ oo aku pakai warna sky blue. Tantik taww.. Macam owner dia..

Aku terus tutup telefon aku dengan cepat sebab aku tau dorang akan kutuk aku nanti.. Tapi memang aku cantik pun.. Muahahahaha.

Aku segera mengenakan solekan tipis lalu bergerak turun ke ruang dapur memandangkan aku siap awal-awal..

"Wow.. So beautiful my dothar.. LOL.. Princess Yoon mana boleh datang dapur. Keluar sana"halau omma dengan nada bergurau.

"Alooo.. Omma halau Yoon ke?? Okay. Yoon keluar. Taknak kawan omma dah"
kata aku persis budak kecik.

"Eleh.. Princess Yoon konon. Padahal Princess evil"sindir Yoongi merangkap oppa terhanat aku. Terhanat pun kau tetap sayang dio kan.. Tak gitewww...

"Kau diamlah hanat. Eh kau pergi jugak ke?"

"Eh tak. Saja bersiap.. Nak lepak depan TV je"

"Eh ko ni. Kau ada partner ak?"

"Tak perlu partner pun. Akukan forever alone"

"Aipp.. Sape cakap. Kau jadi partner Chaerin la ek. Chae join jugak. Memandangkan dia takde partner so kau jelah jadi partner dia. Ok ak?"

"Hurmm"eleh.. Padahal suka..

"Yoon.. Tae dah sampai ni"

"Ok. Omma.. Papai..."

"Papai cayunk.. Duduk ngan Tae je tau.. Jangan merayau.. Kalau Tae suruh kamu tunggu ke suruh kamu ambik makanan ke buat je. Ikut semua yang dia suruh tau.. Take care princess omma" omma melagakan pipinya dengan pipi aku yang peloles itu sebelum melepaskan aku kepada Taehyung.

Cer teka aku rasa apa sekarang?? Rasa nak pijak ii je korang.. Ehek.. Taklah.. Just kidding.. Aku rasa nervous sengsangat. Tu je aku rasa.

Dup dap dup dap~

Encik Singa vs Cik Kasar | KTHWhere stories live. Discover now