Yoonji POV
Sampai je di perkarangan rumah Tuan Im juga merangkap rumah mewah Diva gojes sekolah aku. Sape lagi kalau bukan Im Nayeon.. Yeoja gedik kat sekolah aku tu.
Aku nampak Chaerin dan Hyeyeon dekat halaman rumah mewah itu.
Taehyunh keluar daripada keretanya lalu dengan cepat membuka pintu kereta untukku..
Aku keluar daripada kereta lalu mengucapkan terima kasih.. Dia memimpin tangan aku dan membawa aku ke dalam rumah tersebut..
Bapak besar weyyyy... Kalah rumah aku.. Ehe.. Tak ah.. Rumah dia besar sikit je. Tapi rumah dia dua tingkat. Umah aku punya tiga tingkat. Tapi aku rasa rumah tu besar sebab iasan rumahtu kot.
Tapi yang aku geramnya, si harimau jadian yang hensem si pujaan hatiku ni duk tarik je aku dari tadi.. Bangang tol. Aku nak g kat Chae ngan Yeon la bongok.. Ah lantak ah.. Nasib aku sayang.. Huehue..
"Ermm.. Aku nak jumpa kawan aku jap" aku hanya meng-hurm-kan sahaja. Kawan yang dia cakap tu si Jengkuk upanya.. Ingat sapelah tadi..
"Yoww bro.. Ingat tak datang tadi" Taehyung menegur Jungkook yang ralit berbual dengan seseorang.. Eh jap macam kenal.. Tu..... Aigoo oppa aku.... Yoongi-ssi.. Awal giler kau sampai.. Aku yang jalan dulu kau yang sampai dulu?? Bapak laju kau drift ke hanat??
Ok ok.. Tenang.. Dia naik superbike dia sebabtu laju. Mana aku perasan.. Muehehehhehehe..
"Yow bro.. Aku sampai dulu.. Muahahhahah" dia ketawa jahat.. Tapi aku tak nampak jahat sebab dia tunjuk gummy smile dia.. Eleh.. Akupun adalah..
Aku diam je.. Malas ah nak curi-curi dengar.. Aku kebosanan kat belakang Taehyung.. Kalau aku lepak ngan dua makhluk tu kat luar memang tak bosan langsung. Menghanat je kitorang tau.
Ahh.. Aku tak kesah aku nak keluar jugak.. Tapi macammana nak cakap ekk.. Nak terus keluar ke?? Eh mana boleh..
"Ermm.. Taehyung-ssi.. Boringlah duk sini." ahh.. Cakap camtulah.. Aikk. Cam gedik pulak.. Kesah aku..
"Nak buat apa kalau boring??"
"Nak pergi halaman depan boleh?? Nak sembang sengan Chae ngan Yeon.. Boleh? "
"Arasseo.. Nanti aku datang" aku angguk dan berjalan ke luar..
++++
Chaerin POVTengah aku ralit berbual dengan Yeon, aku ternampak kereta Taehyung berhenti di depan pagar rumah Nayeon.. Tak peliklah kenapa dia park kat luar kalau kat dalam penuh dengan kereta.
Aku nampak Taehyung bukakan pintu untuk Yoonji lepastu pimpin tangan Yoonji masuk umah.. Eh eh.. Sesedap hati dia je tarik tangan anak dara orang.. Ahh.. Lantaklah. Yang si Yeon ni dari tadi lagi duk cerita tu cerita ni. Apa yang dia cerita pun aku taktau..
"Hahaha.. Lawak gilerr.. Sejam aku gelak tau.. Muahahahaha" tengok tu.. Apa yang lawak pun aku langsung tak jumpa.. Takpe ii kita biarkan si Yeon gelak sensorang.
Aku ambik keputusan pergi ambik makanan kat kawasan kolam. Baru je dua tiga langkah tangan aku kena tarik.
"Nak g mana ko? Hah.. Aku duk gelaj sensorang malu siaa." aku menunjukkan muka blurr.."Jom ah gi ambik makanan.. Lapar dah aku dengar kau cerita tadi" nasib baik dia ikut je aku.. Tak banyak songeh..
+++
Yoonji POVAku melangkah ke halaman depan.. Aku mencari dua ketul tu.. Cepat namatey hilang.. Weyh.. Mana dua ketul tu weyh??
Baju warna apa eh diorang pakai?? Hurm aku ingat balik chat kitorang..
Chaerin pakai dress merah darah.. Hyeyeon dress pink sepink jari Jimeng.. Ok.. Yoon remember that.
Aku mencari-cari dua ketul tu.. Dah macam anak ayam duk mencari ibunya.. Ehek... Aku cari di halaman depan.. Takde.
Kat makanan kot.. Makanan Tae cakap kat kawasan kolam.. Aku melangkah ke arah kolam.. Ha.. Sudah kubilang dua ketul tu duduk atas bangku kat taman.. Tak jauh pun dari kolam.. Jarak 2 meter je dari kolam.
"Weii korang.. Sembang apa je.. Nak join gak" aku sedikit melaung.. Tak kuat pun.. Lagipun jarak aku ngan diorang dah 3 meter dah.. So tak kuat sangatlah...
"Ha. Tau pon jalan nak datang cari kitorang.. Ingat tataudah" Chae perli aku.. Eleh.. Tadipun aku kena tarik. Kau pe tau..
"Hehek. Cori.. Aku nak datang sini tadi tapi si Taetan tu duk tarik aku je.. Aku ikut jelah dia" Chae menunjuk muka blur nyaa... -_-
"Jum makan" Yeon menarik aku ke arah meja yang dikhaskan untuk meletakkan makanan. Banyak gilerr makanannya.. Sedap-sedap lak tu..
"Weyy tunggu aku hanot" Chae to the Rin si anak Jung ni mengejar aku dari belakang.. Eleh.. Bukannya cepat sangat dia lari..
"Weyy.. Mana Nayeon?? Aku tak nampak pun lagi muka dia" aku mencari-cari kelibat Nayeon si anak Im.
"Ntah.. Kat sana kot.. Ngan geng-geng gedik dia" geng-geng gedik Nayeon?? Si the girlz tu?? Geng tu aku tau sangat.. Nayeon yang jadi leader.. Nancy ngan Jane jadi anak buah dia.. Semua gedik-gedik.. Kau apa tau.. Nayeon crush on ngan Tae aku.. Si Nancy pulak crush on kat Yoongeh.. Eh ii.. Adik dia tak restu tau.. Yoongeh Chaerin punyah.. Si Jane pulak crush on kat Jimeng si anak Park.. Juga aku tak restu.. Hello.. Anak Park tu Yeon yang punya tau. Kau ambik aku bunuh ko..
"Eo?? Kau tak bawak hadiah ke??" aku tanya..
"Dia tak suh bawak hadiah pun.. So aku ta bawak lah.. " Hyeyeon dengan muka blurnya..
"Aku dah bagi tadi"
"Oit.. Rajin kau bagi hadiah ek?? Apa isi dalam uh?" Hyeyeon bertanya..
"Aku letak buku nota ngan pen je.. Boleh jugak dia pakai.. Daripada beli benda mahal-mahal buat hiasan je buatpa" ahakss.. Aku nampak bebelan si Chae..
"Aha.. Aku bawak ugak.. Tunggu nak bagi lepasni je"
"Kau bawak apa??"
"Aku bawak penumbuk.." selamba aku berkata.. Agagagaga..
"Eh kau ni.. Kalau bebetul jadi macamna??" dengan tangan yang tengah ambik makanan tu Chaerin tanya aku.. Bapak banyak kau ambik Chae.. Sebulan tak habes tu.. Kalau boleh semua makanan dia nak ambik..
"Lagi aku suka" aku kata lantas mengambil penyepit dari tangan Chae.. Aku pun apa kurangnya.. Semua makanan aku ambik.
"Oit.. Pengepit aku uh" opss.. Dia marah.. Kesah lak aku..
"Pengepit berlambak kat sana.. Ambik kat sana jelah" aku menghalau Chaerin..
"Ommaaaaaa!!" dia menjerit persis budak kecik.. Sama-sama tak matang kau dengan Yeon.. Baik akulah matang sikit.. Sikit je tau.. Tak banyak pon.. Muehehehehe..
"Nah ambiklah.." aku mengalah dan berjalan ke arah bangku yang kitorang duduk tadi. Nasib baik takde orang duduk lagi..
Aku berjalan melalui tepi kolam tapi seseorang berjalan sebelahku dan seperti sengaja nak jatuhkan aku ke dalam kolam. Nasib baik aku boleh timbangkan badan aku.. Kalau tak dah jatuh lama dah..
"Opss. Sorry. Tak perasan ada orang"
YOU ARE READING
Encik Singa vs Cik Kasar | KTH
FanfictionKim Taehyung Seorang sunbae yang digilakan ramai di ARMY Highschool Dikenali dengan wajah tampannya dan juga sangat garang.. Siapa sangka, disebalik kegarangannya itu ada kemanisannya.. Min Yoonji Seorang gadis yang perwatakan kasar mengalahkan lel...