ESCK 18

28 1 0
                                    

Aku mengeliat kecil.. Hurmm.. Atas katil.. Selepas makan tadi aku terus tido..

Aku bangun dan melangkah ke arah bilik mandi.. Opss.. Sekarang dah kul 12 beb.. Baru nak gosok gigi.. Aipp. Aku makan tak gosok gigi ke tadi?? Muehehehe..

Aku mandi pakai baju apa semua.. N then aku turun bawah.. Best au cuti free.. Free free je aku cuti.. Hurmm.. Cian Chae ngan Yeon aku.. Takde aku tak kepoh ah nanti.. Eleh perasan lak ko ni Yoon.. Nth ntah dua ekor tu lagi krpoh kalau kau takde..

Dah dahlah perasan tu Yoon.. Aku dengar dari dapur penuh dengan suara gelakan dengan bualan Eonni Cha dengan eomma.. Aikk.. Eomma tak pergi butik dia ke harini?? Biasanya pukul 12:30 baru masak untuk lunch.. Tup tup harini pukul 12 dah masak dah..

Biasanya kalau masak awal bila ada orang nak datang rumah je. Ni sape nak datang ni? Kau agak-agak sape?? Teka ah sendiri. Aku pun tak tau..

"Eomma!"

"Oh mak kau jatuh" aikk.. Aku nak buat eomma terkejut ni Eonni Cha yang terkejut.. Sampai terlempar senduk yang dia pegang.

"Aishh.. Apalah kamu ni.." Eomma marah aku..

Aku apa lagi.. Tersengih cam kerang busuklah.. Hadoiii...

"Aha.. Mian mianhae eonni" sengih aku lagi..

"Ah.. Gwaenchana.." Eonni Cha mengambil senduk yang jatuh tadi lalu membawa ke arah singki untuk membasuhnya.

"Eurmmm.. Eomma! Sape nak datang?! Banyaknya masak" ha.. Kau pelik en kenapa aku type pakai tanda seru tuh.. Alaaa.. Kau bayangkan jelah.. Aku cakap bahagian belakang tu tone(?) dia naik sikit. Cer kau buat..

"Ada tetamu special nak datang harini. A.K.A namchin kamu" eomma berkata dengan selambernyeerrrr... Sape lak?? Namchin aku?? Setahu aku mana pernah kaprl.. Buatpe kapel. Kapel haram tau eomma..

"Nugu?"

"Kan eomma dah cakap tadi. Namchin kamu.. Haloh ii dia ni" tengok tu.. Nampak sangat mals layan aku. Dia bangun dan mengambil pisau. Kemudian duduk balik atas kerusi yang eomma duduk tadi.

"Alaaa.. Eommaaaaa... Bagitau jelah nama dia" aku merengek persis dak ii kecik..

"Tak boleh.. Surprise kot"

"Alooo.. Sape?? Bagitau jelah"

"Tak leh.. Nanti kamu tau sendiri" aku memuncungkan mulut aku.. Yer tau aku cute.. Jangan puji lelebih.. Kembang aku...

"Okeylah.. Papai. Baik layan BTS" aku berlalu pergi.. Aku naik ke tingkat 3 bilik aku.. Aikk.. Tingkat 3?? Kuat bebenor si Taetan tu angkat aku sampai tingkat 3.. Ahh.. Keshah lak aku. Disebabkan ontot aku tak sakit dah.. Aku dapat berjalan seperti biasa..

Aku ambik telefon aku dan turun semula ke ruang keluarga.. Ruang keluarga lebih besar daripada ruang tamu taww... Sebab tu aku lebih suka lepak kat ruang keluarga..

Nak tau aku layan apa?? Aku layan BTS World.. Nah.. Ko hado???

Waduhhh.. Si Kim Taehyung ni bapak encem.. Cair aku.. Dahla sibijik dengan muka si Taetan aku. Nama pun sama..

Ahh kesyah lak aku.. Aku layan layan n layan sampai lah aku tertidur.. Asyik asyik tido je aku tau.. Tak ah.. Aku tertido 10 saat je.. Memang aku selalu tido 10 saat ek?? Tataulah..

10 saat~~ tersedar

10 saat~~ tersedar

10 saat~~

Pap..

"Auch. Sakit odo bibir gojes aku" babi ah.. Phone aku jatuh atas bibir gojes aku.. Eommaa.. Tolong Yoon.. Wuaaaaaa...

Ok gedik.. Bibir aku darah weyy.. Pelislah jangan demam lagi.. Dahlah baru kebas dari demam.. Huh.. Tengah tengah aku belek bibir aku depan cermin.. Tetiba..

Ting~ Tong~

Encik Singa vs Cik Kasar | KTHWhere stories live. Discover now