despre

970 106 8
                                    

   Am simțit nevoia să fac o mică intervenție la povestea asta, să vă lămuresc puțin.

Probabil vă întrebați cât mai durează să se întâmple ceva mai mult între Aleksander și Tavora sau de ce începutul lor nu e așa epic. Inițial, când am început să scriu, aveam în plan ceva clișeic, veșnica iubire dintre un bogat și una nu chiar atât de bogată, cu rude care nu o suportă și chestii de genul.

   Dar apoi am avut un fel de revelație și mi-am spus: Ia stai așa, că în viață nu e totul doar despre Făt-frumos pe cal alb și iubirea lui eternă. În viață, în momentele astea, sunt lucruri mult mai importante decât iubirea.

   Oase și Săruturi va avea parte de iubire (căci, dacă mi-ați citit și celelalte lucrări, probabil v-ați dat seama că nu pot să scriu absolut nimic dacă nu are măcar un strop de romanță). Am decis să includ povestea asta într-o serie, așa cum am mai spus în poveștile mele de pe insta, numită Suflete ispășite, în care, pe lângă iubire, voi încerca să abordez mai multe aspecte ale societății.

   Oase și săruturi va fi despre războaie, politică și rasism. Scandal și opulență, al doilea volum, din perspectiva altor personaje, va fi despre celebritate, homofobie și feminism. Se poate să scriu încă una mai scurtă din perspectiva Zivei, prietena Tavorei, înainte ca ea să ajungă în America.

   Pentru că poluarea și rasismul și homofobia și războaiele ar trebui să ne preocupe mult mai mult. Gândurile Tavorei sunt, în mare parte, și gândurile mele, mai ales cele din ultimul capitol. Am putea face o schimbare, dar de multe ori nu ne ascultă nimeni.

   Așa că va fi și iubire, dar va fi și altceva.

Oase și Săruturi (SUFLETE ISPĂȘITE #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum