💓This story is 60% kisah benar dan selebihnya saya tokok tambah untuk tidak kasi ketara watak. Kalau story gantung, saya minta maaf sebab true story selalunya tu orang masih hidup untuk kasi cerita dia punya story. Dulu dalam fb saya ada explain yang ada kawan minta buatkan cerita kisah hidup dia. So this is it.
💓This story also saya akan update selepas Katrina TDB selesai melabuh tirai..
💓Atas permintaan si kawan ne juga, dia mau saya cari muka2 untuk readers imagine dia (mengada betul)..😂 siou ah kalau sa pilih tu muka nda menepati citarasa ko Neffy..
💓Diharap story yang ini teda la yang menuduh macam2 sebab ini semua hanyalah inspired dari true event of someone i know..
💓kalau nda siuk kasi limpas seja.. 🙈
Bah.. So kita go on with the character .. Saya pilih randomly seja ahh ne character.. Mana yang rasa ngam ja ne..
Lalisa Manoban as Nafaella
Matt Dallas as Kyle
Park Chanyeol as Nick Hansley
Tatooed guy as Oscar
Jeoungyeon Twice as Zaza
==========================
Life is not a fairy tale even if u wish it was.
My name is Nafaella.
Everyone call me Neffy.
Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet.
This is a story about my life.
My very pathetic life.Saya dilahirkan di Kuala Lumpur pada 13 febuari 1989. Papa saya berasal dari Chon Buri , Patayya , Thailand manakala mama saya berasal dari sebuah perkampungan perdalaman di Sarawak. How do they even met? I have no idea.. Saya terlampau kecil untuk memahami semua bila mama dan papa berpisah.
Pertemuan saya dan Nick masa umur 9 tahun mengubah semua yang kelam dalam hidup saya menjadi ceria. I finnaly have a friend. A friend to lean on and a friend to tell all my sorrows. We became bestfriends since then. We became so close till there's no bounderies.
I then have my first love and boyfriend in the age of 16 with Kyle.
But eventually, everyone will leave in a certain period. Not everyone will stay. And so is Nick Hansley and Kyle.
They say i'm a bitch! Well.. Maybe they're right..
Writers note= so as ussual please la komen sikit tentang ne story.. Kalau teda komen, sa merajuk tus nda jadi la mau bikin ne story ..
YOU ARE READING
NAFAELLA
Romance~true story~ Life is not a fairy tale even if u wish it was. My name is Nafaella. Everyone call me Neffy. Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet. This is a story about my lif...