Suda seminggu saya kerja dibawah jagaan Nick. Saya elak2 ja mau bertembung dengan dia. Tapi mimang nda adil sebab dia yang ada kuasa bikin duty roaster. Jadi semua shif saya kena menghadap muka dia.
Dalam masa ni pun saya dapat tau Oscar suda bebas dari rehab dan dia sedang bikin album baru untuk band dia. Debilang mau free from drugs from now on. I am glad to hear that. Saya? Rasa mau berhenti and get free from drugs tapi macam nda dapat janji pada diri sendiri. Suda setahun saya teda sentuh tu barang lagi2 masa sama adik saya si Boy dan scandal saya si Marc.
Saya rapat2kan diri dengan Andrew. He is cute ba. Lagipun saya sengaja ba buat diri rapat sama Andrew supaya Nick sakit hati saya nda melayan dia. Mimang begini ba kan perangai perempuan tapuji.
So seminggu lepas saya bekerja sana, ada la masuk satu sumandak ni. Dia staff baru dan dia waitress. Cantik juga. Kelly nama dia. Hari pertama masuk kerja suda kena maki sama Nick. Saya pun nda faham apa kesalahan dia sampai si Nick memaki dia. Susah betul kerja bawah manager gila begini. Menangis tu staff baru. Saya kasian ba sama tu staff jadi saya cuba mau slow talk sama Nick. Saya mau suruh dia slow down dia punya temper. Saya bawa dia masuk ke pantry. Pantry kami mimang very privacy sebab ia adalah sebuah bilik untuk kami simpan stock dan berehat.
"Nick.. I need to talk to u.."saya bilang bila kami sampai pantry.
"Ohh..?? U know how to talk to me now? Kau sure nda silap orang kaini? Bukan ko hanya cakap sama Andrew si butuh kicik tu ka?"Nick tanya saya balik dalam nada menyindir. Shit ba si Nick! Saya benci betul perangai dia sekarang!
"Oh shut up Nick! Nda perlu la mau campur adukkan hal kerja sama hal peribadi.."-me
"look who's talking..."-Nick
Saya tau dalam keadaan begini si Nick mimang nda dapat dibawa bincang lagi. Dia punya keras kepala suda jadi macam titanium.
Saya kasian ba staff di luar sana kerja dalam keadaan nda selasa. Silap2 diurang mimang berhenti mengejut semua. Saya tarik baju Nick dan tulak dia suruh duduk di bangku sana. Dia terkejut muka dia nampak makin mau marah. But i just ignored him dan saya duduk di laps dia. Saya terus rangkul leher dia dan saya senyum sama dia. Berkerut dahi dia tapi tangan dia pigang juga pinggang saya.
"Kiss number three..."sabilang dan saya terus dekatkan bibir kami. Dia nda menulak langsung malah makin dia yang sengetkan muka dia untuk masukkan lidah dia kedalam mulut saya. Damn! Lama suda saya nda rasa ni.
Bila nafas suda semakin kencang, dia tulak saya perlahan dan pigang kedua pipi saya.
"Rilex Neffy.. Breath.. Rilex.."debilang sambil dia sendiri telan air liur. Dia sendiri pun tercungap2 suda. Saya tingu muka dia then saya tepis tangan dia.
"Don't tell me to rilex or breath Nick! I am not that Neffy anymore.."saya bilang dan saya kiss dia balik.
"Stop Neffy.. We are still on working hours.."dia tulak saya perlahan. Masa ni saya frustrated suda dingar alasan yang dia kasi. Badan saya pandai bergegar dan saya pasti Nick sedar keadaan saya.
"Syshhh.. Breath properly.. I will help u okay.."debilang dan dia peluk saya erat. Saya nda tau apa sebenarnya jadi pada diri saya. Kenapa nafsu saya macam memuncak secara tiba2 dan badan saya pandai bergegar begini? Nafas saya rasa pendek2 ja sampaikan saya rasa susah mau bernafas.
What is happening to me?
"Nick.. Kenapa.. Kenapa saya .. Begini?"saya tanya Nick. Masa ni saya mula suda rasa tertekan dan takut.
"Rilex Neffy.. I will help u.. Don't worry.. Sekarang kau rehat ja dalam pantry ni.. Saya jaga staff dulu.. I will come to u from time to time if its not buzy.. So rest here.."debilang perlahan sambil balik2 peluk saya. Bila dia peluk saya nafsu saya memuncak balik dan saya jadi tertekan. Saya tulak dia.
YOU ARE READING
NAFAELLA
Romance~true story~ Life is not a fairy tale even if u wish it was. My name is Nafaella. Everyone call me Neffy. Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet. This is a story about my lif...