chapter 6

1K 137 27
                                    

Suda 2 bulan saya sama Didi. Begini ja la tu hubungan. Teda saya declared yang saya mau couple sama dia. Tapi dia tu yang macam lintah nda mau jauh2 dari saya. Dia begitu juga la. Cuma mampu puaskan saya dengan lidah , jari dan dildo. Cukup la untuk kasi buang rasa gersang. Gila kan?

Sampai la suatu malam saya terima panggilan dari Oscar. Debilang suda habis tour dan mau jumpa dengan saya. Dia bilang dia mau book flight suda datang ke sini. Shit! Suda la si Didi ni gila betul kalau nda jumpa saya. Kadang pandai dia datang ke rumah cari saya. Saya nda bulih kasi si Oscar datang sini. Saya suruh Oscar beli flight ke Thailand dan jumpa saya di Chon Buri. Alasan saya ialah saya mau pigi jumpa daddy sama Boy. Si Boy suda menetap terus sama daddy sana sebab dia rasa selesa sana. Banyak kawan dia sana. Lagipun kami punya mak tiri nda jahat juga.

Nasib Oscar setuju juga mau jumpa saya di Chon Buri. Saya pack pakaian saya malam tu juga dan bertolak awal pagi ke airport. Saya cuma tinggal pesan pada Zaza yang saya balik kampung. Emergency sabilang. Saya apply emergency leave selama 1 minggu. Begini la kalau si Oscar datang. Mimang saya akan minta cuti dan saya akan pigi spend time habis habisan dengan dia. Kenapa saya sanggup buat begini?

Sebab hanya Oscar yang faham kehendak saya. Hanya Oscar yang ada semasa saya perlukan seseorang untuk bergantung. Hanya Oscar yang ada untuk saya. Jadi walaupun kadang saya curang dibelakang Oscar, tapi tetap saya utamakan dia. Cuma kalau pasal Kyle, mimang otak saya akan jadi blank dan saya macam jadi orang bodoh. Habis orang lain saya tulak ke tepi kalau berkaitan tentang Kyle.

Saya ambil penerbangan paling awal iaitu pukul 6.35am ke Bangkok. Penerbangan selama 2 jam 15 minit terasa lama betul. I can't wait to hug Oscar!

Saya sampai ke Bangkok duluan. Saya book hotel dan berehat. Si Oscar masih dalam penerbangan. Dia punya flight ambil masa 11 jam dari London. Saya tidur sementara menunggu. Mana la tau malam ni ada overtime kan?

Ngam pukul 6pm saya dapat call dari nombor yang nda dikenali. Nombor Thailand. Saya angkat ja. Si Oscar pula. Dia bilang dia suda sampai dan baru ja beli nombor baru di airport. Saya bangun dan terus siap untuk pigi jemput Oscar. Nombor Didi awal2 saya block sudah. Saya pun plan mau beli nombor Thailand di sini supaya si Didi nda bulih mau contact saya langsung. Rimas bah saya. Macam teda kebebasan ja kena si Didi. Belum jadi bini suda mau control2.

Saya nampak Oscar dari jauh dan saya terus berlari dan peluk dia. Damn i miss this guy! Pelik tapi benar. Saya mimang sayangkan Oscar walaupun saya bilang hati saya cintakan Kyle. Saya pun nda tau macam mana mau explain bah.

"I miss u damn it!"saya bilang masa saya peluk dia kuat2. Dia pun peluk saya kuat2.

"I miss u so fucking much too babe.."debilang dengan slang british dia yang very deep. Ahhh.. Bikin turn oh betul dia punya accent. Lagi suara dia serak2 sikit bikin bertambah sexy dia bercakap.

Siapa sangka pertemuan yang dulunya hambar bulih jadi begini intim? Dia kiss ja bibir saya walaupun in public. Teda dia kisah orang nampak.

"u look tired.. Lets go and have some rest.. Or do u perfer to have dinner first?"saya tanya dia bila dia lepaskan bibir dia.

"Dinner sounds nice.. My back are killing me.. Got to rest tonight for an energetic excersice tomorrow.."dia senyun senget tingu saya. Silaka tu ayat. Nampaknya bisuk la baru mendapat ni. Sabar la Neffy. Penat tu dia 11 jam lebih dalam flight just untuk jumpa saya.

"No problem love.. I can wait.. Lets go.."saya tarik tangan dia. Nasib baik di Thailand ni orang inda kisah kalau tingu perempuan berpegang tangan sama foreigner. Kalau di Malaysia teda fikir lain2 tu. Mimang fikir habis la tu perempuan kena amput butu besar.

Lepas makan kami balik ke bilik hotel. Kami baring2 tingu tv lepas mandi. Saya baring di dada Oscar.

"U know, i was with Kyle the whole tour.. Just if u want to know.."Oscar tiba2 buka mulut sebut nama Kyle. Saya teda tunjuk reaksi terkejut.

NAFAELLAWhere stories live. Discover now