📞hey cutie.. Saya suda ada di bawah ni..
Si Didi pula call bilang dia suda menunggu saya. Shit! Saya belum abis pakai baju lagi. Sikit lagi saya mau keluar pakai kutang dan seluar jeans tadi. Macam umoan orang seja suruh merogol diri sendiri.
Saya turun bawah lepas siap pakai baju. Saya pilih baju t shirt Guess dipadankan dengan skinny jeans. Bukan high waist macam zaman now ar.. Just skinny jeans. No make up sebab sebenarnya saya nda suka pakai make up. Tapi kalau keluar clubbing harus ba guna. Saya silik2 muka tu orang yang menunggu di dalam kereta Proton Putra di depan saya. Tu lelaki pakai cermin mata hitam macam saya juga. Kalau tingu dari tepi macam ensom. Nda tau la kalau buka cermin mata. Mana tau juling ba kan. Seram!
Dia keluar dari kereta dan ssnyum sama saya. Saya masih belum pasti betul kaini orang yang chat sama saya tadi.
"Hi cutie.. Ko mo berdiri sana sampai bila?"debilang sambil buka pintu kereta bahagian penumpang untuk saya.
"Are u Didi?"saya tanya dia balik bila saya suda dekat dengan dia.
"Auchh.. Sedih bila kau nda ingat sama saviour ni.. Kau juga malam tadi balik2 bilang saya saviour kau.."debilang lagi. Saya angkat kening sebelah dingar kata2 dia. Did i say he was my saviour while i was so damn drunk? Ohhh.. Saya rasa mangkali ada terhantuk ba kepala saya kalau mabuk pun pandai memuji tanakwagu begitu. Nda pernah saya puji2 tanakwagu lain selain dari 3 orang. Nick Hansley a.k.a my bestfriend for life, Kyle a.k.a my first love and Oscar a.k.a my current so called boyfriend.
Saya cuba abaikan kata2 si Didi dan masuk ke dalan perut kereta dia. Dia bawa saya pigi makan dan tengok wayang. Sempat2 lagi saya terlelap dalam tempat wayang sana. Sekali sedar2, si Didi kasi kejut saya sebab wayang suda habis. Saya lap2 tepi mulut saya takut2 ada leleh air liur basi masa tidur. Nasib teda.
"Malam ni keluar ke Loft?"Didi tanya saya masa kami di dalam kereta.
Loft club Jalan Doraisamy?
Hurmm.. I was there last night. So meaning si Didi ni mimang pengunjung tetap sana. Nasib baik la ko ada gaya cute. Tinggi lagi. Saya mimang taste tanakwagu tinggi. Kalau nda, sumpah saya nda mau jumpa lagi.
"Your treat?"saya tanya dia balik.
"yeah.. My treat.."debilang sambil cuba pigang tangan saya. Saya kasi biar ja. Alah.. Pigang tangan ja pun. Dalam club sana abis semua benda bergeselan pub nda kena marah. Macam setan tu gaya kalau dalam pub sana.
Saya sampai rumah, saya tingu Zaza sedang siuk2 terkangkang tertidur depan tv. Tu tv pula yang tingu dia. Di tangan dia masih ada keropok yang belum sempat dia kasi masuk ke dalam mulut. Punya bida tu gaya dia. Kalau la skandal2 dia tau tu gaya dia begini di rumah mimang lari pecut 100meter ba diurang. Saya tutup tv dan saya melangkah masuk ke bilik. Ahh.. Malas nya mau keluar malam ni. Tapi kalau nda keluar macam boring pula.
Oscar pun bukan ada disini. Ada boyfriend pun macam teda seja. Setahun pun baru berapa kali dapat jumpa. Boyfriend saya si Oscar ni orang putih ba. Dia asal dari Yorkshire, England. Saya kenal dia dari my ex boyfriend si Kyle dulu. Mula2 kami kawan2 seja sebab saya kan suda ada si Kyle.
Ngam saya putus sama Kyle dulu, Nick pun teda bersama saya. Itu laitu bestfriend yang teda guna. Macam biskut chipsmore. Sekejap ada sekejap teda.
So masa tu si Oscar ni la yang selalu bersama saya. Dia macam faham ja perasaan saya dan apa yang saya lalui masa saya putus sama Kyle dulu. Sakit wooo.. Beberapa kali juga saya mau bunuh diri tapi Oscar yang kasi stop saya. Dari Oscar la saya kenal segalanya. Saya kenal apa itu dadah, arak dan rough sex. Gosh.. That rough sex with him was just too amazing! He was a great sex partner.
YOU ARE READING
NAFAELLA
Romance~true story~ Life is not a fairy tale even if u wish it was. My name is Nafaella. Everyone call me Neffy. Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet. This is a story about my lif...