Selepas kejadian dirumah Nick malam tu, saya balik lagi mengelak dari jumpa Nick. Saya nda tau apa yang saya fikirkan. Yang saya tau, saya malu. Saya pigi check juga ke klinik berkenaan penyakit yang Nick cakap tu. Mula2 lain muka doktor tingu saya. Then tu doktor kasi saya sekeping name card. Debilang klinik tu ada menawarkan check up keatas penyakit yang saya sebut tu.
Saya call dan pigi ke klinik yang tu doktor syorkan tadi.
"Baik lah Cik Nafaella Channarong, saya harap kamu akan lebih terbuka untuk share masalah kamu dengan saya.. Maksud saya, bila saya tanya soalan , kamu akan jawab sejujurnya supaya saya dapat tau kamu suda diperingkat mana ya.."Doktor tu bilang perlahan. Muka dia handsome pula ba. Tapi saya rasa lebih selesa dengan doktor lelaki begini berbanding perempuan. saya angguk.
"Baik lah.. kita mula ya.. Cik Nafaella, bila kali terakhir Cik Nafaella adakan hubungan kelamin?"-Doktor
"3 weeks ago.."-me
"Sebelum ni berapa kerap Cik mengadakan kelamin? Seminggu 4 kali? Atau seminggu sekali? Atau berapa kali sebulan?"-Doktor
Kitaii!! Malu ba saya mau jawab tapi demi untuk ambil tau penyakit ni, saya kena juga harungi semua ini demi mau tau.
"Seminggu 4 hingga 5 kali.. Kadang2 kurang.. depend dengan pasangan.."-me
"Okay.. kira kerap juga la tu.. Jadi berapa umur Cik semasa kali pertama mengadakan hubungan kelamin?"-Doktor
"17 tahun.."-me
"Adakah Cik masih mengadakan hubungan kelamin dengan orang yang sama atau adakah cik bertukar pasangan? Jika bertukar tolong jelaskan berapa orang hingga sekarang.."-Doktor
Bila sampai ke soalan ni, saya terkedu. Macam mana mau jawab ah? Saya nda pernah kira ba berapa orang. Then dengan si Kyle pun masih ba 2 tahun yang lepas. Macam mana ni? Saya angkat jari2 saya dan mula menghitung. Dan cuba mengingat sepa yang pernah having sex sama saya. Tu one night stand paling gagal saya mau ingat sebab macam lost count oh saya.
"Errmmmm... Okay.. Kalau itu susah mau jawab.. Kita tukar soalan.. Sepa yang paling tetap mengadakan hubungan kelamin dengan Cik?"-Doktor
"3 person.."Saya jawab laju.
"So ini 3 orang adakah cik mengadakan hubungan kelamin one after another atau bersama? Maksud saya bersama tu ialah, cik suda mengadakan hubungan kelamin dengan si A then beberapa hari kemudian cik akan mengadakan hubungan sama si B kemudian dan seterusnya bersama si C then ulang balik urutan kedepan?"-doktor
Silaka ba soalan dia! Bila tu doktor sebut pandai slutty betul bunyi dia.
"Saya sama si A dari mula.. Si B pula selepas si A tapi walaupun saya bersama si B tapi saya tetap senyap2 jumpa si A dan mengadakan hubungan sex.. Then si C pula setahun yang lepas hingga sebulan yang lepas setelah saya nda jumpa sama A dan B.. Dalam saya ada hubungan dengan mereka saya juga ada one night stand sebab kami jarak jauh.. Kecuali C.. Semasa saya bersama C, saya hanya dengan dia seja.."Saya bilang lagi tanpa rasa malu. Biar la dia mau judge saya apa pun. Saya bayar ba! Saya umpamakan Kyle ialah A, Oscar ialah B dan Marc ialah C.
"ok.. i see.."-doktor
"So.. is it that bad? Betul ka saya ada penyakit tu?"saya tanya tu doktor.
"Kita belum habis lagi.. Soalan seterusnya, Adakah Cik bersama A, B dan C membuat hubungan kelamin dengan kasar ataupun hanya sekadar normal seperti orang lain?-doktor
"Normal tu macam mana? kasar tu macam mana?"-me
"Normal is having sex in just a few ways and teda melibatkan gerakan kasar seperti ini.."Doktor kasi tunjuk saya satu video di dalam handphone saya. Silaka ba ni doktor. Selamba ja tunjuk saya video porn.
YOU ARE READING
NAFAELLA
Romance~true story~ Life is not a fairy tale even if u wish it was. My name is Nafaella. Everyone call me Neffy. Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet. This is a story about my lif...