Shit!
I am so damn horny!
I really need to get laid!
But i don't want such random stranger to fuck! Call me a bitch or a sex addict but that's what i'm feeling right now!
Damn it!
I need Oscar!
Malam tu saya, zaza , Belly dan Aja pigi juga Maison. Ada juga saya chat sama si Zakrul kasitau yang saya pigi Maison. Mesti kamurang ingat saya mau tangkap muat ja dan fuck si Zakrul kan? Nope!
Saya nda akan bikin begitu. I still have my taste. Times like these how i wish Oscar or Kyle datang jumpa saya. Tapi saya tahu tu semua angan2 ja. Mereka masih sibuk dengan road tours. Oscar suda janji dengan saya sebaik seja road tours dia habis, dia akan datang jumpa saya or saya yang akan ke Ashford, London.
Kami order liquor(saya nda ingat suda apa nama) dan mula minum. Saya teda plan mau get high ni malam. Cukup la mabuk seja. Students saya pun bilang mata saya suda macam panda walaupun berabis saya tutup dengan conceler.
Zakrul sampai dan dia greet saya di table kami. Dia nda keseorangan. Dia datang bawa 2 orang geng. Lebih kurang sebaya saya rasa diurang tu. Batch bapa2 orang juga mangkali. Lepas sejam kami bergugu gelas minum, pandai suda dia tarik saya ke dance floor untuk menari. Saya nda kisah. Just dance right?
Masa mau balik tu si Zakrul nda mau lepas tangan saya. Jam suda pukul 2.30am. Diurang Zaza bawa saya pigi sambung lagi ke fengtau tapi si Zakrul pula mau ajak saya pigi makan. Silaka! Suda heng2 mabuk begini mana la ada selera mau makan. Buduuu.. Mimang sah ada udang di sebalik batu.
"Nafaella.. Jum la ikut i.."debilang. Pandai ber'i ber'u pula dia bercakap sama saya. Bikin gali ohh ni orang tua..
"Zakrul.. Saya mau ikut my girls ba.. Ada tempat lain kami mau pergi.."masih sopan ba saya tulak permintaan dia.
"Babi!!!"tiba2 dingar ada seseorang menjerit sana dan tiba2 Zakrul jatuh ke lantai. Saya tingu ke depan.
Si Didi datang gila suda! Selamba ja dia pigi tumbuk Zakrul sana. Si Zakrul masih di lantai menahan kesakitan. Kawan dia pun nda berani mau mara tulung Zakrul. Saya pun hanya mampu terdiam. Malas saya mau bikin drama melayu sini.
"Thats enough Didi.. Lets go!!" saya teriak panggil Didi. Percuma ja muka saya kena banned dari Maison nanti.
Didi tarik saya ke arah kereta dia. Panik diurang Zaza semua. Saya buat signal call kepada diurang menandakan tunggu saya call dan saya ikut Didi. Didi drive laju. Cukup laju sampai saya nda berani mau buka mata. Habis la saya malam ni! Mati mangkali.. Nda sempat mau berike2 sebab mati kemalangan!
"Siall!! Kau ni betul2 nak sangat ke kena jolok?!! Dah tak kira laki mana pun kau sanggup nak ikut?!"Didi teriak dalam kereta sambil dia pukul2 tu stering kereta dia. Saya hanya mendiamkan diri. Fuck! Fuck! Mati la saya kalau begini!
"apasal diam?! Kau nak sangat kan? Ni malam aku jolok ko sampai kau tak dapat bangun!!"Didi bilang lagi. Suara dia masih tinggi. Eleh.. Ada hati mau jolok konon. Bulih bangun meh tu junior kau?
Sampai di area subang, Didi bawa saya ke sebuah Hotel. Nama hotel kita rahsiakan la ya. Nanti ada pula yang cari bahan bukti😂.
Suda habis dia check in, dia tarik saya sampai ke bilik. Sampai ke bilik, dia tulak saya ke katil. Bilik tu sangat besar. Ada king bed sana then dia punya bilik mandi mimang sangat memuaskan hati. Bathtub mimang the best.
Didi naik ke atas badan saya dan dia kiss bibir saya. Ciuman ketiga bak kata Nick. Saya balas juga sebab saya mimang mau. I was horny as fuck!
Dia buka habis pakaian saya dan dia sendiri. Tapi dia punya junior masih tetap lembik. Dia pigi lick dan gigit2 manja breast saya. Meliuk lentok badan saya bila dia mengerjakan breast saya. Sgit! This was totally good! Tipu kalau bilang nda nyaman!
YOU ARE READING
NAFAELLA
Romance~true story~ Life is not a fairy tale even if u wish it was. My name is Nafaella. Everyone call me Neffy. Saya bukan perempuan yang macam kamurang selalu baca di dalam novel2 cinta yang melambak di pasaran or internet. This is a story about my lif...