chapter 15

1K 161 26
                                    

Saya minum sama Marc malam tu. Not the best nights i have so far but i could really need a company right now. Saya pun nda tau kenapa saya mau rasa sakit hati dengan Nick. I keep telling myself that its okay but i am not okay. I keep telling myself that he has the right to do anything with his life including fucking Kelly but a part of me keeps denying it. As if i wanted to keep Nick Hasley just to myself. I am being selfish!

"Aww.. Look at u.. Lost in your own thoughts again.. Am i invisible here Anchara?"Marc ketuk2 meja menyentak saya dari lamunan saya. Siap dia sebut nama Thai saya lagi. I really hated that name.

"Don't call me that Marc! U know i hate that name!"saya bilang sambil minum beer di dalam gelas yang tinggal separuh.

"Hey.. I like that name.. It make u sounds more Thai than Malaysian.."Marc ketawa sambil angkat gelas dia untuk minum.

"I don't know where i belong Marc.. Should i be in Bangkok or should i be here?"saya bilang lepas saya habiskan beer saya. Saya kasi signal pada waiter untuk order lagi.

"Bangkok.. So i can take care of u.. U have your po, your mae, your phi chay Boy and u have me to look after u.. We all worried about u.. I know i've said mean things to u when u refuse to be my girlfriend, but i still worry about u.. So much of me wants to go back to the person i was before when u rejected me, but i can't.. I so used of having just u.. U change me , did u know that?"Marc bilang sambil jari jemari dia cari jari saya di atas meja.

"P'Mark.. I am happy u've change.. But its not that easy.. Hwajae khong chan (My heart) still somewhere else.. With someone else.. I didn't realise it all this time.."saya bilang perlahan. Saya pasti walaupun bunyi muzik agak kuat, Marc dapat dingar juga sebab muka dia nampak berubah kecewa.

"Chan rhak khun.. Chan rhak khun mak Anchara Channarong.."-Marc
(I love u.. I love u so much Anchara Channarong..)

"Marc.. Stop.. And please don't call me that.. Just call me Neffy.. And i think we both should head to bed.. Its been late and its been a tiring day.."saya bilang dan teguk habis air di dalam gelas saya.

Marc bawa saya balik ke bilik hotel dia. Sampai ja di bilik, saya buka baju dan seluar dan campak ja ke lantai. Saya baring di atas katil hanya pakai santut dan kutang. Si Marc ketawa tingu saya. Dia pigi kiss bibir saya then dia bilang dia mau mandi dulu. Saya pun nda sedar yang saya terlelap semasa dia tidur.

Saya terjaga sebab sejuk. Saya buka mata dan tingu masih gelap. Marc pula tidur sambil peluk saya dari belakang. Saya pusing tingu muka dia. Langsung dia teda kejutkan saya untuk mengamput pun. This is quite surprising sebab kalau dulu, pantang ada peluang mimang berabis dia ambil kesempatan. Did something change him?

Saya dapat rasakan yang Marc mimang ada perubahan dari masa mula saya jumpa dia dulu.

Saya cuit hidung dia. Dia gusuk2 hidung dia. He looks cute tho.

Dia buka mata sikit then dia gusuk mata tingu saya. Then he grin at me because i've staring at him.

"Did i just disturbed u?"saya sengaja tanya dia. Dia senyum dengan mulut yang masih melekat macam kena gam. Hanya lampu toilet yang terbuka and we are staring at each other.

Saya nda tau kenapa tapi sejak bersama Nick hati saya cepat terusik. Nda sekuat semasa hati saya masih sama Kyle. Adakah ini bermaksud hati saya finally have move on from Kyle?

"Anchara.."debilang dan tangan dia belai rambut saya perlahan. Tangan dia bukan berhenti setakat di rambut saya tapi terus ke bahu saya dan akhirnya ke belakang saya membuatkan darah saya berderau dan nafsu saya mulai melonjak.

"Marc.. "saya panggil nama dia pula.

Dia main2 tangan dia di belakang saya dan akhirnya naik ke tengkuk saya.

NAFAELLAWhere stories live. Discover now