"Biyoloji dersinde aynı sınıftayız. Sen sınıfın en iyisisin. Sadece sınavlardan beni geçirmeni istiyorum o kadar. Kaldığım tek ders biyoloji ve eğer iyi bir ortalama yapamazsam ailem müzikle ilişkimi kesecek." gözlerini devirdi.
"Sana ders anlatmamı mı istiyorsun?" diye sordum kaşlarımı kaldırarak.
"Hayır,"diyip güldü. "Sınav zamanı yanımda oturup kopya vereceksin sadece."
Ah sanırım bunu yapabilirim.
Taehyung'la olan küçük anlaşmamızdan sonra mutlu bir şekilde kafeteryaya dönünce Namjoon ve Hoseok şaşırmıştı. Hoseok üzgün gibi görünüyordu. Ona kızmadım. Benim iyiliğimi düşündüğünü biliyordum sadece bunları keskin bir dille yüzüme vurması beni incitmişti.
"Jungkook ben gerçekten üzgünüm."
"Sorun değil."gülümsemem onların aklını karıştırmıştı.
Yan masaya dönüp Sun Yeon'a kısa bir bakış attım. Onun beni fark etmesini sağlayacaktım.————
Taehyungla olan anlaşmamızdan kimseye bahsetmemiştim. Çünkü bu biraz utanç verici. Eğer Namjoon ve Hoseok, Taehyung ile bir anlaşma yaptığımı öğrenirlerse buna karşı çıkabilirler. Zaten Taehyung'unda birisine söyleyeceğini sanmıyorum.
"Ben geldim!" Eve girdiğim an burnuma gelen yanık kokusuyla yüzümü buruşturdum.
"Oh, hoşgeldin!"Babam üstünde lekelerle dolu mutfak önlüğüyle kapıdan selam verdi. Hızlıca mutfağa koşup kokunun kaynağına baktım.
Yanık kurabiyeler."Bu da mı olmadı?"
"Nerede yanlış yaptığımı anlayamıyorum." mutfak önlüğünü çıkarırken çok da üzülmüş gibi değildi.
Babam kitapları orta derecede ilgi gören bir yazardı. Yazmaya annem bizi terk ettikten sonra başlamıştı. Anneme göndermek üzere yazdığı mektuplar ona geri gelince onları bir basımevine verdi ve ilk yayınlanan kitabı çok satınca bu işle uğraşmaya karar verdi.
Ama her ne kadar yemek yapmayı çok sevsede bir türlü güzel bir yemek yapmayı beceremedi. O günde her gün gibi pes edip pizza söyledik.
Pizzamı yerken grup mesajlarına girdim.BUDDIES
Hoseok: Bugün bana kızıp çekip gittikten sonra gülümseyerek yanımıza gelmenin nedenini bilmek istiyorum Jungkook
Namjoon: Bende merak ettim açıkçası
Jungkook
En yakın arkadaşlarımsınız size ne diye darılayım kiHoseok: Bilmiyorum sanki bir şey olmuş gibiydi.
Herneyse yinede bana kızmamana sevindim tabii ki
Bugün dediklerim için çok özür dilerim.
Oldu mu Namjoon?
Artık bana ipod'umu geri ver.Namjoon: Oldu mu Namjoona kadar iyiydi ama yine içine ettin.
Hoseok: Özür dilersen geri veririm demiştin diledik işte
Namjoon: Adam akıllı yap şunu
Jungkook
Namjoon önemli değil geri ver ipod'unuNamjoon: Peki yarın veririm
Hoseok: Hayır geliyorum şimdi almaya
Namjoon: Ipod'suz bir gün geçiremiyorsun değil mi
Gruptan çıkıp yatağa girince gözlerimi kapatıp Sun Yeon'u düşündüm. Ah umarım bu yapacaklarım onun için değer.
—————-
"Öncelikle sana önerim tarzını değiştirmen." üzerimi beğenmemiş bir ifadeyle süzdü. "Hala şu kareli bol gömlekleri giyen kaldı mı ya?"
Okulda öğrencilerin fazla gelmediği yerde yani arka bahçedeydik. Buraya sadece yiyişmek amacıyla gelenler oluyordu. Onlarda kendi işleriyle meşgul oldukları için bizi farketmiyorlardı.
Taehyung'u ilk teneffüs bulup yanına gitmiştim. Biraz heyecanlıydım ama bunu yapmak istiyordum. Onun yardımına ihtiyacım vardı. Bana ilk sınava kadar sadece üç kere yardım edeceğini ve ilkinin şimdi olacağını söyledi. İşe ilk olarak kıyafetlerden girince ona hak verdim. Pijamayla okula gelecek kadar rahatıma düşkün biriydim.
Başını iki yana salladı. "Eşofman ile okula gelecek kadar cesur biri misin?"başımı eğip ona hak verdim.
"Bana bak." Ona baktım. "Ne giydiğime bak." Eliyle kendi vücudunu gösterdi.
Siyah dar pantolonuyla kahverengi ceketiyle gerçektende moda dergisinden fırlamış gibiydi. Bir an bunu farkedince yanında durmaktan utandım. O gerçekten etkileyici biriydi.Ben ise onun yanında epeyce kötü görünüyordum."Saçlarını beğendim." diyip elini saçıma geçirdi. "Ama biraz yağlı gibi."
Beni bilerek mi aşağılıyordu?"D-daha iki gün önce yıkadım." yüzüme dik dik baktı.
"Gerekirse her gün yıka. Saç dış görünüş için en önemli şeylerden biridir." hafifçe başımı sallayıp onayladım."Bugün sadece önerim bunlar. Yarından itibaren; bol gömlek giymek yok, eşofman giymek yok, saçlar her gün yıkanıp taranacak ve son olarak da parfüm sıkmanı tavsiye ederim."
Sinir bozucu bir şekilde gülümseyip ayağa kaldı."Ha bu arada bir daha yanıma gelme gerekirse ben seni çağırırım." Giden Taehyung'un arkasından hayretle baktım. Alayla karışık verdiği öneriler beni sinir etmişti. Şimdiden pişman olmaya başlamıştım bile. Yinede pes etmek istemedim.
Ayağa kalkıp sınıfa doğru giderken okul çıkışı alışveriş yapmam gerektiğini farkettim.————————-
Jungkook'un bugünkü giydiği kıyafet;
Taehyung'un bugünkü kıyafeti;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy in Luv // taekook
Fiksi Penggemar[tamamlandı] "Hey aşık çocuk!" diye bağırınca bir kaç kişi dikkatini bize vermişti. Arkamdan bağırmaya devam ettikçe bize bakan sayısı arttığı için utandım ve yanıma gelmesini bekledim. Koşar adımlarla hemen geldi. Dalga geçen gülümsemesi hala yüz...