Bir erkeği sevmek nasıl bir histi?
Biyoloji sınavında tam olarak ezberlediğim sorulara bakıp düşündüğüm tek şey buydu. Sorulara sadece göz gezdiriyor ve kalemle boş yerleri amaçsız bir şekilde karalıyordum. Öylesine dalmıştım ki Taehyung'un yanımda soruları çözmemi beklemesini bile umursamıyordum.
Yinede dünden beri düşündüğüm tek şey o'ydu.
Bir türlü insanın kendi cinsinden birini nasıl sevebileceğini anlayamıyordum. Belki de Sun Yeon beni bu konu da kör etmişti. Sonuçta aşk aşktır değil mi?
Taehyung beni hafifçe dürttüğünde kendime gelmiştim. Ona bakınca sınav boyunca beni beklediği fark ettim.
Yanımda olması tuhaf hissettiriyordu. Tüm gün onu düşünürken onun yanımda oluşu ve buna aldırış etmemem tuhaftı.
"Son beş dakika."
Bay Lee'nin sesiyle artık iyice kendime gelmiştim.Sert bir şekilde kafamı silkeledim. Sınav kağıdıma bakınca bomboş olduğunu gördüm. Taehyung yanımda rahatsızca kıpırdanıyordu.
Ona söz vermiştim. Onu biyolojiden geçirecektim. Bu yüzden vakit kaybetmeden ezberlemiş olduğum sorulara cevaplarımı yazmaya başladım.
Benim kalemimin hareketlenmesiyle birlikte Taehyung'un da benim gibi yazmaya başladığını anladım. Onun kağıdına hafif göz atınca yazdıklarımı biraz değiştirip tekrar yazmış olduğunu gördüm. Bay Lee Taehyung'u pür dikkat izlediği için benim kağıdıma bakmak da zorlanıyordu ve bu yüzden vakit kaybediyordu.
Zilin çalmasıyla birlikte bütün soruları bitirmiş cevaplarını hızlıca kontrol etmiştim. Taehyung'un hala bir kaç sorusunun boş olduğunu gördüm. Arada benim kağıdıma bakıp soruların altına cevapları yazıyordu.
"Yazmayı bırakın!" Bay Lee özellikle de Taehyung'a bakıp herkesten yazmayı bırakmasını istemişti. Taehyung sinirle kalemini sıraya vurdu. Biraz gerilmiştim. Çünkü benim yüzümden kalan bir kaç soruyu yetiştirememişti. Alt dudağımı ısırarak ona baktım.
Bay Lee kağıtları topladıktan sonra teneffüse çıktım. Hızlıca Taehyung'dan kaçmaya çalışıyordum."Bekle, bekle." Gözlerimi yumup dudağımı dişledim. Yavaşça arkamı döndüm. Taehyung kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
"Neyin var senin?!"
"Üzgünüm biraz dalgındım."dedim gözlerinin içine bakmayı reddedip. Bana daha çok yakınlaştı.
"Aptal mısın? Bunun benim için ne kadar önemli olduğunu biliyordun!"dedi. Koridorda herkesin ortasında bana bağırıyordu. Gelip geçen Taehyung ve bana bakıp neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.Ama bu benim umurumda değildi. "Şu ana kadar yardımı eden hep bendim. Bir kere işe yarayacaksın onu da mahvettin!"
Bana hala sinirli bir şekilde bakıyordu. "Sun Yeon'u sana ayarlamak için seninle boşuna uğraşmışım."deyip arkasını döndü. Gözlerimi yumdum. Bu cümlesine sinirlenmiştim.
"Gerçekten benimle Sun Yeon için mi uğraştın?"
Yanımdan gitmeye hazırlanırken bir anda dediğim şeyle birlikte durdu, daha sonra bana döndü.
"Ne diyorsun?"diye sordu tek kaşını kaldırıp. Anlamsız bir şekilde bana bakıyordu.
"Taehyung.."dedim yavaşça. Soracağım şeyden daha sonra pişman olacağımı bile bile sordum.
"Benden hoşlanıyor musun?"
İlk defa gözlerinin içine bu kadar derin bir şekilde bakıyordum. Vereceği cevaptan korkuyordum ama bir yandan da gerçekten merak ediyordum.
Bir erkek tarafından sevilmenin hissini merak ediyordum.
Sorduğum soruyla bir an bana bakakaldı. Bakışları hiç kıpırdamadı. Daha sonra birden yüzüme karşı bir kahkaha patlattı. Şaşkınlıkla ona baktım. Deli gibi gülüyordu. Ben gayet ciddiydim ama o bu durumu alaya alıyordu.
Kahkahalarının arasından nefes nefese "Sen.."dedi. "Neyden bahsediyordun? Senden hoşlandığımı mı sanıyorsun?"kahkahası yavaş yavaş azalmıştı.
"Bunu sana düşündürten ne?"diye sorunca omuz silktim. Bu konuyu açtığıma pişman olmuştum. Yüzüme karşı gülmesi beni iyice utandırmıştı.
Ona bir şey söylemeden arkamı döndüm. Yanlış mı düşünüyordum? Sun Yeon ve Yoongi beni kandırmış mıydı? Ya da Taehyung bana bundan bahsetmek istemiyor muydu?
SELAM 👋 bayadır yb atmıyodum #kooktae de 7.olunca yazayım bari dedim bdkskfkkd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy in Luv // taekook
Fanfic[tamamlandı] "Hey aşık çocuk!" diye bağırınca bir kaç kişi dikkatini bize vermişti. Arkamdan bağırmaya devam ettikçe bize bakan sayısı arttığı için utandım ve yanıma gelmesini bekledim. Koşar adımlarla hemen geldi. Dalga geçen gülümsemesi hala yüz...