حازم : طب يادوبك أمشي انا بقي...انا مصدقت انهم مشيوا .
سيف: هاتروح فين يا حازم ؟
حازم : هاروح عند مراتى بقى.
سيف: ومش ناوي تقولهم يا حازم ...بقالك سنين متجوزها.
حازم : لا ومش ناوى وبعدين انا بحب مراتى جدا ومعنديش استعداد ابعد عنها بالذات كمان ان فى طفل هيجي على وش الدنيا.
سيف : هى فى الكام دلوقتى؟
حازم : فى التاسع ومرعوب عليها...خايف اوى لحسن يحصلها حاجة وهى لوحدها.
ربت سيف على كتفة : طب يلا روحلها وخلى بالك من نفسك.
حازم : ابقي دارى عليا بقي.
سيف: طول عمرى بدارى عليك اية الجديد يعنى.
حازم : طب اطير انا بقي.
سيف: مش هتتصل بيها الاول.
حازم : لا انا رايح اصالحها وهعملها مفاجاءة يلا بااى.
سيف : ربنا يهنى سعيد بسعيدة ياعم .( مثل شعبى )
ضحكوا وخرج حازم ...نزل وركب سيارتة وغادر، وصل الى العمارة المنشودة وصعد الى الشقة فتح ودخل على اطراف اصابعه.....ولكن سمع ما صدمه.
زوجتة : انا خايفه اوى .ردت عليها إمرآه: وخايفه من اية يا عنيا.
زوجته : خايفه لحسن يعرف ان اللى فى بطنى دة مش ابنه وانه ابن حرام.
صدم هو فى موقعه وصدمة اكثر رد المرآة.
المرآة : لا متخافيش اوى كدة ما انتى كمان بنت حرام واديه معرفش واديكى اقنعتيه ان اهلك ماتوا وهما بيحجوا .ادمعت عيناه ...وبعدها سمع تكملت المرآه لكلامها.
المرآه : اهم حاجة دلوقتى قومى استحمى وظبطى نفسك عشان اللى جاى دة.زوجتة : انا مش عاوزة اشتغل كدة تانى.
ردت المرآه بردح: لية يا عنيا ما انتى من ساعة ما اتجوزتى الخروف اللى إسمه حازم وانتى شغاله فى الدعارة وانا بجابلك الزباين هنا.
زوجته : ربنا يستر...وانتى هتروحى فين طيب.
المرآه : الشغل اللى جاى دة ليا وليكى .
وبعد ذلك صدح صوت ضحكاتهم الرنانه..وصوت تحركهم من اماكنهم..خرج هو مرة اخرى من الشقه ونزل لأسفل والذهول والصدمة يملئون ملامحة..اخرج الهاتف وطلب رقم ما.
حازم : الو بوليس الاداب عاوز ابلغ عن شقه دعارة العنوان ...........اغلق معهم ربع ساعة ووجد رجلان يصعدان لهما ويظهر عليهم الثمل الشديد وبعدها بعشر دقائق وجد سيارة الشرطة تأتى ويصعدون لهما ....دقائق ووجدهم ينزلون ويمسكون بهم وهم يلتفون _ بالملايات _ تحرك من مكانه ووقف امامها ....صدمت ،وذهلت ،وذهبت المياة من وجهها .
أنت تقرأ
شقاوة حب(الجزء التانى )
Romanceتعالوا نكمل الشقاوة بتاعة اطفال ابطلنا ولغاية ما يكبروا ونضحك معاهم... بس شخصية تيتا مجيدة المحبوبة جدا من الكل ممكن متكملش معانا لغاية آخر الجزء. **ممنوع النقل بدون آذن ** بداية الكتابة :1\7\2019 نهاية الكتابة :4/8/2019 Cover by :xKoK_tommox