كلمة بقي.

12.1K 432 86
                                    

اولا انا كدة خلاص خلصت الجزء التانى من رواية شقاوة حب.
اولا رجاءاً منكم الاقى احترام متبادل يعنى مظنش انى جيت فى مرة غلط فى حد فيكم او زعلتكم.
 انا لما بدأت على الواتباد بدأت عشان انا بحب الكتابة  اه انا مستوى الكتابة بتاعتى الى حدا ما كويس بس قولت تمام..ومفكرتش فى عائد مادى ولما الوتباد عرض عليا تبقي  الرواية بفلوس انا رفضت ملاقيش بقي مقابل كدة واحدة بتقولى انا مش طيقاكى وبتستعبطى دة بقي اللى انا مش هسمح بيه ابدا.

ولو كنت بضايقوا انى بنزل البارت قليل انا عاوزة اقولكوا انه بيبقي الف كلمة وبياخد منى فى حدود ساعة او ساعة ونص فأنا مش هقدر اضيع اكتر من كدة فى اليوم  كتابة.

بس فى نظير كدة بصراحة فى كام بنوتة انا بستنى الكومنت بتاعهم بفارغ الصبر ولما بيتأخروا شوية ببقي عاوزة اجيبهم من شعرهم اصراحة 😂😂. لان كومنتاتهم كنت بتعلم منها كتير وبضحك عليها كمان.

وعشان بحبكوا لو انتوا لسة حابين رواية شقاوة حب انا ممكن انزلك وانا منها مشاهد بس مش هتبقي دايمة.

وطلب صغنن منكو بقي
انا عاوزة كومنت تفصيلى عن اسلوبى فى الكتابة قولولى اية اللى مش بيعجبكوا عشان اصلحوا.

طيب واخيرا بقي.
انا عندى فكرة رواية جديدة بأذن الله هتعجبكوا جدا وهتحبوها اوى... وقدامكوا اختيارين.
اول حاجة انى انزلها بعد شهر ونص من دلوقتى بحيث انى اكون كتبت فيها جزء حلو..

ثانياً أنى أبدا أنزلها بعد العيد على طول بس هنزل خمس أيام بس فى الاسبوع وهاخد يومين أجازة اى كان اية هما.

القرار قراركم انتم بقي.

مستنية رائيكم بفارغ الصبر وبحبكم جدا ❤❤.

Donia

شقاوة حب(الجزء التانى )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن