Bu notu önceden yayımladığımda yazmıştım ama fark ettim ki buraya eklememişim. O yüzden şimdi bir şey katmadan ya da çıkarmadan eklemeye karar verdim.
Şimdi açıklamak istediğim birkaç şey var. Ve unutmuş olma ihtimalinize karşı daha iyi bağlantı kurmanız için birkaç küçük hatırlatma. Dünyanın en uzun notunu yazdım.
İlk olarak hikaye Louis'nin yavaş yavaş Daniel olmasıyla başladı. Sonunda ulaştı ve ilk birlikte oldukları gece tam anlamıyla oldu. Film çekilirken oydu ve film bittiğinde tekrar kendisi oldu.
Sonra bir senaryo yazdı. Bu senaryonun ana karakteri "Harry"di. Bu sefer o, Harry'i yazdı. Harry bunu okuyunca Louis'e bir cenaze düzenledi,Louis'e veda etti ve ertesi gün Louis'e kendisini onun oynamasını istediğini söyledi. Yani Harry'i Louis'nin canlandırmasını istedi. Sonra Louis'nin hızlıca Harry olma aşamasını izledik. Ona metaforik olarak cenaze düzenlendi,tabuta yatırıldı ve ertesi gün Harry Daniel'ın bedenini yaktığı anda tam anlamıyla Harry'e dönüştü. Yeni filminde onu canlandıracak ve o olacaktı.Louis'nin son bölümde öldüğünü düşünmesi ister metafor gibi düşünün ister düşünmeyin psikolojik olarak tamamen çöktüğü andı. Ve Louis'nin psikolojisi zaten çökmeye başlamıştı. Panik atak geçirmeye başladı,ağlama krizleri geçirdi, bir bölümde halüsinasyon gördüğüne dair bir şeyler bile yazmıştım. Yani psikolojisi zayıfladı,zayıfladı ve çöktü.
Ve Louis başından beri neden oyuncu olmak istedi biliyor musunuz? Çünkü asla kendini biri gibi hissetmedi. Başından beri boşluktaydı ve kendini biri gibi hissetmek için hep oyunculuk yaptı. O yüzden hep buna müsaitti.
Louis 10.bölümde Harry'e hayatın bir film olmadığını söylüyor. Son bölümde ise Harry bunu yalanlıyor ve hayatının film olduğunu söylüyor.Harry bir bölümde günlüğüne artık aşık olmak istediğini yazıyor. Sonra başka bir bölümde Louis'e çiçeklerime hiç bakmadığımı söylemiştin,artık bakmak istiyorum diyor. Burada çiçeklerden kastedileni anlamışsınızdır.
Louis'nin ilk sabahlığı giydiği an sabahlık beyaz ve o gün birlikte olmuyorlar ve Harry de ona 'masumken seni daha çok seviyorum' diyor. İkinci giydiğinde ise üzerinde bir kan lekesi var ve o gün birlikte oluyorlar. Yani yavaş yavaş bir değişim.
11.bölümde Harry diyor ki aynaya baktığımda ona bir takım olduğumuzu söylüyorum. Son bölümde Louis'e ne diyor? Biz bir takımız.Ve bu şekilde bir sürü ipucu verdim ve onları anlamış olduğunuzu umuyorum. Hepsini açıklamaya çalışırsam uzunca bir şeye dönüşür bu not. Sadece evet neredeyse her cümlenin ve her nesnenin bir anlamı olduğunu bilin. Düşünülmeden yazılmış şeyler değildi onlar.
İstemeden de olsa uzatmak zorundayım bu notu. Belki birkaç kişi de olsa okur diye yazmadan geçmek istemiyorum.Narsistlik nedir? Narsistlik bir hastalıktan çok bir trajedidir. Bunu Harry'nin kendisi söylemişti. Aradığı sevgiyi başkalarında bulamayınca kendine döndüğünü söylemişti. Klişe ama çoğu psikolojik sorunun çıkış noktası çocukluktaki aile ilişkisinden gelir. Özellikle narsistlikte. Küçükken yeterince sevgi gösterilmeyen insanların düşebildiği bir durumdur. Harry'nin annesiyle olan ilişkisini çok da fazla olmasa da 'yeterince'açtım. Harry'nin dışarıdan güçlü görünmesine rağmen içerisinde olan özgüven eksikliğinin çıkış noktası da bu.
Ve birkaç ucu açık şey bıraktım. Mesela Harry Daniel'ı bilerek mi öldürdü? Harry Louis'i sevmiş miydi ya da söyledikleri sözler doğru muydu,yalan mıydı? Kaçı gerçekti ya da değildi... Bunların bazılarının cevaplarını biliyorum ama sizin hayal gücünüzü kısıtlamak istemiyorum ve ucunun açık kalmasını istiyorum. Kendi hissettiğiniz şeyi düşünün istiyorum ve bazılarının cevaplarını ben bile bilmiyorum...Ve ah, Harry'nin Louis'e son sözünü hatırlıyor musunuz? Hoşçakal Louis...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Kills
Fanfiction"Güzelliğin olduğu yerde acıma vardır, basit bir sebepten dolayı; çünkü güzellik ölmelidir: güzellik daima ölür."