💦|Virân'ı Âfak...|

39 14 28
                                    




|"Söylesene Queen? Medet umulan yarınlar mıydı yoksa yarınlarda saklanmış sıla hasretleri miydi?|

M.M.Z





🍷


Virânı Âfak...


Buram buram acı kokan bir hayatın izbe kuytularında ruhunu sefil eden koca yürekli bir adam...

Buram buram kokan acıyı soluyacak kadar bile hissi feryadı kalmamış kırık bir kadın.

Kırık âmâ...

Narin asla değil!

Kırık âmâ...

Hassas asla değil!

Ancak bir boksörün yumruğunun sertliğine şahit olan muçta kadar narin olmayı başaran bir kadının hikayesi bu.

Pes ettiği tek nokta, içindeki küçük kızın durdurak bilmez istekleri.

Bir kadın düşünün...

Kafasının içindeki şeytanları cehennem bile barındırmıyor!

Saçlarından uçlarından daha kırık âmâ kırık olduğu için oturup ağlamadı aksine kırıldığı her ân için kırdı.

Tek bir farkla...

Kırılan ,bozulan her duygu zellesi için tonlarca kemik kırdı.

Eli maşalı mı?

Hayır! Hayır...

Yanlış anladınız sanırım.

Doğrusu şöyle olacaktı:

Eli muçtalı...

Tanrı yarattığı kullarının selameti için yeryüzüne dar gelen bu kadının ayak bileklerine yüreği erişilmez bir adamın prangasını taktı.

Ve asıl hikaye ondan sonra başladı.

Ezelden beri tanışan iki yabancının can yakan öyküsü...

Yanan canların dumanı kalpten veyahut hissi feryatlardan yükselmedi.Onun aksine yanan canlarının dumanı hırpalanmış vücutlarından yükseldi.

Ruhun değilde bedenin harab edildiği bir hikaye...

Bunun sebebi ruhsuz veyahut duygusuz olmaları değildi aksine fazla fazla hissettikleri için hisleri arşı âlâya sığamayıp yeryüzünde bir bedene bürünüp acının doğurduğu kanla süslendi.

Bir anlaşma...

Ortak çıkarlar...

Ve erişilmesi gereken bir zirve...

Zirvenin en yükseklerde değilde en dibte olduğunu size gösterecek olan bambaşka bir hikaye...

Onların hikayesine hazır mısınız? Hazır değilseniz eğer siz bekleyedurun çünkü onların fazla fazla acelesi var.

Hayata yetişmek namına tüm ömürlerini film şeridine benzeten iki karası aka bulanmış insanoğlunun akıl almaz imtihanı.

Acıyan canlarından yükselen kahkahalarla hayata meydan okuyan iki deli. Yok yok mübalağa değil hakikaten deli.

 VİRÂNI ÂFÂK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin