Ποία στο καλό είναι αυτη; Βάζω τον κωδικό του και ανοίγω το πρώτο μύνημα ''πέρασα υπέροχα σήμερα με ξεθέωσες μωρό μου '' λέει μία απο τις εκατό γκόμενες του , έχει και συνέχεια περιμένετε '' και οι 10 φορές ήταν τέλειες με κούρασες αλλά δέν μπηράζει το αξίζεις ;)'' ανοίγω και το δεύτερο μύνημα απο αυτή την μαθητευόμενη , όπα όπα όπα , μια γύμνη φώτο , χωρίς το πρόσωπο της. Ακόμη ένα ''σε περιμένω'' γράφει και παρατηρώ καλύτερα την φωτογραφία (όχι δέν είμαι ανώμαλη) ,όπα για μίσω αυτό το μέρος το ξέρω , δέν μπορέι να.. θα μου κάνουν πλάκα.
ΑΛΕΞ ΡΟV
Ανοίγω το νέρο του μπάνιου και το αφήνω να τρέχει μέχρι να φτάσει στο βραστό , όπα για μισό ξέχασα κάτω το κινητό μου , καταιβένω τη σκάλα και πηγαίνω προς το σαλόνι όπου θυμάμαι πως το άφησα , «Έλλη;» την ρωτάω ενώ βλέπω πως κρατάει το κινητό μου μέσα στα χέρια της «Τί;κάνεις εκεί ;» υψώνει το κεφάλι της και με κοιτάει ενώ τα μάτια της είναι γεμάτα και έτοιμα να τρέξουν «Κοιμάσαι με την Κάτ;» δέν απαντάει στην ερώτηση μου , αλλά ρίχνει μία άλλη βόμβα , ντάξει μήν δίχνεται τόσο εκπλήκτες όλες το περιμένατε έχω πάει με όλες , και όταν περίμενα την Έλλη στο τέλος τί κατάλαβα , τίποτα ή όχι κάτι κατάλαβα πως καμία γκόμενα δέν αξίζει , όλες έιναι για να κάνεις την δουλεία σου και μετα τσάο σενιορίτα . Η απάντηση στην σκέψη σας είναι'' ναί είμαι μαλάκας'' ωραιος μαλάκας όμως , όποια διαφωνεί να σηκώση το χέρι της , όπως το περίμενα καμία δέν το σήκωσε. Μπάκ το ριάλιτη νάου.
Ακούω τον δυνατό ήχο της πόρτας να ηχεί στα αυτία μου και βλέπω την Έλλη να φέυγει εξοργησμένη απο τη σπίτι , τέλεια . Ανεβαίνω τη σκάλα και μπαίνω κάτω απο το καθτό πλέον νερό της ντουζιέρας , το νέρο που χτηπάει πάνω στην πλάτη μου χαλαρώνει τους μύες μου ,έτσι κλείνω τα μάτια μου . Βγαίνω απο το μπάνιο και δένω τη πετσέτα γύρω απο τη μέση μου , ανοίγω τα μυνήματα μου για να δώ τι είδε η Έλλη και με ρώτησε κάτι τέτοιο ,όππ γι δές εδώ η Κάτ , αχχ αυτές η γκόμενες τί κάνουν για μια νύχτα μαζί μου.
όχι όλες οι γκόμενες Άλεξάκο , η Έλλη ακόμη δέν σου έκατσε
λεπτομέρειες ,α παντάω στον εαυτό μου και ρολάρω τα μάτια μου , βγαίνω απο το αποχωριτήριο και κατευθήνομαι προς το δωμάτιο μου «Για πού το έβαλες Άλεξ» ακούγεται μια γυναικέια φωνή πίσω μου , και ναι είναι η Κάτ , μπαίνουμε στο δωμάτιο της αφαιρεί την πετσέτα απο τη μέση μου και γουρλώνει τα μάτια της λόγο του μέγεθους του φιλαράκου μου και τη συνέχεια την ξέρεται.
YOU ARE READING
We are undercover now
Teen Fiction*η συνεχεια του YOU ARE MY TROUBLE «η ζωη της νυχτας ειναι δυσκολη» ειπα πινωντας μια τζουρα απο το τσιγαρο που ηταν τοποθετημενο στα δαχτυλα μου «ημουν το κοριτσι της διπλανης πορτας και εγινα ο χειροτερος σου εφιαλτης» «Εγινες ατακτη τωρα»λεει ο Α...