Ένα βρακί προσγηόνεται πάνω μου με αποτέλεσμα να με κάνει να ξυπμήσω απο το τέλειο όνειρο μου με τον Άλε...Ντικάπριο. Ήμουνα έτοιμη να του πώ να ανέβει μαζί μου πάνω στην πόρτα για να μήν πνίγει , γιατί ξέρεται άνετα μας χωράει όχι σαν την άλλη την εγωίστρια που την ήθελε όλη για τον εαυτό της και άφησε τον Τζάκ να πνηγεί στ ακρία νερά της θάλασσας.
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον Άλεξ , ναι τον Άλεξ να πετάει βρακία πέρα δώθε μέσα στο δωμάτιο μου. «Τί στο καλό κάνεις εκεί Άλεξ , μου λές;» Γυρνάει και με κοιτάει «Οο καλημέρα πριγκίπισσα » τι στο κάλο;« Άλεξ θα μου πείς τί στο καλό κάνεις με τα εσώρουχα μου , μήπως το γύρισες και σου τελείωσαν τα βρακία Άλεξ;» γυρνάει γρήγορα και με κοιτάει , ενώ γουρλώνει τα μάτια του , «Ήρθα για να αλλάξουμε την γκαρνταρόμπασου , ας ξεκινήσουμε απο τα εσώριυχα κχμ το αγαπημένο μου» λέει ενώ τρύβει το σβέρκο του. «Ίσως η γιαγία μου να φοράει πιο σέξυ εσώρουχα απο τα δικά σου» λέει κρατόντας ένα βρακί απο εκείνα που δέν μπαίνουν μέσα στον πισινό σου και πρέπει κάθε πέντε λεπτά να τα βγάζεις. Νομίζο πως έχω γίνει κόκκινη απο την ντροπή μου και αρπάζω το βρακί μου απο τα βρωμερά χέρια του Άλεξ , «Άσε ήσυχα τα βρακία μου Άλεξ» «Λοιπόν τώρα» λέει και βγάζει ένα σουτιέν μου «Έχεις καλά βιζία , αλλά πρέπει να φοράς σουτιέν που τα κάνουν πιο στητά , πιχι ένα τέτοιο» λέει και βγάζει ένα σουτιέν απο την τζέπη της φόρμας του «φόρεσετο » λέει ακι μου πετάει το σουτιέν στη μούρη.
«Ίου δέν υπάρχει καμία περίπτωση έγω να φορέσω αυτό το συχαμερό σουτιέν που δέν ξέρω ούτε εγώ ποια απο τις γκόμενες σου το έχει ξεχάσει εδώ » ρολάρει τα μάτια του «σταμάτα να παραπονίεσαι και φόρεσετο για εσένα το αγώρασα » «πφφ κάλα » λέω και του κάνω νόημα να γυρίσει απο την άλλη έτσι ώστε να φορέσω το σουτιέν που μου έδωσε «φακ γαμώ τις φόρμες » «εε;» «Τίποτα μωρέ κάτι δικά μου» λέει και ξεφυσάει. «Έτοιμη » λέω και γυρνάει να με κοιτάξει , χαμογελάει με το αποτέλεσμα «Είδες , πολύ καλήτερα τώρα» νέυω θετικά και συνεχίζει να ψάχνει μέσα στο συρτάρι με τα εσώρουχα μου «Οππ» λέει και καταλαβαίνω πως την έβαψα , με την ανακάλυψη που μόλις έκανε , σε παρακαλώ θεούλι μου να μήν βρήκε τον φραουλίτσα «Αυτά απαγορέυονται αυστηρά» λέει και ναί μου δίχνει τον κ.φραουλίτσα «Αυτο κατάσχεται» λέει και το βάζει στην τζέπη του «Όχι! Άλεξ μήν μου το κάνεις αυτό όχι τον κ.Φραουλίτσα » «Δέν ακούω κουβέντα» λέει και ανοίγει την πόρτα «Ντύσου και σε 10 να είσαι κάτω , έχουμε παρδώσεις να κάνουμε» μαζί;! «Ααα! και το σουτίεν είναι της Ντέινας» Ίουυ! σήχαμα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are undercover now
Genç Kurgu*η συνεχεια του YOU ARE MY TROUBLE «η ζωη της νυχτας ειναι δυσκολη» ειπα πινωντας μια τζουρα απο το τσιγαρο που ηταν τοποθετημενο στα δαχτυλα μου «ημουν το κοριτσι της διπλανης πορτας και εγινα ο χειροτερος σου εφιαλτης» «Εγινες ατακτη τωρα»λεει ο Α...