🍀🍀🍀
Yağmurun toprağa karışıp yaydığı o eşsiz kokusunu içime çektim.Insanlar,trafik lambalarına,geçiş alanlarını sınırlandıran arabalara öfkeli bakışlarını atarak koşar adımlarla karşıya geçmeye çalışıyorlardı.Fanilerin,huysuz karmaşalarını alaycı bir tebessümle izliyordum.Insanların aksine yüzüme yapışmış ıslak saçlarımı aldırmadan yüzümü gökyüzüne doğru kaldırıp yağmur damlalarının tenime değmesine izin veriyordum.
Yanımdan geçen insanlar şemsiyelerinin ardından yüzüme dikkatlice bakıyorlardı.Kimisi kaşlarını çatıyor,kimisi hayretle bakıyordu.Bu yüzleri aldırmamaya çalışıyordum.Vitiligo hastasıydım,tenimin üzerindeki süt rengindeki beyaz lekelerle barışık olmayı deniyordum,ne de olsa bu lekelerle ölene dek beraber olacaktık.Tenimin çeşitli yerlerinde kendini gösteriyorlardı.Sağ bacağımda bir kaç yerde,şakaklarımda,omuzlarımda,karnımın hemen üzerinde ve bir miktarda ellerimde.Uzaktan şöyle bir bakıldığında tenimin haritaya benzeyediğini inkar edemezdim.
Eğer ben gibiyseniz güneş olsa da olmasa da dışarı çıkmadan önce en az 15 spf'lik bir güneş kremi kullanmalısınız.Yoksa günün sonunda canınız fena halde acıyabilir ve soluğu hastane de alabilirsiniz.
Zihnimi dolduran düşüncelerimle ıslak caddede yürürken korna sesi beni düşüncelerimden sıyırdı.Önüme düşen ıslak saç tutamlarımı parmaklarımla geriye çekerken yanımda duran siyah spor arabaya kaşlarımı çatarak baktım.Filmli camlardan biri usulca açıldı ve Zayn Malik'i tam olarak karşımda bana bakarken buldum.
Üniversitenin rektörünün şımarık zengin oğlu Zayn Malik.Diğer öğrencilerin aksine hiçbir zaman devamsızlık problemi olmayan,aldığı düşük puanların yıl sonu ortalamasına yansımayan tek öğrenci.Aynı zamanda küçük bir dövme dükkanı var.Bu kadar paranın içinde neden dövme dükkanıyla uğraştığını hiçbir zaman anlayamadım.
" Atla " Başıyla yan koltuğu işaret ettiğinde hızla başımı olumsuz anlamda iki yana salladım.
" Gerek yok,yürümeyi tercih ederim " Gözlerini devirerek kapıya doğru uzandı ve hızlıca açtı.
" Bin şu sikik arabaya yoksa başına bela olurum,Estella " Onun dilinde 'lütfen' gibi rica kelimelerinin olmadığını yeniden hatırlayarak öfkeli yüzümle arabaya bindim.En son istediğim şey güz dönemi bitene kadar benimle uğraşması olurdu.
Arabaya biner binmez klimadan yayılan sıcaklık anında gevşememe yardımcı olmuştu.Hoşnutluk dolu bir nefes istemsizce dudaklarımdan kaçarken Zayn dudaklarına yayılan çarpık gülümseme ile bana kısa bir bakış attı.
" Aralık ayında okula yürüyerek gitmeyi tercih ettiğine göre kafayı yemişsin " Büyük dövmeli elleri soğuktan kızarmış buz gibi olan ellerimi tutarak klimaya doğru uzattı.Dokunuşuyla ürperirken kaşlarımı istemsizce çatarak yüzüne değil de yola bakarak mırıldandım.
" Ne yazık ki herkes senin gibi lüks bir spor arabaya sahip değil "
Dudakları alayla kıvrıldığında kırmızı ışıkta durarak bana doğru bedenini hafifçe çevirdi.Bir elini havaya kaldırarak yüzüme doğru uzattı.Hareketlerini soluksuz bir şekilde izlerken baş parmağı nazikçe soğuktan kızarmış yanağıma dokundu.
" Arabama herkesi almam,güzelim Bu arada,sana düzenli olarak her ay yaptığım şu teklife olumlu cevap vermeyi hiç düşündün mü ? " Kollarımı göğsümde birleştirdim ve kaşlarımı çatarak mırıldandım.Gözlerim yüzünün her bir noktasında istemsizce gezinirken nedensizce ağzımın kuruduğunu,parmaklarımın titrediğini ve kalbimin göğüs kafesimi delmek istercesine çarpışını göz ardı edemiyordum.Onun gibi yakışıklı bir herifin benim gibi hasta bir kızla ne işi olabilirdi ki ? Etrafında onu arzulayan tonlarca kız olduğundan emindim.
" Bana güzelim demeyi bırak " Ellerini yavaşça havaya doğru kaldırarak başını salladı.
" Tamam,tamam güzelim yok "
" Ve senin gibi bir adamla asla çıkmayacağım " Yeşil ışık yandığında gaza yüklenerek arabayı sürmeye devam etti.Gözlerini yoldan ayırmadan mırıldandı.
" Ne varmış bende ? " Tuttuğum nefesimi vererek gözlerimi tıpkı onun gibi yolda gezdirdim.
" Her şey.En kötüsü kadınlara değer vermeyen pisliğin teki olman.Onları sadece yatağında çıplak bir haldeyken önemsediğine bahse girerim " Alayla güldü.O güzel eşsiz kahkahasının tonu beni ona bakmaya zorlamıştı.
" Hayır,hayır ... Kadınlara değer veriyorum aslında,sadece sen benim için farklısın.Anlarsın ya ... Senden çok hoşlanıyorum " Sözlerini bitirdiğinde gözlerini gözlerime çevirerek bana unutamayacağım kadar güzellikteki gözleriyle bir bakış attı.Elanın en güzel tonlarını barındıran gözleri onu yakışıklı yapan şeylerden sadece birisiydi.
Bir şeyler söylemek için dudaklarımı araladım fakat okula geldiğimizi fark ederek sustum.
Arabadan ineceğim sırada kapıları ani bir hareketle kilitledi ve bir elini oturduğum koltuğa doğru uzatarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
" Bana bir teşekkür edebilirsin,güzelim " Kaşlarımı havaya kaldırarak alayla mırıldandım.
" Nasıl bir teşekkür istersin ? " Gözleri alayla kıvrılmış dudaklarıma doğru kaydığında kendimi gülümsemeye zorladım.Ondan etkilendiğimi belli etmemeliydim.Yoksa peşimi asla bırakmazdı.
" Bir öpücük fena olmaz " Onu göğsünden ani bir hareketle ittirdim ve kaşlarımı çatarak koltuğa yaslandım.
" Derse gitmem gerek " Kapıları tek bir düğmeye basıp açarken dudaklarına yayılan çarpık gülüşü ile birlikte bana bakarak elimi dudaklarına götürdü ve minik bir öpücük kondurdu.Afallayarak öylece ona bakarken ela gözlerini gözlerime çevirdi.
" Tamam,o halde revirde görüşürüz bebeğim " Kaşlarımı çatarak öfkeyle mırıldandım.
" Kafanın estiği her an revire gelemezsin Zayn ! " Dersten sonra revirde çalışıyordum ve Zayn haftada en az 2 kez beni görmek için çeşitli bahanelerle revire geliyordu.
Beni duymamış gibi sırıtmaya devam ettiğinde öfkeyle soludum ve çantamı omzuma asarak hızlıca arabadan indim.
HELLO ! ILK BOLUMU BEGENDINIZ MI YORUM YAPIN KI YENI BOLUM CABUK GELSIN BABIES ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .