Babamı toprağa vermelerinin üzerinden 12 saat geçmişti.Karanlık odada Gabriella'nın bana sarılan kollarının arasında sessizce uzanıyordum.Insanın babasının ölmesi ne tuhaf,hele ki hiçbir şey hissedemiyorsa.
Hissettiklerimin tarifi kelimelerle anlatılacak kadar basit değildi.Babasını son yolculuğuna uğurlamış içi yas dolu bir evlat gibi hissedemiyordum.Her ne olursa olsun,ne kadar kötü bir baba olduğunu bilsem de onun ölümüyle mutlu olacak kadar iğrenç biri değildim.Yine de içim buzdan farksızdı.Ağlayamıyordum fakat ayakta durmakta zorlanıyordum.Bu koca dünyada artık tek başıma kaldığım gerçeği her saniye liğme liğme çarpıyordu yüzüme.
Artık sadece annesiz değil babasızdım da.Gerçi ben babama olan sevgimi kaybettiğimde henüz küçük bir kız çocuğuydum,onu içimde öldüreli yıllar geçmişti.
" Seni çok seviyorum " Gabriella,elimi sıkıca tutarak bana buruk bir tebessüm yolladı.Onun gibi bir kuzene sahip olduğum için şanslı hissederken usulca ona sokuldum.Birilerine ihtiyacım vardı,yalnız kalmamaya.
" Biliyorum ... " Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken yavaşça mırıldandı.
" Zayn'i çağırmamı ister misin ? " Başımı hiç düşünmeden iki yana salladım.
" Hayır ... Bugün yeterince yoruldu " Cenaze bitene kadar bir an olsun yanımdan ayrılmamıştı.Üstelik benden habersiz cenaze masraflarını da ödediğini öğrendiğimde ona defalarca kez teşekkür etmiştim.Yine de benim için yaptığı onca şeyi hak ettiğimi kabullenemiyordum.
Bir süre arabada otururken benimle uzun uzun konuşmuştu.
" Her ne kadar kötü olsa da baban için üzgünüm,Estella.Ona bu şekilde veda etmeni istemezdim. " Sözleri yeniden kulaklarımı doldurduğunda kalbimde hissettiğim ağırlık kendini tekrardan gün yüzüne çıkardı.
Bugünün bir an önce bitmesini dileyerek gözlerimi sıkıca yumdum ve uyumayı denedim.
* ZAYN MALIK *
" Her şeyi anlarım da herifin cenaze masraflarını ödemek sana mı kaldı,oğlum ?! Sen hayırkurumu musun ?! Kıza ömründe göremeyeceği şeyleri verdiğin yetmemiş mi ?! "
Bir elimi kasılmış çeneme koyarak yeni yeni çıkan kirli sakallarımı ovaladım.Kanepede oturmuş bacağımın üzrine koyduğum bacağımı hızlıca sallayarak kristal bardaktaki viskiden koca bir yudum aldım.
" Baba ... Bir kez olsun bana paranla gelme " Hızlıca dilimle kurumuş dudaklarımı ıslatıp ona doğru döndüm ve öfkeyle konuştum.
" Kızın babası öldü diyorum sana ! Ne yapsaydım,ha ?! Kimsesi yok,anlıyor musun ?! Ben senin gibi olamam baba,gözümü yumup başımı çeviremem ! " Ellerini beline koyarak bir süre sessizce yüzüme baktı.Iki parmağıyla burnunun kemerini tutarak derin bir nefes aldı.
" Eğer seni annen değil de ben yetiştirmiş olsaydım bu kadar enayi olmazdın,Zayn " Aralık dudaklarımla ona bakarken onun oğlu olduğum için kendi adıma utanıyordum.Bir şeyler söylemek için dudaklarımı araladım fakat sertçe yutkunarak susmayı tercih ettim.
" Aşıkmış,seviyormuş bir de ... " Kendi kendine söylenirken cebimden arabamın anahtarlarını,evimin anahtarını ve cüzdanımdaki kredi kartlarımı çıkararak masaya fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .