" love me tonight,sweet girl of mine "

294 22 14
                                    

       " Estella,bunu konuşarak çözebiliriz. "

Eşyalarımı bir bir hızlıca çantama doldururken yaşlı gözlerimi sertçe yumarak gözyaşlarımı geriye ittim.Az önceki rezilliği düşündükçe berbat hissediyordum.Yaser Malik gururumu incitmek için elinden geleni yapıyordu.

Zayn,bileğimi tutarak beni kendine çevirdiğinde hızlıca bileğimi elinin arasından kurtardım.

" Konuşmak istemiyorum,gitmeme izin ver. " Titrek sesim odayı doldurduğunda burnumun ucu sızlıyordu ve gözyaşlarım yeniden benimleydi.Sertçe alt dudağımı dişleyerek endişeli gözlerle bana bakan ela gözlere gözlerimi diktim.

Zayn,yenilgiyle başını sallayarak bir adım geriledi.

" Ben ... Üzgünüm,Estella. "

Tek kelime etmeden yanından geçtim ve merdivenlerden aşağıya inerek kapıya doğru yürüdüm.Titreyen parmaklarımla kapı kolunu kavrayarak açtım ve duraksamadan evi terk ettim.

Zayn ve ben farklıydık.Ailesinin beni aşağılayıcı tavrı sürdüğü sürece bu ilişki benim için sağlıklı değildi.

Eve döndüğümde Gabriella uzandığı kanepede başını uzatarak bana baktı.Kaşları hafifçe çatılırken gözleri ağlamaktan kızarmış gözlerimde gezindi.

" Tanrım ... Ne oldu sana ? "

Tek kelime etmeden hızlıca odama girdim ve kapıyı kilitledim.Kimse ile konuşmak istemiyordum,Gabriella ile bile.Tek hissettiğim şey incinen gururumun bedenimde yarattığı öfkesiydi.Ellerimi yüzümden çekerek aynadaki yansımama baktım.Vücudumu yer yer kaplayan lekelerime.

Hasta ve kimsesiz bir zavallıdan başka bir şey göremiyordum aynada.Kendimden ilk kez nefret ettiğimi hissettim.Gözyaşlarım öfkeyle ard ardına yanaklarıma süzülürken dudaklarımın arasından acı dolu bir hıçkırık kendini serbest bıraktı.

Cebimdeki telefonum ard ardına titrediğinde elimin tersiyle gözyaşlarımı silerek Zayn'den gelen mesajlara tıkladım.

" Seni seviyorum,her şey yolunda mı ? "

" Estella,babam adına özür dilerim.Lütfen,bebeğim. "

Mesaja cevap vermeden telefonumu kapattım ve yatağa kıvrılarak uyumayı denedim.

* ZAYN MALIK *

Bir elimi saçlarımın arasından geçirerek defalarca kez kontrol ettiğim mesajlara yeniden baktım.Bana cevap vermeyeceğini bildiğim halde Estella'dan olumlu bir şeyler bekliyordum.Bir arama ya da bir mesaj ... 2 gündür okula gelmiyordu,ilişkimiz adına gittikçe endişelenmeye başlamıştım.

Gabriella'yı arayıp onun nasıl olduğunu sorduğumda yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu söylemişti.Bu yüzden sessizce beklemekle yetinmiştim.Fakat bu bekleyiş acıtıyordu.

Babamın yaptığı şey saygısızcaydı.Öfke doluydum.Her kim olursa olsun bu denli sevdiğim birine böyle davranmasına izin vermemeliydim.O masada susmak yerine Estella'yı savunabilirdim.

Mutfağa girip bir bira aldım ve televizyonu açtım.Arka planda ses olması belki biraz da olsa düşüncelerimden uzaklaşmama yardım ederdi.

Gergindim,bir bacağımı sallayıp tırnaklarımı yiyiyordum ve televizyona odaklanamıyordum.

Sehpada duran telefonum titrediğinde heyecanla atıldım ve hiç beklemeden mesajı açtım.

" Bitti,Zayn.Lütfen beni arama "

BU GEÇİS BÖLÜMÜ GIBI BIR ŞEYDI.AYRILDIKLARI IÇIN BANA SÖVÜCEKSİNİZ KESIN BILIYORUM ... NEYSE BIR SÜRE BÖYLE TAKILSINLAR ILERLEYEN BÖLÜMLERDE SİZİ ŞOK EDİCEM :) YB IÇIN YORUM SINIRI +5 ÖPÜLDÜNÜZ ❤

 NEYSE BIR SÜRE BÖYLE TAKILSINLAR ILERLEYEN BÖLÜMLERDE SİZİ ŞOK EDİCEM :) YB IÇIN YORUM SINIRI +5 ÖPÜLDÜNÜZ ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    

south side | zaynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin