" you're that protection that keeps me alive "

567 38 36
                                    

          Gözlerimi açık tutmakta zorlanarak dersimin olacağı anfiye girdim.Dün gece hiç uyuyamamıştım ve diğer gecelerde de.Zayn'in artık benimle olmadığı düşüncesi her saniye zihnimde dönüp durmuştu.En kötüsü de onunla uyumaya alışmış olmamdı.Uyku sersemiyle yastığına uzanıp dokunduğumda onun orada olmadığını idrak ederek uyandığımda gözyaşlarına boğulmuştum.

Her zaman oturduğum orta sıraya doğru yürüdüğümde masanın üzerinde duran bir adet gül ile olduğum yerde duraksadım.Kimin bıraktığını elbette çok iyi biliyordum.Kalp atışlarım hızlanırken nefesimi tutarak sıraya oturdum ve gülü elime aldım.Küçük bir not kucağıma düştü.Afallayarak kağıdı açıp okudum.

" Bana neden sabahların artık farklı olduğunu söyle.Bir kaç gece önce benim yanımdaydın.Durmak için bir nokta yok,saklanacak bir şey yok.Şu anda bu aşk paha biçilemez,satın alamayacağımız bazı şeylerden biri.Beni hayatta tutan sensin,tatlı kızım.Tüm zamanımı alabilirsin.Biliyorum,sen benimsin "

Alt dudağımı sertçe dişleyerek elimdeki kağıdı parmaklarımla sararak göğsüme doğru bastırdım.Tanrım ... Onu çok ama çok seviyordum ve bu beni öldürüyordu.

Başımı usulca çevirerek arka sıralara baktığımda onu bana bakarken gördüm.Bir eliyle çenesindeki sakalları ovuşturarak ela gözlerini gözlerime kenetledi.

Önüme düşen saç tutamlarımı beceriksizce titreyen parmaklarımla kulağımın arkasına sıkıştırıp sertçe yutkundum ve istemesem de önüme döndüm.

Ders boyunca odaklanamamıştım.Tam anlamıyla berbat hissediyordum.Aklımda bana yazdığı o anlamlı sözler dönüp duruyordu.

Nihayet ders sona erdiğinde bir kahveye ihtiyaç duyduğumu fark ederek yerimden kalktım.Eşyalarımı dalgın bir edayla topladığım sırada Zayn usulca yanıma gelmişti.Bir elini koluma koyarak ismimi mırıldandığında başımı kaldırarak afallamış gözlerimle gözlerine baktım.

" Biraz  konuşabilir miyiz ? Lütfen " Omzumdan düşmek üzere olan çantamın sapını parmaklarımla kavrayarak sertçe yutkundum ve başımı sallayarak onu onayladım.

Sınıf boşaldığında ikimizde sıraya oturduk.Omzu omzuma değiyordu ve ikimizin arasında boğucu bir sessizlik hakimdi.Dövmeli ellerini gergince ovuşturuyor ve bir bacağını yavaşça sallıyordu.Onu tanıyordum,uzanıp yanağına bir öpücük kondursam gevşerdi.Hep böyle olurdu.

" Neden bunu yaptın ? Günlerdir tek düşündüğüm şey bu " Boğuk sesi kulaklarımı doldurduğunda boynundan yükselen kokusunu yavaşça içime çektim.Hafifçe ona doğru dönerek gözlerimi aşık olduğum yüzünde gezdirdim.

" Zayn ... Üzgünüm,ama seninle olamayız.Ailen -- " Bana doğru ani bir hareketle dönerek gözlerini gözlerime kenetledi.

" Yapma.Babam için mi benden ayrıldın Estella ? " Sertçe bağırırcasına konuştuğunda gözlerim hızlıca doldu.Bana sesini yükselttiği zaman kırıldığımı bildiği halde bunu yapması kalbimi incitirken ona öylece baktım.

Derin bir nefes alarak bana doğru yaklaştı ve ellerini yüzüme koyarak yavaşça mırıldandı.

" Özür dilerim ... Özür dilerim,bebeğim " Gözyaşlarım hızla parmaklarına düştüğünde ellerini tutarak yüzümden çektim ve hızlıca ayağa kalktım.Bileğimi ani bir hareketle yakalayarak benimle birlikte ayağa geldi.

" Estella,yapma.Konuşalım,gitme " Arkamdan bana yetişmeye çalışıyordu.Olduğum yerde duraksayarak hızlıca ona döndüm ve öfkeyle konuştum.

south side | zaynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin