Kuzenim Gabriella,bu sabah beni arayıp dövme yaptırmak istediğini söylediğinde karşımda onu görmeyi beklemiyordum.Gabrielle dövme yaptıracak başka birini bulamamış mıydı yoksa kasten mi bunu yapıyordu ?
" Seni burada görmeyi beklemiyordum,güzelim "
Gabriella,içeri geçtiğinde omzunu yasladığı kapıdan ayırarak dudaklarına bir sırıtış yerleştirdi ve ela gözlerini gözlerime dikti.Burada daha fazla dikilmeye devam edersem soğuktan hasta olabilirdim,bu yüzden dediklerini umursamadan içeriye geçtim.
Kollarımı göğsümde birleştirip küçük odaya göz gezdirdim.Siyah eskitme görünümlü duvarlar plaklarla ve tablolarla doluydu.Ikili bir kanepe,orta sehpa,mini bar ve bir televizyon haricinde pek bir eşya yoktu.
Gabriella,dövme için kanepeye uzandı ve çok geçmeden içeriye Zayn girdi.Belinden düşmek üzere olan eşofmanını çekiştirerken çıplak esmer tenine kaşlarımı çatarak göz gezdirdim.En azından bir tişört giyemez miydi ?
Gözlerini nihayet benden ayırarak Gabriella'ya çevirdi ve dövme olarak ne istediğini sordu.
" Küçük bir şeyle başlayabiliriz,mesela bir papatya " Zayn,omuz silkerek başıyla onu onayladı.Ellerini yıkadıktan sonra eldivenlerini eline geçirdi ve makineyi eline alarak bir tabure çekip oturdu.
Gabriella,dövmenin ne kadar süreceğini sorduğunda 20 dakika daha burada duracağım gerçeğini sindirmeye çalışıyordum.Zayn,dikkatle mürekkebi kuzenimin tenine işlerken yan profilden onu izlemeye başladım.
Kaşları hafifçe çatılmıştı ve gül kurusu rengindeki dolgun dudaklarını sıkıca birbirine bastırmıştı.Keskin çene hatlarını saran kirli sakallarında parmaklarımı gezdirme isteğimi zihnimde görünmez bir elle itekledim.
Orada ayakta dikilmenin mantıklı bir hareket olmadığını idrak ettiğimde merdivenlere doğru yöneldim.Sanırım üst katta bir oda daha olmalıydı,umarım oturacak bir yer bulabilirdim.
Tahmin ettiğim gibi dönen merdivenlerin sonu küçük bir odaya çıkıyordu.Duraksayarak odanın içerisine göz gezdirdim.Tek kişilik bir yatak ve küçük bir kıyafet dolayından başka hiçbir şey yoktu.Yatağın kenarında duran siyah gitar dikkatimi çekti.Zayn'in müzikle ilgilendiğini hiç düşünmemiştim.
Yatağa doğru ilerledim ve beyaz çarşafların üzerine oturarak yastığın kenarında duran iki adet kitabı kucağıma koyup incelemeye başladım.Bir tanesi en sevdiğim eserlerden biri olan " Suç ve Ceza " diğeri ise en az onun kadar hayran kalarak defalarca kez okuduğum " Romeo ve Juliet " di.Dudaklarıma istemsizce bir gülümseme yayılırken kaşlarımı hayretle havaya kaldırdım.Zayn'in daha önce hiç kitap okuduğunu görmemiştim,üstelik bu kitaplar benim için öylesine kitaplar değildi.Her bir kelimesi sanatı ruhunuza kadar işleyen eserlerdi.
Içimde her saniye büyüyen merak duygusuyla ayağa kalkarak küçük odada dolanmaya başladım.Zayn hakkında daha fazla şey öğrenmek için adeta yanıp tutuşuyordum.Bu yüzden biraz odasını kurcalayacaktım.
Kıyafet dolabının arkasından ucu gözüken tuvale doğru ilerledim ve onu dikkatlice çekerek inceledim.Bu çok güzel bir resimdi.Tuval üzerine özensizce boyanmış renklerin ahengi beni kendine hayran bırakırken şaşkınlıkla bakınıyordum.Zayn'i bir kaç kez derste defterine bir şeyler karalarken yakalamıştım fakat bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum.
" Demek buradasın " Zayn'in sesi kulaklarımı doldurduğunda telaşla gerileyerek tuvali sertçe yere düşürdüm.Panikle onu almak için yere eğilmek istedim fakat benden önce davranarak eğilip yerdeki tuvali aldı ve yerine geri koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .