Bu sabah Hero Fiennes'den çıkma teklifi alacağımı biliyor olsaydım eğer sıcak yatağımdan asla çıkmayıp uyumaya devam ederdim.
Zayn yetmezmiş gibi bir de okulun ikinci kazanovasının ilgi alanına girmiştim.Birincilik elbette ki Zayn'deydi,bu kadar popülerken birinciliğe oynamasına şaşırmıyordum.
" Estella Dominic ! Bu ne güzel bir sabah böyle ? " Uykulu gözlerimi kitabımdan ayırarak baş ucumda dikilip benimle konuşanın yüzüne doğru kaldırdım.Son sınıflardan Hero Fiennes'i karşımda 32 diş sırıtırken görmeyi beklemiyordum.
Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken bir şeyler geveledim.
" Senin için güzel bir sabah olmasına sevindim ... " Yanıma oturmak için izin istemeden sandalyeyi zeminde ses çıkartacak şekilde çekti ve oturdu.Dövmeli kollarından birini sandalyeme doğru uzatırken yüzüme doğru eğilerek sırıtmaya devam etti.
" Ah ... Demek modunda değilsin,harika.O zaman az sonra mutlu olmaya hazır ol " Başımı geriye doğru çekerken kaşlarımı çatarak yüzüme fazlasıyla yakın olan yüzüne baktım.
Hero,daha önce benimle hiç konuşmamıştı bile.Adımı 5 dakika önce birilerinden öğrendiğine dair bahse girebilirdim.Benim gibi biri nasıl onun gibi tiplerin konuşabileceği listeye eklenmişti ?
" Bu akşam ki partiye benimle gel " Cevap vermemi beklemeden yanağımdan makas alarak ayağa kalktı ve ellerini pantolonun ceplerine yerleştirerek geri geri yürüdü.
" Seni alırım ... Telefonunu kontrol etmeyi unutma "
Kütüphaneden ayrıldığında öfkeyle ellerimi masaya vurdum.Bir kaç kişi bana ters bakışlar atarak homurdandıklarında gergin bir gülümseme dudaklarıma yerleşti ve hızlıca konuştum.
" Üzgünüm ... Bugün pek de iyi şeyler yaşamıyorum da " Nihayet beni onaylamayan bakışlar üzerimden çekildiğinde hızlıca kitaplarımı toplayarak kütüphaneden ayrıldım.
***
Bugün daha kötü olamazdı.
Asık suratımla gözlerimi barın neon ışıklarına dikmiş tek bir noktaya bakmaya devam ediyordum.Yüksek sesli müzik kulaklarımı sağır etmeye yeterdi.Etraf ter ve alkol kokuyordu.Bir an önce eve gitmek istiyordum.
Hero,kolunu omzuma attı ve beni ani bir hareketle kendine çekti.Dengemi sağlamak için ellerimi göğsüne koyarak öfkeyle soludum.
" Bırak beni " Söylediğimi duymamış gibi içkisinden birazını içmem için bana doğru uzattı.
" Ister misin ? " Başımı hızlıca iki yana sallayarak geri çekilmek istedim fakat kolu beni fazla sıkıyordu.
" Hayır "
" O zaman dans edelim "
" Hayır "
Gözlerini devirerek hızlıca kolunu çekti ve beni serbest bıraktı.Derin bir nefes alarak koltukta en uç noktaya doğru kaydım ve kollarımı göğsümde birleştirerek yeniden suratımı asmaya kaldığım yerden devam ettim.
Hero,arkadaş grubuyla sohbete daldığında bu boşluktan fırsat bularak çantamı omzuma astım ve hızlıca sıvıştım.Kalabalığın arasından insanların omuzlarına çarparak ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .