" Estella ... Geldik "
Bir elin kibarca omzuma dokunduğunu hissettim.Başımı uyku sersemiyle arabanın koltuk başlığından ayırarak doğruldum ve dışarıya baktım.O an adeta soluğum kesildi.
" Ailenin Buckingham Sarayı'nı aldıklarını söylememiştin ! " dedim alaycı ses tonumla.
" Harika,değil mi ? " diye sordu Zayn gülerek.
" Harika mı ? Bu muazzam " Köşkten gözlerimi alamıyordum.Bina üç katlıydı ve detaylı taş işlemeleriyle öylece önümüzde duruyordu.Açık yeşil renkteki sarmaşıklar tüm duvarı sarmıştı.O an çatı katı perdesinin oynadığını gördüm.
" Evde kimsenin olmadığını söylememiş miydin ? "
" Evet,kahya hariç " Zayn,çakıltaşlarıyla dolu yola adımını atmadan önce elimi sıkıca kavrayarak kapıya doğru ilerledi.
" Babam köşkü aldıklarında kahya kadının da burada olduğunu söylemişti "
Nihayet içeri girdiğimizde duraksayarak etrafı inceledim.Kendimi Yaser Malik'in burada olduğumu öğrenince ne tepki vereceğini düşünürken buldum.Benden hoşlanmadığını biliyordum.
" Son bir kaç gündür diken üstünde gibisin " Zayn,bana bir bakış attığında derin bir nefes alarak kendimi gülümsemeye zorladım.
" Üzgünüm ... Sanırım kafam çok dolu,bu yolculuk ve başka şeyler de buna dahil " Burnunu yavaşça burnuma sürttü.Beni kitap gibi okurdu.Kendimi hasta hissederek eve geldiğim zamanlarda bunu hemen anlardı.
" Migrenin tutacak gibi " Nereden anladığını sorsam da sadece omuz silkti.
" Migrenin başlamadan hemen önce bakışların değişiyor " Başımı evet dercesine salladım.
" Her şey yolunda,inan bana.Burada hiç olmadığım kadar mutluyum. " Elini elimin içine aldım.
" Seninle beraber olduğum için " Zayn,bileğimi aşkla öpse de gözleri hala tedirgin bakıyordu.O sırada yaşlı bir kadın önümüze dikildi.Seyrek ve kısa saçları kulaklarının arkasından itibaren geriye toplanmıştı ve yorgun gözleriyle çökük yanaklı yüzünü ortaya çıkarıyordu.Omuzları vatkalı,lacivert bir elbise giymiş,beline beyaz bir önlük takmıştı.Ellerini önünde birleştirmiş bir şekilde bekliyordu.
" Hoş geldiniz,Bay Malik " dedi görev aşkı içinde.Ince dudaklarında huzursuz bir gülümseme belirse de hemen kayboldu.
" Teşekkürler " dedi Zayn elini omzuma koyup beni biraz daha yakınına çekerken.Kadın merakla bana bakıyordu.O sırada ben de yıllar önce kusursuz elbiseleriyle köşke gelen kadınlarla karşılaştırıldığımda nasıl göründüğümü düşünüyordum.
" Kız arkadaşım,Estella.Onunla bizzat ilgilenmenizi istiyorum Bayan Dilloway " Kahya kadın,yavaşça başını salladı.
" Elbette,Bay Malik. "
***
Bayan Dilloway,bizi odamıza kadar götürdü.Geniş suit oda bahçeye bakıyordu.
" Burası zamanında dedenizin özel bölgesiydi " dedi Zayn'e bakarak.
" Tabi o ölünce oda sizin için yeniden düzenlendi " Gözlerinden yaşanmışlıklar akıyordu.Ellerini koyu renklo kapı çerçevesinde gezdirdikten sonra bir anda geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .