Şık giyinimli hanımefendiler,kollarına girdikleri şık adamlarla yanımızdan aceleyle geçiyorlardı.Zayn,bana bu gece amcasının yeni şirketinin " Hoş geldin Balosu " na gelmem için ısrarcı davranmıştı.Kendimi rahatsız hissediyordum,Yaser Malik beni burada Zayn ile görürse ne düşünür diye merak ediyordum.Etrafima baktım,beni balo salonunda görmemesini umut ediyordum.
Bir görevli bana dönmeden önce " Iyi akşamlar,efendim " dedi Zayn'e.Adamın bir an için şaşırdığını anlamıştım ama görmezlikten gelmeye çalışıyordum.
" Iyi akşamlar,hanımefendi.Şampanya ? "
" Evet,teşekkürler " diye yanıtladı Zayn.Adamın bize doğru tuttuğu tepsiden iki tane alıp,birini bana uzattı.Şampanya kadehinin içindeki kabarcıkların adeta dans edişine bakıyordum.Zayn'den sonra ben de benimkinden bir yudum aldım.Ilk defa şampanya içiyordum ve sevmiştim de.Içkimi bitirir bitirmez garson yenisini getirmişti.Masamızda şık bir şekilde sunulmuş atıştırmalıklara göz gezdirmeden edemedim.Her şey burada son derece pahalı duruyordu,benimse buraya ait olmadığım belliydi.
Zayn,dışarı çıkmayı teklif ettiğinde her yanım alev alev yanıyordu.Soğuk esen rüzgar az önceki kadar sert değildi,hele ki Zayn'in kabanı omuzlarımdayken.
Müzik grubu daha yavaş bir şarkı çalmaya başlamıştı.Zayn gülümseyerek beni kollarının arasına aldı.
" Dans edelim mi ? " Başımı sallayarak ona gülümsedim.Kendimi kuş kadar hafif ve özgür hissediyordum.Yaser Malik görse ne düşünürdü diye merak etsem de bu düşünceyi kafamdan attım.
Zayn,beni kendine doğru çekti.Yıldızların altında,müziğin etkisiyle yavaşça salınıyorduk.Yukarı doğru bakıp parmağıyla yıldızları işaret etti.
" Bak ... Şu yıldız bize vir şeyler söylemek istiyor " Gülmeden edemedim.
" Öyle mi ? "
" Evet.Yıldızların kendilerine ait bir dili vardır.Eğer dikkatini verirsen sende öğrenirsin. "
" Pekala,Aristo ... Ne demeye çalışıyormuş bu yıldız ? " Bir kaç dakikalığına gökyüzüne baktı.Yıldızların parıltısını izlerken onlarla konuşuyormuş gibi rol yaparak başını salladı.
" Hımm ... Demek öyle,ya sonra ? Tam da düşündüğüm gibi " Istemsizce gülerken gözlerini bana çevirdi ve o güzel gülüşünü dudaklarına yerleştirdi.
" Bana ne dediklerini söylemeyecek misin ? " Başını iki yana sallayarak gülümsedi.
" Söyleyemem,bu bir sır "
Yavaşça kıkırdadım ve ona sokularak başımı göğsüne yasladım.
" Sen bir başkasın,Zayn " Ellerini sırtıma koyarak burnunu saçlarımda usulca gezdirdi.Bir süre o şekilde durduk fakat ayrılmamız çok da uzun sürmedi.Yaser Malik'in o sert ses tonunu duyduğumda irkilerek başımı Zayn'in göğsünden kaldırdım.
" Estella,öyle değil mi ? Hoş geldin " Babasına doğru dönerek önüme düşen sarı saçlarımı beceriksizce kulağımın arkasına sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
south side | zayn
Fanfiction" Kuşlar kendi yasına doğru gider. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .