O týden později
MonikaVzala jsem si mobil a sluchátka si dala do uší. Na sobě jsem měla své nejoblíbenější tričko s nápisem Gejmr. Pustila jsem si své oblíbené písničky, vzala si klíče a vyšla ven.
Vydala jsem se po náhodné cestě a přemýšlela, přemýšlela o Michalovi. Už týden jsme se neviděli, nebyla k tomu dobrá chvíle a nejspíš ani jeden z nás se neodvážil vzít mobil. Bylo mi to líto. Michal je úžasný kluk.
Zamyslela jsem se tak moc, že jsem nevnímala ani písničky, ani cestu. Do někoho jsem zase vrazila.
"Omlouvám se, já nedávala pozor na cestu." Řekla jsem smutně muži v černé mikině. Do tváře mu nebylo vidět, což ve mně vyvolalo trochu strach.
"Moniko, co tady děláš?" Zeptal se mě povědomí hlas. Nemohla jsem tomu uvěřit.
"Michale?" Zeptala jsem se nechápavě. Opravdu to byl on. Tím mi spadl kámen ze srdce.
"Chtěla jsem se projít, co tady děláš ty?" Zeptala jsem se na oplátku.
"Potřeboval jsem si vyčistit hlavu a něco jsem si uvědomil." Udělal nějaký obličej, ale já mu do tváře neviděla. Za Michalem byla jediná lampa nejblíž k nám. Bála jsem se na to nejhorší.
"Pojď se mnou, teda jestli chceš." Zeptal se opatrně a natáhnul ke mně ruku. Já se nebránila a ruku k němu natáhla též. On mě za ní chytil a vedl mě nějakým směrem, kterým přišel.
Za chvíli jsme zastavili u vchodových dveří a mě bylo hned jasné. On mě chtěl vzít k sobě. Mlčky jsem ho následovala. Za chvíli jsme vyjeli výtahem do nějakého patra.
Odemkl dveře a pobídl mě, abych vešla dovnitř. Já samozřejmě nic nenamítala. On vešel hned za mnou a dveře zase zavřel.
"Víš, musím ti něco říct, ale nevím, jak budeš reagovat." Řekl úplně tajuplně. Nechápala jsem to. Ať už to bude cokoliv, stejně ho nepřestanu mít ráda.
"Ať už to bude cokoliv, mě to vadit nebude." Řekla jsem klidně a chytla ho za rameno. On mě chytil za ruku a odvedl do nějaké místnosti. Otevřel dveře a znovu mě pobídl.
Já vešla dovnitř, ale hned u dveří jsem se zastavila, kvůli tomu, co jsem viděla v té místnosti. Ne, on není... Gejmr?
S úžasem jsem vešla do místnosti a začala si vše prohlížet. Skříňka s různými věcmi, zlatý YouTube Button GEJMR, počítače, doge plyšáci a všechno z jeho vlogu.
Michal stál stále u dveří a nervózně si mě prohlížel. Nejspíš čekal moji reakci, ale já už měla jasno.
"Ty jsi... Gejmr?" Musela jsem se ještě zeptat pro ověření, ale tohle byl dostačující důkaz.
"Ano... Chápu, že jsi naštvaná..." Řekl potichu, ale já ho dostatečně. Měl nečitelný výraz, asi stejně, jako já.
"Tak proto ses ptal na moje jméno na minihrách. Proto sis domluvil ten sraz a potom mi řekl, že nemůžeš a v tu chvíli se tam objevil Gejmr. Proto si neměl čas." Začala jsem vyjmenovávat různé věci, ale omylem nahlas. Michal však pořád nic neříkal.
"Proč jsi mi to neřekl dřív?" Zeptala jsem se smutně. Michal se na mě konečně otočil.
"Chtěl jsem ti to říct už dřív, ale neodvážil jsem se." Řekl smutně. Já se však přiblížila k němu. On si nejspíš myslel, že chci odejít, ale já ho chytla za tváře a políbila.
"Doufám, že si nemyslíš, že to něco změní?" Zeptala jsem se ho s úsměvem. On mě však jen nechápavě pozoroval.
"Řekla jsem ti, že Gejmr je můj oblíbený youtuber a idol. Jenomže Michal je kluk, do kterého jsem se zamilovala." Řekla jsem pořád klidně. Michal mě stále nechápavě sledoval.
"Miluji tě." Dodala jsem ještě a doufala, že mi Michal řekne totéž. Dívala jsem se do těch nádherných zelených očí a doufala, že najdu odpověď tam.
"Taky tě miluju, ale víš, jak jsi mě vyděsila?" Řekl konečně po chvíli a políbil mě.
"A víš, jak ty mě?" Řekla jsem se smíchem a následně ho znovu políbila.
Michal mě nakonec přitiskl ke zdi a začal s vášnivým líbáním. Já se k němu samozřejmě přidala. Ani jeden jsme se nedokázali nabažit toho druhého.
Já se rychle od Michala odtrhla a sundala si mikinu. Když uviděl, že mám jeho merch, usmál se na mě, avšak pak mi tričko sundal.
Vzhledem k tomu, že byl mnohem vyšší, nežli já, tak si mikinu i tričko sundal sám a já mohla vidět jeho vypracované tělo.
Následně jsem mu skočila do náruče a své nohy si omotala kolem jeho boků. On mě chytil za zadek a opatrně mi ho zmáčkl.
Potom mě odnesl do nějakého pokoje, o kterém jsem nevěděla nic, než mě položil na postel. Z toho jsem pochopila, že to je ložnice.
Položil mě na postel a lehl si za mnou. Sedl si přes mě obkročmo a sundal mi i kalhoty. Svoje kalhoty si sundal sám, takže jsme tam oba zůstali jen ve spodním prádle.
***
Ráno jsem se probudila v Michalově posteli, ale sama. Hned jsem se začala rozhlížet po pokoji. Nakonec jsem vstala a oblékla se do včerejšího oblečení. Avšak tričko jsem si vzala Michalovo, protože moje zůstalo v jeho studiu.
Otevřela jsem dveře a vydala se najít Michala. Nakonec jsem ucítila úžasnou vůni. Vydala jsem se tím směrem a uviděla Michala, jak něco vaří.
"Copak to kuchtíš, Gejmříku?" Zeptala jsem se se smíchem. Teprve potom si mě Michal všiml a samozřejmě, že protočil oči. Já se zasmála a přiblížila se k němu.
"Proč máš na sobě moje tričko? A kuchtím palačinky, jestli chceš." Řekl také se smíchem. Já se k němu přitiskla a podívala se na tu voňavou nádheru.
"To víš, nemůžu svoje tričko najít. Jinak, voní to parádně." Jen se uchechtl. Já se mu ani nedivila. Dala jsem mu pusu na tvář a zašeptala mu do ucha.
"Nevíš, kde bych to tričko našla? Nepomůžeš mi ho najít?" Zeptala jsem se provokativně a znovu ho políbila. On položil pánvičku na stůl a podíval se na mě.
"Ne, ne a ne. Až po snídani. Přece jsem to nekuchtil zbytečně." Usmál se na mě a ukázal na stůl. Já si poslušně sedla a ani jsem nečekala dlouho, protože za chvíli mi dal Michal na stůl talíř s palačinkami, ovocem a javorovým sirupem.
"Dobrou chuť." Řekl, políbil mě na čelo a sedl si na židli. Jemně jsem se usmála a pustila se do toho výborného jídla.
"Tak tedy, řekneš někomu, že jsem Gejmr?" Zeptal se po chvíli Michal s úsměvem na tváři. Věděla jsem, že si dělá srandu, ale chtěla jsem ho poškádlit.
"Jasně, že jo. Pokud mi dáš kopačky, tak se těš." Řekla jsem s obřím úsměvem od ucha k uchu. On si jen povzdechl.
"Pojď sem ty moje Gejmrovkyně." Řekl, vstal a přišel ke mně. Potom mě opět políbil na čelo a následně i na krk. Nemohla jsem být šťastnější.
Ahoj. Další část je tady. Doufám, že se líbila. Pokud vás mrzí, že tam jedna část není popsaná, tak v další části bude popsaná o něco lépe, ale neumím tohle moc dobře popisovat, takže se omlouvám. Každopádně, doufám, že se líbilo a děkuji za obrovskou podporu u tohohle příběhu. Pro mě je to neskutečné. Děkuji za přečtení a u další části
Jojo čus
ČTEŠ
On je GEJMR? (BUDE OPRAVA)
FanfictionJmenuju se Monika a bydlím v Praze. Je mi dvacet jedna let. V oblibě mám YouTube a youtubery. Nejraději teda mám GEJMRa a MenTa. Jednou jsem šla na utubering a tam potkala jednoho kluka. Jak to bude pokračovat dál se dozvíte v příběhu. Začala jsem...