V Zetku
Monika
S Michalem jsme šli společně do Zetka. Chtěli jsme se tam setkat s Jirkou, nebo kdyby to vyšlo, tak i udělat malý prank.
Oběma se na tváři objevil úsměv, když jsme viděli Jirku, jak jde směrem do Zetka. Ihned jsem popadla Michala za ruku a běžela k němu. Michal měl na sobě svou černou mikinu a přes hlavu kapuci, takže byl dokonale skrytý.
"Omlouvám se, ale mohla bych se s tebou vyfotit?" Přišla jsem k Jirkovi už s nachystaným mobilem v ruce. Jirka ihned zastavil a pousmál se. Michal byl mezitím kousek za mnou.
"Jasně." Řekl vesele a vzal si ode mě mobil. Následně nás vyfotil tak, aby bylo vidět i Zetko.
"Děkuji. Víš, můj přítel je youtuber." Řekla jsem opět s úsměvem. Patrně jsem cítila Michalův pohled.
"Vážně, a jak se jmenuje?" Zeptal se. Pořád byl veselý. Tahle otázka mi přesně zahrála do karet.
"Gejmr." Řekla jsem jednoduše bez kousku citu. Jirku to ale opravdu překvapilo. Toho už využil Michal a šel vedle mě.
"Čau." Řekl se smíchem, který nešel přeslechnout. Já se jen usmívala a prohazovala pohled mezi Michalem a Jirkou.
"Nazdar." Řekl už zase vesele. Nakonec si podali ruce. Vyšlo to.
"Promiň Jirko, ale přišlo nám to vtipné. Ale napadlo to Michala." Zvedla jsem ruce a dala je do obranného gesta. Potom jsem ukázala na Michala s širokým úsměvem.
"Cože?! Napadlo to Moniku." Začal zase Michal. Já se na něj podívala s vražedným pohledem, ale když mě Michal políbil, objevil se mi zase ten milý úsměv. Nejlepší na tom bylo, že nás Jirka stále sledoval s otevřenou pusou.
"Promiň. Jsem MoniFack, teda na YouTube. V reálu se jmenuji Monika." Řekla jsem s úsměvem a podala mu ruku. Jirka ruku ihned přijmul.
"Mě už asi znáš." Zasmál se a já se zasmála taky. Když jsme od sebe ruce odtáhli, Michal si mě hned přitiskl k sobě a podíval se na mě s žárlivým pohledem. Já mu na to dala pouze jemnou pusu na rty.
"Měly bychom dělat tady tyhle žertíky častěji." Zasmála jsem se na něj. On jen nade mnou protočil oči.
"Jo a na koho?" Zeptal se se smíchem. Tentokrát jsem nad ním protočila oči já.
"Tak na MenTa asi ne, ten už mě zná. Minule si dělal srandu spíš on ze mě, kvůli tomu, že mě Michal vodil za nos." Na náznak jsem drcla Michala mírně do nosu. Jirka nás nepřetržitě sledoval, ale já si neuvědomila, že nás poslouchá.
"Zase promiň. No nic, pozdravili jsme tě, takže už zase půjdeme." Zamávala jsem na náznak toho, že půjdeme.
"Čau Jirko. Někdy v blízké době si ještě určitě něco zahrajeme." Pozdravil Michal, přitiskl si mě k sobě a společně jsme se vydali směrem pryč. Jirka pořád stál na místě a s úsměvem na nás zíral.
Když jsem se ještě otočila, abych se podívala na Jirku, Jirka už byl pryč, což bylo dobré znamení. Vypadal pěkně zmateně, ale to se mi líbilo.
Šli jsme s Michalem zpátky domů, kde Michalovi hned Jirka napsal. Následně jsme spolu natočili video z miniher k Gejmrovi.
Úžasné seznámení s Jirkou. Michala už zná, ale mě ještě neznal, teda teď už mě zná, ale bylo to super.
Takový krátký bonus: Prank na Jirku. Vím, že to nebylo nic moc, ale snad se líbilo a s tímhle se už s vámi opravdu chci rozloučit, teda u tohohle příběhu. Chystám další fan fikce na Gejmra, ale nevím, kdy vyjdou. Hrozně mě tady tohle psaní bavilo.
Právě se dívám na Gejmrovu starou sérii: Tomb Raider; kde hraje za svou oblíbenou Laru, určitě doporučuji, kdo neviděl.
Tohle je teda vše, děkuji za přečtení, hvězdičky a u nějakého dalšího příběhu
Jojo čus
ČTEŠ
On je GEJMR? (BUDE OPRAVA)
FanfictionJmenuju se Monika a bydlím v Praze. Je mi dvacet jedna let. V oblibě mám YouTube a youtubery. Nejraději teda mám GEJMRa a MenTa. Jednou jsem šla na utubering a tam potkala jednoho kluka. Jak to bude pokračovat dál se dozvíte v příběhu. Začala jsem...