10. Dobrá hra

1.3K 74 5
                                    

Michal

MoniFackCZ potom odběhl a upgradoval diamantový generátor.

"Hoši... Nezaútočíme na modrý? Právě útočí na červený." Oznámil nám Marwex.

"Můžeme." Potvrdil MenT.

"Dobře, ale rychle." Potvrdil jsem i já.

Nakoupil jsem si nějaké lepší věci a vyrazil na střed. Ještě jsem se rozhodl, že napíšu našemu spoluhráči.

Gejmr: MonifackCZ, jdeme zaútočit na další týmy, hlídej vejce.

Napsal jsem a rychle vyběhl na střed. Kluci už šli po cestě směrem k modrým. Nikdo nebyl doma, takže jsme měli výhodu.

Red bed destroyed

Objevilo se přes celou obrazovku. To znamenalo, že modří už zničili červený.

Marwex rychle zničil vejce a potom se rozběhl zase na střed.

"Mám to. Je to zničený. Jo.... Modří teď určitě budou na středu, protože zničili červený. Jdeme tam." Ohlásil Marwex a běžel na střed. MenT jen mlčky běžel za ním.

Já jsem se rozběhl za nimi, avšak skočil jsem moc brzy a spadl jsem dolů do voidu. Pak nastalo trapné ticho.

"Aha... Tak teda... Tak trochu jsem spadl. Já skočil moc brzy." Začal jsem smutně vykládat situaci.

"Gejmre....." Marwex se začal smát na celé kolo. Já se k němu přidal.

Objevil jsem se na našem začátečním ostrově. Vedle mě už stál náš spoluhráč a začal mi házet věci.

Hodil mi nějaké diamanty, železo a zlato. Také kožený armor a nějaké jídlo. Já si koupil lepší armor, lepší meč a staré věci jsem dal do truhly.

Potom jsem se rozběhl zase na střed za klukama. Ti už dávno zničili modré vejce.

"Tak jo, jsem zpátky. Nikdo nic neviděl, ani neslyšel." Řekl jsem se smíchem. Kluci to moc neřešili, protože právě na střed přiběhli modří. Červení už byli dávno zničeni.

"Zabij je MenTe." Řval pořád Marwex po MenTovi. Já se tomu samozřejmě musel začít smát. Když jsem už konečně dorazil, zbývali už pouze dva. Společně jsme je zabili a zničili.

"Jdeme rovnou i na ty žlutý?" Zeptal se zamyšleně Marwex.

"Já bych tam šel." Potvrdil jsem mu. Marwex udělal akorát zvuk, který naznačoval, že souhlasí.

"Tak jdeme." Ozval se MenT a rozběhl se na most, který vedl ke žlutým. Já s Marwem jsme už neměli na výběr, a tak jsme se rozběhli za ním.

"Neeeee." Vykřikl MenT, když ho ti žlutí zabili.

"Neměl jsi tam tak vlítnout." Poučil jsem ho, avšak nejspíš to nepomohlo. Běželi jsme tam s Marwem též, ale dopadli jsme stejně.

Objevili jsme se na našem základním ostrově a náš spoluhráč nám opět naházel věci. Takovýhle spoluhráč byl docela v pohodě.

Nakonec jsem na střed vyběhl bez kluků a náš spoluhráč šel se mnou.

"Kluci, já jdu na žlutý s MoniFackem. MenTe, ty jsi tam hoď perlu. My odlákáme pozornost a ty zničíš vejce. Dobře?" Vysvětlil jsem svůj plán.

"Jasně." Odpověděl mi MenT.

"A co já?" Zeptal se smutně Marwex.

"Ty budeš hlídat naše vejce." Řekl jsem se smíchem. Marwex už poté nic neřekl.

On je GEJMR? (BUDE OPRAVA) Kde žijí příběhy. Začni objevovat