Monika
"Co jsi to předtím říkala s tím Gejmrem?" Zeptal se po chvíli ticha Míša.
"Jo. Včera jsem jen tak šla na minihry Egg wars a tam jsem potkala Gejmra." Vysvětlila jsem rozzářeně. Michal se jenom pousmál.
"Aha. A co bylo dál?" Zeptal se s úšklebkem. Já se na něj jen nechápavě podívala. Předtím mu nejspíš vadilo, když jsem mluvila o Gejmrovi, a teď chce vše slyšet. Divný.
"No a představ si, že jsem s ním, MenTem a Marwexem byla v týmu." Řekla jsem mu s jiskřičkama v očích. Vypadalo to, jako by ho to překvapilo.
"Opravdu? A jak se jmenuješ na minihrách?" Zeptal se mě s vážnějším výrazem.
"Pročpak? Byl jsi tam taky? Jmenuju se MoniFackCZ." Začala jsem se smát. Tuhle přezdívku jsem vymyslela, protože mě nic jiného nenapadlo.
"MoniFack, jo?" Zašeptal, ale já ho i tak slyšela.
"Proč? Je něco špatně?" Zeptala jsem se ho nechápavě. Najednou mu zase něco vadilo.
"Ne nic. Kde vůbec bydlíš?" Změnil téma. Já nad ním jen protočila oči. Až pak jsem se podívala, kde vůbec jsme.
"Tady v tomhle paneláku." Ukázala jsem na červený panelák, který byl kousek od nás.
"Vážně? Tak teď už to aspoň vím." Znovu se na mě ušklebil. Já se tomu zasmála, protože to bylo vtipné.
U vchodu jsem ho už pustila a vytáhla klíče, abych mohla odemknout. Vešli jsme mlčky do výtahu a jeli nahoru do pátého patra. Před dveřmi jsme opět zastavili, abych mohla odemknout. Pak jsem otevřela dveře a vešla dovnitř. Michal šel automaticky za mnou.
"Tak, tady bydlím." Rozmáchla jsem rukama a otočila se. Michal se jen na mě usmál.
"A co budeme dělat?" Zeptal se a začal si to tady prohlížet. Já se na chvíli zamyslela.
"No tak: mám stažený filmy, mám Monopoly, jestli to umíš hrát a Minecraft na počítači." Začala jsem vyjmenovávat všechny věci. Michal se samozřejmě jenom usmíval.
"Anebo všechno, akorát postupně." Řekla jsem svůj další návrh.
"Co máš za filmy?" Zeptal se Michal, čímž se mi opravdu ulevilo. Já se na něj usmála a šla k televizi. Zapla jsem ji a podívala se na harddisk.
"Mám tady něco od Marvelu, nějaký horory, komedie. Prostě nějaký filmy, na které se dívám." Vysvětlila jsem jednoduše.
"Viděla jsi všechny Marvel filmy?" Zeptal se Michal opět s úsměvem na tváři.
"Ne, neviděla jsem; Avengers: End game." Řekla jsem jednoduše a pokrčila jsem rameny.
"Podíváme se na to spolu?" Zeptal se Míša. Já jen radostí začala skákat.
"Jasně." Začala jsem se smát. Michal mě jen s úsměvem pozoroval.
"Posaď se. Dáš si něco? Vodu, minerálku, džus, kafe?" Začala jsem vyjmenovávat různé věci, které mě právě napadly.
"Minerálku, prosím." Řekl nervózně a posadil se. Já rychle šla do kuchyně, kde jsem vytáhla minerálku a nalila ji do dvou skleniček. Potom jsem je obě popadla a šla zpátky za Michalem.
"Tady máš." Řekla jsem a skleničku jsem dala před něj na stůl. Potom jsem si sedla vedle něj a pustila jsem film.
Chvíli po tom, co jsem film zapla jsem se k Michalovi přitulila. On mě naoplátku obejmul též.
Občas jsme se zasmáli vtipným narážkám a mlčeli, když se stalo něco smutného. Po dvou hodinách film skončil.
"Co budeme dělat teď?" Zeptal se Míša, když jeli závěrečné titulky.
"Teď to monopoly?" Zeptala jsem se s úšklebkem na tváři.
"Jasně." Potvrdil mi, což mě potěšilo. Vstala jsem z gauče a přesunula se ke skříni, odkud jsem vytáhla hru.
"Umíš to hrát, že jo?" Potřebovala jsem si to potvrdit. Míša se na to jen zasmál, což pro mě znamenalo, že ano. Zasmála jsem se též a hru položila na stůl.
"Jakou chceš postavu?" Zeptala jsem se, když jsem začala hru rozdělávat. Potom jsem vystavila všechny postavičky, aby si je mohl Míša prohlédnout.
"Chci psa." Řekl a ukázal na postavičku, která připomínala jezevčíka. Já se nad tím jenom pousmála.
"Dobrá volba. Já si vyberu třeba klobouk." Řekla jsem a vzala jsem si malý klobouk. Je to deskové Monopoly, takže tady jsou věci, místo postav.
Dali jsme si postavičky na desku a rozdali si peníze, potom jsme začali hrát. Hráli jsme asi dvě hodiny. Z nějakého důvodu nás to pořád bavilo.
"Promiň Moni, ale už budu muset jít domů." Ozval se najednou Michal. To mě docela bodlo u srdce. Podívala jsme se na hodiny a to mě docela překvapilo. Bylo už pět hodin odpoledne.
"Jasně, chápu." Odpověděla jsem mu docela smutně. Bylo mi jasné, že tady nemůže zůstat celý den.
"Neboj, zase se uvidíme." Řekl, když uviděl můj výraz. To mě zase potěšilo. Michal vstal a šel směrem ke dveřím. Já ho automaticky následovala.
"Tak ahoj, zase příště Moni." Řekl s úsměvem na tváři. Já však stále byla smutná. Otevřela jsem dveře a Michal hned vyšel na chodbu.
"Ahoj." Řekla jsem a usmála se na něj. Michal se ke mně poté přiblížil a políbil mě. Já s ním hned začala spolupracovat, avšak pak se odtáhl a šel směrem k výtahu. Opět jsem se na něj usmála a pak jsem zavřela dveře.
Hned potom jsem se opřela o hlavní dveře. Potom jsem se ještě podívala do kukátka. Viděla jsem Michala, jak jde do výtahu. Nad tím jsem se pousmála.
Odsunula jsem se od dveří a šla do mého obýváku, kde jsem si opět sedla k počítači. Samozřejmě, že jsem automaticky zapla Minecraft. Neměla jsem chuť na minihry, a tak jsem začala hrát svůj survival svět.
Tak to bylo asi do sedmi večer. To jsem už vypla Minecraft a najela na YouTube. Podívala jsem na Gejmrův kanál a tam viděla, že Gejmr vydal nové video z Egg wars. Hned jsem ho spustila a měla jsem možnost vidět, jak ta hra, kterou jsem včera hrála, byla z Gejmrova pohledu. Velmi mě to potěšilo, až na to, že si myslel, že jsem kluk, ale to mi až tak nevadilo. Celou dobu jsem se dívala s úsměvem.
Potom jsem se ještě podívala na Marwexovo video z Murdera, kde byl i Gejmr. Gejmr byl zákeřný, jako vždy, což mě dost potěšilo. Nebyl by to pořádný murder, kdyby Gejmr nebyl zákeřný.
V deset jsem už vypla počítač, udělala jsem si večerní hygienu a šla jsem spát. Usnula jsem s vzpomínkou na Michala.
Další část tady. Doufám, že se líbila a nebudu to dál zdržovat, u další části
Jojo čus
ČTEŠ
On je GEJMR? (BUDE OPRAVA)
FanficJmenuju se Monika a bydlím v Praze. Je mi dvacet jedna let. V oblibě mám YouTube a youtubery. Nejraději teda mám GEJMRa a MenTa. Jednou jsem šla na utubering a tam potkala jednoho kluka. Jak to bude pokračovat dál se dozvíte v příběhu. Začala jsem...