2. Seznámení

1.8K 99 17
                                    

Michal

Ráno jsem vstal společně s budíkem. Dnes jsem chtěl vstát dřív, protože je utubering a já se tam chci podívat. Rozhodně tam ale nebudu jako GEJMR.

Vstal jsem z postele a namířil si to do koupelny. Tam jsem si přejel vlasy kartáčem a udělal jsem si ranní hygienu.

Potom jsem se převlékl a šel do kuchyně. Měl jsem na sobě klasicky světlé džíny, bílé tričko a černo šedou mikinu. V kuchyni jsem si udělal snídani v podobě vajíček, slaniny a rajčat. To bylo jedno z mála, co jsem dokázal uvařit.

Poté jsem si nachystal nějaké věci a rozhodl jsem se vyrazit.

Vyšel jsem ven a hned jsem šel do metra. Utubering byl na druhé straně města a já tam nechtěl jít pěšky, nebo parkovat.

Nastoupil jsem do metra a po škubnutí jel k danému místu.

Když jsem vylezl z metra, hned jsem šel směrem k utuberingu. Lístek jsem měl už předem, ale stejně jsem tam byl asi jako jeden z prvních, protože tam moc lidí nebylo.

Jako první jsem se rozhodl jenom porozhlédnout kolem a projít si, kde kdo je. Na utubering chodím každý rok, ale každý rok to je jiný.

Jako první jsem narazil na MenTův stan. I když už MenT věděl, jak vypadám, tak jsem tam nechtěl. Už ale z dálky bylo poznat, že je tam fronta.

Když jsem se však rozhlížel, někdo do mě vrazil.

"Ježiši. Omlouvám se." Začala mluvit nějaká holka, která se dívala do země, ale po chvíli se podívala na mě. Začala si mě prohlížet, což pro mě nebylo zrovna nejlepší.

"To nevadí. Je normální že se tady někdo srazí, když je tady taková spousta lidí." Začal jsem mluvit, aby si mě už neprohlížela dál a mile jsem se na ni usmál.

"Dobře, ale ještě jednou se omlouvám." Dodala ještě, ale pak začala utíkat neznámo kam.

Já se tomu jen zasmál a pokračoval jsem dál.

Viděl jsem stany svých přátel z YouTube. Tak strašně moc jsem je chtěl pozdravit, ale nemohl jsem.

Jen jsem se smutně díval po celém areálu na všechny stany. Ale nezáviděl jsem jim, že tady musí sedět celý den, ale mohli se vidět se svými fanoušky.

Zjistil jsem, kde má stan Gogo a Marwex. Chtěl jsem se tam zase jít podívat, ale někdo do mě opět vrazil.

"Ježiši, omlouvám se." Uslyšel jsem docela známí hlas. Byla to ta stejná dívka a opět se dívala do země. Po chvíli zvedla hlavu a začala se mi dívat do očí a já zase jí.

"Zase ty? To mám ale štěstí." Zasmál jsem se, ale dívka se mi pořád dívala do očí.

"Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se po chvíli ticha. Nechápal jsem, co to dělá.

"Já mám taky štěstí, že srážím zrovna tebe." Začala najednou mluvit, ale vypadalo to, že sama nechápe, co řekla.

"Není to osud?" Zavtipkoval jsem. Nemyslel jsem to vážně.

"Ne není." Řekla uraženě, ale já nechápal proč. Potom se dala do chůze a já šel automaticky za ní.

"Jak se vůbec jmenuješ?" Zeptal jsem se po chvíli nepřerušovaného ticha.

"Jsem Monika." Odpověděla potichu a já byl rád, že jsem ji vůbec slyšel.

"A ty? Jak se jmenuješ?" Zeptala se tentokrát Monika. Chvíli jsem musel přemýšlet, jestli ji to mám říct, nebo ne.

"Michal, jmenuju se Michal." Řekl jsem nakonec a podíval jsem se na ni s úsměvem na tváři. Monika však byla jako zhypnotizovaná.

"Dobře. A proč jsi tady na utuberingu?" Zeptala se na něco jiného, ale já nechápal otázku.

"Jsem tady přece kvůli youtuberům." Odpověděl jsem nechápavě. "Co jiného na události, která je jenom o youtuberech?" Dodal jsem a pokrčil rameny. Monika se zase plácla do čela.

"No jo no." Řekla opět potichu, ale já ji slyšel až moc dobře. Začal jsem se smát, ale když si mě opět začala prohlížet, nechal jsem toho. Musím si dávat pozor.

"No dobře, tak jinak. Na jaké youtubery se díváš?" Začala to vysvětlovat a všechno pomalu a srozumitelně řekla. Nevěděl jsem, co ji na to mám říct. Nakonec jsem se rozhodl, že ji řeknu o klucích.

"No tak MenT, Gogo, Marwex, Pedro, možná i někdo jiný, ale hlavně tihle." Řekl jsem ty, kteří mě právě napadli. Pousmál jsem se na Moniku, která vypadala z mé odpovědi spokojená.

Potom jsem se však začal rozhlížet po areálu, protože právě mělo být představení youtuberů.

"A znáš Gejmra?" Zeptala se mě najednou. Trochu jsem se lekl a zpanikařil. Pak jsem se ale rychle uklidnil a řekl.

"Jasně, natáčí s MenTem." Řekl jsem jednoduše a doufal, že se o mně už zmiňovat nebude.

"Ale jestli se na něj díváš, ne s kým natáčí." Opravdu jsem netušil, co na to mám říct.

"Ne. Přímo na něj se nedívám, ale znám ho." Uzavřel jsem kapitolu a chvíli mlčel. Monika mě nechápavě pozorovala a když jsem si toho všiml, věnoval jsem ji úsměv.

Nechtěl jsem mluvit o tomhle tématu. Zároveň jsem se bál, že by mě prokoukla.

Než jsme se nadáli, už jsme stáli u velkého pódia a dívali jsme se, jak všechno připravují.

Nějaká žena potom vzala mikrofon do ruky a začala do něj mluvit.

"Dámy a pánové, prosím pojďte sem. Představíme vám youtubery, kteří jsou na letošním utuberingu." Začala žena něco říkat. Všichni se potom přesunuli k pódiu. Žena začala říkat různá jména youtuberů, kteří vyběhli na pódium a zase zpátky.

"MenT." Zařvala žena a MenT vyběhl doprostřed pódia. Všechny si začal prohlížet, když si všiml mě. Navázali jsme oční kontakt. MenT se jenom usmál a běžel zase zpátky dozadu.

Žena představila ještě několik youtuberů, ale i youtuberek. Většinu z nich jsem poznával a jen s málou jsem natáčel.

Monika však z toho byla úplně nadšená a já se jí ani nedivím. Všichni tady byli naživo.

"Tak co?" Zeptal jsem se Moniky, která se stále dívala na pódium.

"Úžasný. Tohle je můj první utubering." Řekla potichu s úžasem v očích.

Když to skončilo, společně s Monikou jsme se rozhodli, že půjdeme někam na jídlo. Našli jsme si občerstvení a tam si sedli ke stolu pod slunečník.

Monika si vytáhla svoje vlastní jídlo, ale já si šel jídlo koupit. Byl jsem moc líný na to, abych si udělal svačinu.

On je GEJMR? (BUDE OPRAVA) Kde žijí příběhy. Začni objevovat