11. BÖLÜM

2.1K 127 26
                                    

🕷🕷🕷🕷🕷🕷
Sonunda balo günü gelmişti. Çok heyecanlıydım. Okulun başından beri beklediğim gündü. Bugün balodan önceki gün olduğu için tatildi. ( Bu arada şuan sabah)

Layla ile planlamıştık. Bugün alışverişe çıkacaktık. Peter hala beni davet etmemişti. Acaba beni davet etmeyecek miydi? Yok canım eder herhalde. Of bilemiyorum. Neyse şimdi hazırlanıp Layla ile buluşacağım. Yüzümü yıkadım ve pijamamı çıkardım. Üstüme kıyafetimi giydim ve saçımı yaptım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra aşağı indim.
👇

- Baba ben Layla ile alışverişe çıkıyorum görüşürüz.
÷ Tamam ama çok oyalanma. Bu arada seni baloya kim davet etti?
- Kimse.
N: Gerçekten mi? Peter davet etmedi mi?
Ona çok kötü baktım.
N: Yani en iyi arkadaşsınız ya o yüzden eder diye düşündüm.
- Hayır etmedi.
÷ O zaman niye alışverişe çıkıyorsun?
- Baba zaten davet edilmedim diye mutsuzum alışveriş bile yaptırmıyorsun.
÷ Tamam sen rahatına bak.
- O zaman ben gidiyorum.
÷ Tamam iyi eğlenceler.
- Teşekkürler.

🕷🕷🕷🕷🕷🕷
- Layla Peter beni davet eder değil mi?
L: Tabii ki eder o senin sevgilin  sonuçta.
- Umarım.
L: Neyse hadi gel şuraya girelim.
Beni çekiştirmeye başladı. Layla elbiselere bakarken ben öylece duruyordum. Moralim bozulmuştu. Ya Peter beni davet etmezse? Şuana kadar etmesi gerekirdi. Layla rahat tabii onu Cameron davet etti. Neyse bunları düşünmeyeceğim.
E: Hey Daphne.
Ben bu düşünceleri düşünürken Ethan'ın sesi ile irkildim.
- Aa merhaba.
E: Merhaba şey ben diyorumki hem senin kavalyen yok hem benim istersen eğer benimle eş olabilirsin.
- Eee olmayı çok isterdim ama teklif beklediğim başka biri var ya-
E: O da Peter. Emin ol seni davet etmeyecektir. Etseydi şuana kadar etmişti. Ben sen yalnız kalma diye dedim neyse görüşürüz.
Orada öylece kalmıştım. Haklıydı. Peter beni önceden davet ederdi. Acaba beni aldatıyor mu? Acaba başka biriyle mi gidecek? Aklımda bir sürü farklı sorular...
L: Hey ne oldu? Ethan ne dedi?
- Beni baloya davet etti.
L: Sen ne dedin?
- Beni Peter davet edecek.
L: İyi demişsin hadi Peter'ın seni güzel görmesi için sana güzel bir elbise seçelim.
- Tamam.
👇

 👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







En sonunda güzel bir elbise bulabildik. İkimizin elbisesi de harikaydı. Peter beni davet etmese bile baloya gidecektim ve istediğim gibi eğlenecektim.
- Layla biraz kahve içelim mi?
L: Olur ama daha ayakkabıları halletmedik.
- Bir mola verelim lütfen.
L: İyi tamam.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷
Ayakkabıları da aldık ve oradan ayrıldık. Eve geldim ve odama gidip düşünmeye başladım.

🕷🕷🕷🕷🕷🕷

Bugün balo günü! Ve Peter beni hala davet etmedi. Sinirlenmeye başladım. Hiç aramıyor da. Ben de onu aramıyorum. Neyse hemen her zamanki sabah rutinimi uyguladım ve kahvaltıya indim.
÷ Oooo kimler gelmiş?
- Daphne Hanım gelmiş.
Dedim ve güldük.
÷ Hâlâ seni kimse davet etmedi mi?
- Aslında eden oldu ama reddettim.
÷ Bir de insan beğendiremiyoruz.
N: Çünkü o başka birisinden bekliyor.
÷ Kimden?
- Hiçç yok öyle bir şey.
Natashaya tehditkar gözlerle baktım.
C: Kesin Peterdır.
- Peter filan değil.
÷ Neyse tamam hadi gel kahvaltını yap. Saat kaçta olacak balo?
- Sekiz de.
÷ Tek başına mı gideceksin?
- Hayır yani evet. Şöyle şimdi aslında Layla ile gideceğiz ama Layla ve Cameron çıktığı için büyük ihtimal benimle pek ilgilenmez ama sorun olmaz sıkılırsam geri gelirim.
÷ Sıkılırsan Happyyi ararsın o seni alır.
- Tamam.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷

Saat 19.00 ve ben hazırdım. Çok güzel olmuştum ayrıca Peterdan hala ses yoktu. Acaba bir şey mi oldu diye düşünürken Natasha geldi.
N: Çok harika olmuşsun.
- Teşekkürler.
N: Peter seni gerçekten davet etmedi mi?
- Hayır. Acaba başına bir şey mi geldi?
N: Hayır gelmesi imkansız çünkü bütün ekibin birbirinden haberi oluyor. Eğer başına bir şey gelirse sinyal geliyor bize. Ve öyle bir şey gelmedi yani durumu iyi.
- Tamam ama neden beni çağırmıyor?
N: Bunu baloya gidince anlayacaksın. Hadi saçını yapalım.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷

- Natasha gerçekten çok güzel oldu ellerine sağlık.
N: Ay sorun değil. Beğendiğine sevindim. Hadi aşağı in ve Happyi bul.
- Tamam görüşürüz.
N: İyi şanslar sakın kafana bir şey takma!
- Tamam.
Aşağı indim ve iltifatları topladım. Happy ile birlikte arabaya gittik.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷

Nasıl olmuş? Bence fena olmadı ama desteğe ihtiyacı var. Lütfen beğenin ve yorum yapmayı unutmayın.❤❤

Peter Parker İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin