26. BÖLÜM

1.2K 64 11
                                    

Biz yürürken önüme bir anda uzaylı çıktı. Kocaman bir çığlık attım.
- Peterrr!
Bir yandan uzaylıyı gösteriyordum.
+ Biz Dünyada değiliz!
Üstümüze doğru gelmeye başladı.
- Kaççç!
Koşmaya başladık. Asla nerede olduğumuzu bilmiyorduk. Sonunda uzaylıdan kurtulmuştuk.
- Peter buradan gitmemiz gerek.
+ Telefonun yanında mı?
- Hayır.
+ Of.
- Ne yapacağız?
+ Bilmiyorum. Birine sorsak en azından nerede olduğumuzu öğreniriz.
- Tamam ama sen sor.
Etrafta insan veya konuşabileceğimiz bir canlı arıyorduk ama etrafta kimse yoktu.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷
- Peter bak şurada robot var.
Bir yandan karşımızda duran robotu gösteriyordum.
+ Merhaba acaba biz neredeyiz?
R: Mer- ha- Ba! Biz şu- an Gliese 876dayiz.
- Orası neresi?
R: Gez- e- gen.
- Peki. Buradan nasıl gidebiliriz?
R: Ne-den git- mek is- ti-yor-su-nuz?
+ Burası bizim gezegenimiz değil. Biz Dünyadan geliyoruz.
R: Hiç duy- ma- dım.  Na-sıl gi- de-ce- ği- ni-zi bil- mi- yor- um.
- Telefon filan var mı?
R: O ne?
- Anlaşılan yok. Peter ne yapacağız?
+ Aklıma hiçbir şey gelmiyor.
- Hadi ama sen en zeki insansın.
+ Babanı unutuyorsun.
Gözlerimi döndürdüm.
- Acaba babamlar bizi arıyor mudur?

_O sırada Avengers_

Tony Daphne'nin odasına girer.
÷ Daphne neredesin?
Her tarafa bakmıştır fakat hala bulamamıştır. Daphne eğer dışarı çıksaydı kesin ona haber verirdi. Telefonunu aradı. Çaldı çaldı ve çaldı. Fakat açan olmadı. Etrafta gezinirken Daphne'nin telefonunu buldu. Ve Peter'ın. Telefonları buradaysa büyük ihtimal Peter ile birlikte kostümlerini giymiş çalışıyorlardır diye düşündü. Veya başka şeyler.... Ekibin yanına gitti.
- Daphne ve Peter'ı gördünüz mü?
S: Hayır.
N: Buradan ne çıkartmalıyım?
Bir yandan sinsice gülüyordu.
C: Kesin birlikte s-
÷ Clint! Yok artık.
C: Olabilir yani gençler sonuçta.
÷ Başlarına bir şey gelmiş olabilir mi?
B: Sanmam ne olabilir ki?
÷ Kameradan bakacağım.
Tony ve ekip hemen kamera odasına gider. Zamanı geri sarar ve izlemeye başlarlar. Peter ile Daphne öpüşüyordur.
C: Ben demiştim. Şuan da Peter'ın odasındalardır.
N: Bencede.
Devamını izlerken Tony Daphne'nin Scoot'ın ışınlanma cihazına çarptığını fark etti.
÷ Bakın Daphne cihaza çarptı. Ve yok oldular! Scott nasıl geri gelebilirler?
Sc: Biz buradan çıkartamayız onların oradan çıkma cihazıyla çıkmaları lazım.
÷ Onların yanında cihaz yok ama. Ayrıca onlar nereye gitti?
Sc: Bilmiyorum ayarlamadıkları için cihaz kendi kendine farklı bir gezegene ışınlamıştır.
÷ Yani onlar şuan farklı gezegendeler mi?!
Sc: Muhtemelen.
÷ Onları geri getirmeliyiz. Başka hiçbir yol yok mu?
Sc: Aslında ben cihazla gidip onları geri getirebilirim. Ama nereye gittiklerini bilmiyoruz. Ayrıca gittikten 3 saat sonra geri gelmezsen bir daha buraya geri gelemezsin.
÷ Ne? Hemen bir şeyler yapmalıyız!
Sc: O zaman bütün gezegenleri tek tek incelemeliyiz.
S: Nasıl yani?
Sc: Herkes farklı bir yere gidip gittiği yeri arasın. Bulamazsa gelip farklı gezegenlere gitsin.
÷ Tamam.
Ekip hızla kostümlerini giydi ve cihazları aldı. Önce Scott gitti sonra tüm ekip teker teker farklı yerlere gitti.
Sc: Herkes beni duyuyor mu? İletişimde kalalım.
÷ Ben Mars' a geldim ve burada olduklarını sanmıyorum.
Sc: Yine de bak.

🕷🕷🕷🕷🕷🕷
- Peter korkmaya başladım. Ya sonsuza kadar burada kalırsak? O zaman ne olacak?
+ Sakin ol. Eminim ekip bizi kurtarmaya çıkmıştır.
- Hiçbir yerde çıkış filan yok mu?
+ Görünürde yok.

÷ Ben bulamadım.
S: Bende.
N: Bende.
Ve diğer kimse bulamamıştı.
÷ Scoot bunun daha pratik bir yolu yok mu? Zaman dolmak üzere ve eğer bulamazsak ikisini bir daha asla göremeyeceğiz.
Sc: Maalesef başka yolu yok. Ama riskli bir seçenek var.
÷ Nedir o?
Sc: Bir kişi onların olduğu yere gidecek ve 10 dakika içerisinde onları bulup geri getirecek. Eğer 10 dakika içinde gelemezse sonsuza kadar orada kalır.
÷ Peki kim gidiyor?
N: Ne! Gerçekten biri gidecek mi?
÷ Geri dönmelerini istemiyor musun?
N: İstiyorum ama çok tehlikeli.
P: Ben giderim.
W: Ne! Pietro hayır bu çok tehlikeli.
P: Sakin ol Wanda. Merak etme yapabilirim.
W: Ama 10 dakika çok kısa bir süre.
P: Biliyorum ama ben çok hızlı koşuyorum. Bu sayede onları bulabilirim. Denemekten zarar gelmez.
W: Pietro-
P: Wanda iyi olacağım söz veriyorum. Tamam mı? Onlarla birlikte geri geleceğim.
W: Tamam ama kendine çok dikkat et.
P: Emin olabilirsin.
Scott Pietro'ya çıkma cihazını verdikten sonra yerlerini tespit etme ve 10 dakika tuşunu ayarladı.
Sc: Hazır mısın?
P: Evet.
Scott tuşa bastı ve Pietro bir anda yok oldu.

- Peter bir şeyler yap!
+ Daphne hiç bilmediğim bir gezegende ne yapmamı bekliyorsun?
- Bilmiyorum bir şey yap!
+ Daphne en az bende senin kadar korkuyorum.
- Gel şu eve girelim.
+ Bence uzaklaşmayalım.
- Belki orada bir insan vardır.
+ Daphne gerçekten buna inanıyor musun?
- Hayır ama denemeye deyer.

_Pietro_
Pietro gezegene geldiğinde birazcık tırsmıştı. Ve sadece 10 dakikası vard. Hemen onları bulmak zorundaydı. Hızla etrafına bakınarak koşmaya başladı. Robotlardan ve uzaylılardan başka bir şey görmüyordu. Saatine baktı.  7 dakikası kalmıştı. Korkuyordu ama kendini ve arkadaşlarını ölüme bırakamazdı. Koşarken etrafa teri fışkırıyordu. Koştu,koştu ve koştu. Son 3 dakika. Stres olmuştu. Etrafına bakıyordu ama onları göremiyordu. Koşarken bir ses işitti.
÷ Onları buldun mu?
P: Hayır.
÷ Az zamanın kaldı.
P: Biliyorum ama onları bulacağım.
Son 2 dakika.
Saatine bakıp koşarken gözüne bir şey takıldı. Ama çok uzaktaydı. O yüzden net olarak görünmüyordu. Yaklaştı. Ve onun Peter olduğunu fark etti. Hızla yanına gitti.
P: Peter sonunda sizi buldum. Daphne nerede?
Eliyle yeri gösterdi. Pietro yere baktığında Daphne yi yerde yatarken gördü.
P: Ne oldu?
+ Bir tane robot onun yanında patladı. Ve bayıldı.
P: Tamam. Çabuk onu kucağına al ve bana tutun. Az zamanımız var.
Peter söylenenleri uyguladı ve Pietroyu tuttu. Pietro cihaza bastı ve geldikleri gibi geri gittiler. Yine hepsinin üstü çıktı ve eski kıyafetleri geldi. Pietro onların üstü çıkınca kafasını çevirdi. Uzun yolculuktan sonra gelmişlerdi.
÷ Sonunda! Gelemeyeceksiniz sandım. Daphneye ne oldu?
Hemen Daphne'nin yanına koştu.
÷ Peter bir şey söyle.
+ Bay Stark. Daphne'nin yanında robot patladı ve bayıldı.
÷ Hemen Daphne yi laboratuara götürelim.
Tony ve Peter  Daphne'yi taşımaya başladı.
÷ Bruce bir şeyler yapabilir misin?
B: Sanırım.
Bruce ilaç hazırladı ve onu Daphneye verdi.
B: Yarın uyanır. Yani öyle olması gerekiyor.
÷ Umarım uyanır.
Herkes gittikten sonra odada sadece Peter kalmıştı. Daphne'nin yanına gitti. Yatağın yanına çömeldi ve Daphne'nin elini tuttu.
+ Daphne ne olur beni bırakma! Ben sensiz bir hiçim. Sensiz yapamam. Nolur gitme. Lütfen uyan.
Bu: Uyanacak.
Peter bu kararlı sesi duyduktan sonra irkildi ve arkasını döndü. Bucky ile karşılaşmayı beklemiyordu. 
+ Ne yapabileceğimi bilmiyorum. Her şey benim suçum.
Bu: Öyle deme.
+ Onu korumam gerekirdi.
Bu: Ama senin o anda yapabileceğin hiçbir şey yoktu. Hadi şimdi gidelim de dinlensin.
Peter son kes Daphne'nin saçlarını okşadı. Bucky o sırada arkasını dönmüş gitmeye hazırlanıyorken  Peter Daphne'nin saçından elini çekti. Fakat o sırada Peter elinde onu tutan bir kuvvet olduğunu hissetti.
- Peter gitme!
Peter hızla arkasını döndü ve Daphneye baktı. Fakat Daphne baygındı ve Peter'ın elini tutmuyordu.
+ Sen de duydun mu?
Bu: Neyi?
+ Daphne'nin sesini.
Bu: Hayır. Daphne baygın.
+ Ama o benim elimi tuttu ve gitmememi söyledi.
Bu: Sen öyle duymuşsundur. Hadi gidelim.
Peter istemeyerek olsa da Bucky i takip etti.

Bölümü nasıl buldunuz? Biraz farklı şeyler düşünüyorum ama sizin fikirlerinize de ihtiyacım var. Lütfen vana fikirlerinizi yazın çünkü aklıma hiçbir şey gelmiyor. Ayrıca aklimdamini biriyle paylaşmak istiyorum. O yüzden lütfen mesaj atın veya yorum atın.  Sizi seviyorum ❤❤



Peter Parker İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin