+ Numarayı engelle.
- Peter hayır sadece ders programı istedi.
+ Sana engelle dedim.
- Benim telefonum benim kararlarım karışma bana!
Kavga ederek dışarı çıktık. Doğal olarak herkes bizi gördü.
T: Niye kavga ediyorsunuz siz?
- ve + : Seni ilgilendirmez!
÷ Thor ile düzgün konuşun!
🕷🕷🕷🕷🕷🕷Okulda Luke bana çok iyi davranıyordu. Hep benimle ilgileniyordu. Peter 'da kıskanıyordu.
+ Daphne yeter artık!
- Ne oldu?
+ Luke ve sen hep çok yakınsınız. Gerçekten artık dayanamıyorum.
Peter bunu söyleyip gitti. Ben de arkasından koşarken bir şeye takılıp düştüm. Ama yere düşmemiştim. Bir şey beni tutuyordu. Kalktığımda Luke olduğunu gördüm.
Lu: İyi misin?
- Evet teşekkürler.
Lu: Bir şey değil ama gerçekten iyi misin?
- Evet benim gitmem lazım görüşürüz.
Koşarken karşıma Peter çıktı.
+ Beni yakalamaya çalışırken bile onunla ilgileniyorsun.
- Peter ben takıldım farkında mısın? Ve sadece senin için. Eğer Luke'u sevseydim senin peşinden gelmezdim. Ayrıca Luke benim düşmemi engelledi! Sen ne yaptın? Sadece kıskançlığından kaçtın! Buradan sonrasını anlatmama gerek yok bence. Sen çok iyi bir insanı kıskanıyorsun. Ve bu kimse için iyi değil. Hem bizim ilişkimiz için hem de Luke için.
Kelimeler ağzıma geldikçe geliyordu. Nefretimi kusuyordum. Peter'a asla böyle bağıracağımı tahmin etmezdim. Bağırdıkça bağırıyordum. Peter şok olmuştu. Aynı şeklide bende. Kendimden bu lafları beklemezdim.
+ Şuan da bile Luke'u koruyorsun!
- Peter takıldığın şey hala bu mu?!
+ Evet Daphne bu!
+ Eğer böyle olacaksa bence görüşmemeliyiz!
- Sen...sen.... bilmiyorum ama benden uzak dur! Seni bir daha görmek istemiyorum!
+ Daphne!
- Peter sakın gelme! Gerçekten yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Koşarak ve ağlayarak oradan uzaklaştım. Eve geldiğimde koşarak odama çıkıp kendimi yatağa attım. Hüngür hüngür ağlıyordum. Peter'dan ayrılmak çok zordu. O benden ayrılmıştı! Ve sadece kıskandığı için! Çok kırılmıştım. Ben ağlarken Layla aradı.
L: Naber güzel arkadaşım?
- Fena değil.
Sesim buz gibi çıkmıştı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
L: Daphne ne oldu sana? İyi misin?
- Layla .... Ben çok kötüyüm!
Bunu diyip ağlamaya başladım.
L: Daphne ağlama lütfen bana ne olduğunu anlat.
- Peter ile ayrıldık.
L: Ne? Neden?
- Luke'u kıskanmış.
L: Daphne çok üzgünüm. Lütfen ağlamayı kes. Gözyaşlarını buna harcama. Düşünme onu. Seni çok iyi anlıyorum. Yanına gelmemi ister misin?
- Bilmiyorum.
L: Eğer istersen gelebilirim.
- Seni yormayayım boşver.
L: Sen bilirsin ama yorulmam. Baban evde değil mi?
- Hayır. 1 saat içinde gelir.
L: Daphne sen Peterdan daha iyisini hak ediyorsun inan bana. Takma kafana.
- Layla o kadar kolay değil.
L: Biliyorum çok zor ama bunu yapmak zorundasın. İstersen Cameron'a sorayım Peter ile konuşsun.
- Hayır benim dediğimi sanar.
L: Ben söylerim bir şey olmaz hem neden ayrıldığını daha farklı öğrenirsin.
- Gerçekten Layla gerek yok farklı anlaşılmak istemem.
L: Sen nasıl istersen.
- Neyse ben biraz dinleneceğim görüşürüz.
L: Tamam sakın kafana bir şey takma.
Telefonu kapattıktan sonra kendimi yastığın altına koyup ağladım.Yine bu fikir Sonbahardaa 'dan çıktı.( Değiştirmeler yaptım.) Umarım güzel olmuştur. ❤❤