17. BÖLÜM

1.6K 95 11
                                    

Happy ile birlikte okula gittik. Arabadan indikten sonra sınıfa yöneldim. Peter'ı gördüm ve hemen yanına gittim.
- Naber Peter?
+ Eh işte. Babanla aran nasıl?
- Pek konuşmuyoruz.
+ Ne kadar sürecek cezan?
- Bilmiyorum ama umarım hemen biter.
+ Umarım.
Sarıldık. Sonuçta birbirimizi çok fazla göremeyecektik. Biz sarılırken zil çaldı. Doğal olarak ayrılmak zorunda kaldım.
- Hadi derse gidelim.
+ Tamam.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷

( Aradan birkaç hafta geçtiğini düşünün.)

🕷🕷🕷🕷🕷🕷
Aşağı indim ve kendime filtre kahve koymak için kupa aldım. Kahveyi bardağa dökerken babam konuşmaya başladı.
÷ Daphne bugün Peter gelecek. Galiba çok uzun bir ceza oldu. Pardon.
- P- Peter mı gelecek!?
÷ Evet.
- Tamam o zaman ..... eeee..... Ben gideyim.
÷ Gitmeden önce şu döktüğün kahveyi temizle. Peter'dan bahsettiğim anda dökmeye başladın.
- O yüzden değil bir kere!
÷ Hı hı.
Döktüğüm kahveyi temizlemeye başladım. Mutluydum. Sonunda cezam bitmişti! Hemen odama çıkıp hazırlanmaya başladım.
👇

Evde olacağımız için normal ev kıyafeti giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evde olacağımız için normal ev kıyafeti giymiştim. Saçımı yaptıktan sonra aşağı indim. Peter gelmiş salonda oturuyordu. Avengers bana bakıyordu. Peter geldiğimi anlayınca o da kafasını bana çevirdi.
+ Çok güzel olmuşsun.
- Bu halim mi?
+ Evet.
- Normal ev hali bu.
Deyip gülmeye başladım. Kimse gülmeyince susup oturdum.
Uzun bir sessizlik oldu. Niye bilmiyordum. Kimse konuşmuyordu. En sonunda sessizliği babam bozdu.
÷ Evet Daphne artık cezan bitti.
- Evet çok uzundu.
÷ Ama hak etmiştin.
- Biliyorum.
÷ Bu arada Avengers gidiyor.
- Ne! Ne zaman?
÷ Yarın. Kule oldu.
- Yaaa.
÷ Hep onlar mı seni ziyaret edecek, biraz da sen edersin.
- Tabi ederim.

Bu bölüm çok kısa oldu ama cezasının bitmesi gerekiyordu. Diğer bölümü uzun tutmaya çalışacağım.❤❤

Peter Parker İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin