1.7

12K 588 84
                                    


"Buldum seni!" diye mırıldandım kendi kendime.

Şu anonimler neden kendini bu kadar zeki zannediyordu?

Telefon numarasından dolayı şu anda konumunu görebiliyordum.

Eh netice de yanlış kişiye bulaşmıştı.

Saklandığım ağaçların arkasından çıkarken gülümsedim. Bir nevi o telefonu ona yedirecektim çünkü.

Alacaklı gibi birer ikişer kapıya geçirdiğimde sadece açılmasını bekliyordum.

Kapıyı açan kişiyle yüzümü buruşturdum.

Umut, belindeki havlu ve yüzünde ki piç smile ile beni izliyordu.

"Merve?" dedi kaşlarını çatarak. "En son yarım kalmıştı, özledin de mi geldin yavrum?"

Kusmamak için zor duruyordum evet.

Ama şu an zamanı değildi. Şu an sadece intikam zamanıydı. Eh yani, vardı aklımda bir şeyler. Şimdilik telefonumu ağzına sokma işi bekleyebilirdi.

Telefonumu arka cebime koyarak gülümsemeye çalıştım. Sanırım ağzım ayrılacaktı.

"Evet." dedim yüzümdeki ifadeyi düzelterek. "Ben seni unutamadım Umut, O gece çok özeldi ve seni o şekilde bırakıp gittiğim için kusura bakma."

Allahım sen affet, kendimden iğreniyorum.

Ama bana güvenmesini sağlayacaktım. Bunu yapmak zorundaydım.

Anlık gelen dürtüyle dudaklarımı dudaklarına bastırdım. O da anında kapıyı kapatıp beni kapıya yaslarken o aptal kafasını kapılara vurmamak için zor tutuyordum.

Öpücükleri dudaklarımdan çeneme, oradan da boynuma kayarken derin bir nefes verdim. Elleri kalçalarımı kavrarken daha fazla bu saçmalığa dayanamayacaktım.

Kendimi geri çekerek, Umut'un ellerini ittim.

"Yavaş!" dedim kaşlarımı çatarak. "Oralardan soru ezberlemedim."

"Seni çok özlemişim, kadın." dedi gözlerime bakarak. "Bu gelişini neye borçluyum bilmiyorum ama iyi ki buradasın."

Allahım ne olur bana dayanma gücü ver, aksi taktirde bu kulun böyle konuşmaya devam ederse ağzını yüzünü patlatacağım.

Çantamı köşe koltuğuna atarken gülümsedim. "Bende, özledim. Bu yüzden buradayım."

n a h.

Hemen yanıma otururken beni kucağına çekti. Ben boşuna demiyorum, yavşak bu çocuk.

"Sen niye böyle geziyorsun, gidip üstünü değiştirsene." dedim yüzümü buruşturarak.

Git ki, iki dakika nefes alayım her yer leş gibi parfüm kokuyor yahu!

Başıyla onaylayarak yukarı çıktığında bende aklımdaki şeytanlıklara güldüm.

Bana yaptıklarına pişman olacaksın Umut Arslan! Bu şehir sana 2 beden büyük, bunu sana ispatlayacağım!

• • •

mervenin aklında ki şeytanlıklara ben bile yetişemiyorum yahu

REKABET |TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin