4.3

9.7K 557 48
                                    


"Yetmedi mi artık süründürdüğün şu çocuğu?" diye mırıldandı Buğra. "Seni sevdiğini gözlerinden bile anlayabiliyorum."

Bende onu seviyorum.

Güldüm.

"Hadi ya?"

Başını olumlu anlamda salladı.

"Bir şansı daha hakediyorsunuz bence." diye dahil oldu Lara.

Haklılardı da, daha fazla uzatmayacaktım. Bu kadarı fazlaydı bile.

O sırada sınıftan içeri giren Atakan'a gözlerim takıldığında gülümsedim.

"Naber?" dedi sıramın üzerine oturarak.

Hiçbir şey söylemeden ona sarıldığımda şaşkınlığını kaskatı kesilmiş bedeninden anlayabiliyordum.

"Sen.." dedi mırıldanarak. "İyi misin?" Bir o kadar da alışık değildi. Gülerek burnununun ucunu öptüm.

Tek kaşını kaldırdı.

"İçine bir şeyler girmediğine emin miyiz?" dedi gülerek. "Ne bileyim benim bildiğim Merve.."

"Evet." dedim sözünü keserek. "O senin bildiğin Merve.. Buysa senin hareketlerine bağlı reaksiyon gösteren başka bir Merve.."

"Matematik sana yaramıyor, kanka neler diyorsun lan?" Bu seferde Buğra araya girmişti.

Elimi anlıma vurdum.

"Boşversene, o anladı beni." dedim Buğra'ya dönerek.

"Yoo anlamadım." diyerek beni bozmasaydı olmazdı zaten.

Gözlerimi kırpıştırdım.

Bir anda ellerini belime dolayıp beni kendine çekmesiyle sadece benim duyabileceğim bir sesle fısıldadı. "Eğer bunu duymak istiyorsan.. Bende seni özledim."

Bende seni özledim.

Evet, duymak istediğim bu üç kelimeydi. Bence her şeyi anlatmak için de fazlasıyla yeterliydi.

• • •

Benim gibi bir odundan en fazla bu kadarı çıkıyor kb şağdisöclzşcşsşxğ

Unutmadan.. elimde ki taslaklar bitti.

REKABET |TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin