"Selam." dedi Atakan kalçasını oturduğum sıraya yaslarken.Gıcıklığına en nefret ettiğim şeyi yapıp, sol kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.
"Sırnaşmasana!" dedim kaşlarımı çatarak. Bu hareketlerden hoşlanmadığımı çok iyi biliyordu.
"Rahat dur." dedi gülerek.
Omzumdaki kolunu indirdiğimde gözlerini gözlerime sabitledi.
"Merve, sana haksızlık ettiysem kusura bakma. Bunları geçen sefer konuştuk ama ben sadece iyi olduğunu bilmek istiyorum."
"O aptal benimle uğraşmaması gerektiğini anlamış oldu Atakan. Şimdi İsveçlerde ne bok yiyorsa yiyebilir."
Kısık sesli gülüşünü hissettim.
"Sen öyle diyorsan.."
Başı yan tarafa kaydığında Buğra'yı görmeyince şaşırmış gibiydi.
"Yok mu senin yapışık ikizin?"
"Bugün gelmedi." dedim mırıldanarak. "Dün, bütün gece oyun oynadığından uyanamamış."
O sırada bir çanta tabiri caizse sırama fırlatılırken bakışlarımın sıramda pineklenen kişiyi bulması uzun sürmemişti.
"Ne oluyor lan?" dedi Atakan'da benim gibi kaşlarını çatarken. "Ne işi var bu herifin senin sıranda?"
Oturacak başka yer bulamamış mıydı cidden?
"Ali!" dedim mırıldanarak. "Ne yayıldın lan sırama suyu fazla kaçmış hamur gibi!"
Omuz silkti.
Atakan, tamda beklediğim üzere onu yakasından tutup kaldırırken o hâla pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.
"Son kez soracağım Ali, ne işin var burada?"
"Seni özledim Merve, gelirkende sana mı soracaktım?"
Atakan'ın, Ali'nin yakalarını kavrayan elleri sıkılaşırken onu tek hamlede duvara itmesi bir olmuştu.
"Kelimelerini dikkatli seçeceksin, Ali."
Alayla güldü.
"Öyle mi dersin kuzen?"
"Öyle derim."
Ali'nin kavradığı yakalarını geri bıraktığında omzuna birkaç kere vurdu.
Ardından sırama attığı çantasını alarak boş sıralardan birine fırlattı.
"Bak, böylesi daha iyi."
Güldüm. Bilerek yapıyordu.
Ali, üstelemeden yerine geçerken bu yaptığı beni gülümsetmişti. Son zamanlarda gerginlik kotamı yeterince doldurmuştum zaten.
• • •
Alişim gelmiş hoş gelmiiş şamxlaüxöçaicğa
bölüm atmayacktım ama dayanamadım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKABET |TEXTING
Teen Fiction[ texting, tamamlandı.] Merve: Seni sürüm sürüm süründürmezsem, Merve: Seni kör kuyularda ipsiz bırakmazsam, Merve: Bulduğum bir kaşık suda boğmazsam, Merve: Bana da Merve demesinler.