Umut'un bütün ısrarlarına rağmen onunla birlikte sınıfına girmemiştim.Aklınca Atakan'a gövde gösterisi yapacaktı yavşak!
Buna izin veremezdim. Atakan'ı önemsediğimden değildi bu. Umut'un yüzündeki sırıtış ve sevgili olduğumuzun yayılışı midemi bulandırıyordu.
"Günaydın." dedim düşüncelerimden sıyrılıp Buğra ve Lara'ya doğru.
"Günaydın."
Gülümseyerek Buğra'nın yanına oturduğumda benden bir açıklama bekler gibi bakıyordu.
"Ne planlıyorsun yine kız sen?"
Beni tanıyordu.
"Bu okulu Umut'un kafasına geçireceğim Buğra'cım. Sadece bana alışmasını bekliyorum."
"Kime çektin lan sen?" dedi kahkaha atarak. "Yalnız sen bunun götüne tekmeyi basana kadar fena olaylar çıkacak ben söyleyeyim."
Atakan'ı kastettiğini anlamak zor değildi.
Lara gözlerini kocaman açarak eline yapışan telefonundan bakışların çekti.
"Birisi seninle çok fena uğraşıyor Merve."
Elindeki telefonu hızla alırken kaşlarını çattım.
@ırmakuluca, @bigeaybey ve 84.328 kişi beğendi
dedikodukazanıkaynadı: Okula nakil gelen Umut Arslan & Merve Çetiner'in gecesi ateşli geçmiş gibi gözüküyor!
+89: Atakan'ı aldattı mı bu yelloz??
+54: +89 Ayrılmışlardı zaten aq ne aldatması?
+12: Alt tarafı öpüşüyorlar amk yatak odalarına falan mı girdin¿
+78: Bu kız çok güzel amk
+56: ATAKAN BOYNUZLAR NASIL KARDEŞİM?
+21: Bu ne amk?
+17: +21 Fotoğraf?
+51: Kızda yalnız attan inip eşeğe binmiş bildiğin, taş gibi çocuktu lan atakan.
+36: +51 bir saattir bu yorumu arıyorum aq
• • •
ortalık hiç durulmuyor ki aq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKABET |TEXTING
Teen Fiction[ texting, tamamlandı.] Merve: Seni sürüm sürüm süründürmezsem, Merve: Seni kör kuyularda ipsiz bırakmazsam, Merve: Bulduğum bir kaşık suda boğmazsam, Merve: Bana da Merve demesinler.