2.4

11.2K 546 103
                                    


Belki bir ihtimal Atakan'ı görebilirim diye Umut'un sınıfına gitmiştim. Tahminlerimde yanılmamıştım, ikiside oradaydı.

Umut'un yanına oturduğumda gözlerimi Atakan'a diktim.

Umut bir şeyler anlatıyor ve bende dinliyormuş gibi yapıp dinlemiyordum.

Bakışlarım bir anda sınıfa giren Bige'ye takılırken o da sanki bana inat Atakan'ın yanına oturmuştu.

Gözlerimi devirdim.

Atakan'ın Bige'yi sevmediğinden o kadar emindim ki.. Ama içimde ki bir diğer ses Bige'yi konuşturmam gerektiğini söylüyordu.

"Sonra işte ben tam kaçıyordum, dinozor beni yedi."

"He he." diye onayladım Umut'u. Şu anda çekebileceğim son insan bile değildi.

"Dinozor diyorum Merve, yedi beni yedi!"

"İyi yapmış canım.."

Umut beni omzumdan sarsarken kendime gelmiştim.

"Sen nereyi izliyorsun lan?"

Hayır lütfen mallığını konuştur ve hiçbir şeyi anlama.

Bakışları Atakan & Bige'yi bulurken olumsuz mırıltılar çıkardı.

"Anlaşıldı senin derdin."

Oturduğu yerden kalkarken soluğu Atakan'ın yanında almıştı.

Sımsıkı gözlerimi kapattım.

Atakan birazdan onun soluğunu alacaktı da haberi yoktu gerizekalının..

"Atakan.." dedi gözlerini ona dikerek. "Sen bir gelsene arka bahçeye!"

Atakan'ın alaylı gülüşünü duymamla bende gülümsedim.

Bir şey demeden ayağa kalktığında arka bahçeye gitmişlerdi bile, tabii bende peşlerinden.

Duvarın arkasına saklandığımda olacakları izliyordum. Burada kamera olmaması işlerine geliyordu.

"Senin benim sevgilimle derdin ne lan!" dedi bağırarak Umut. "Gözün kaldı dimi ilişkimizde!"

Gözlerimi devirdim.

Atakan'ın da Umut'a bilendiği kesindi.

"Hareketlerine dikkat et Umut! Bak o şekilsiz burnun sola kaymış, abuk subuk konuşursan düzelteceğim ben o burnu!"

Umut'un sinir bozucu gülüşü kulaklarımı doldurdu.

"Yapma ya, nasıl olacakmış o?"

Atakan'ın "Hemen göstereyim." demesiyle birlikte Umut'un burnunun sağ kısmına vurması bir olmuştu.

İçimdeki ses bir anlık bırak dayak yesin yavşak desede yanlarına giderek Atakan'ın elini tuttum.

Affet beni tamam mı? Sende anla, yapmak zorundayım bunu.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun Atakan!" dedim onu omzundan ittirirken. "Kendine gel!"

Kahkaha attı.

"Sevgilinin burnu yamuk Merve, bende düzelteyim dedim!"

En çokta iyi yapmışsın diyememek koyuyordu lan.

Umut'u yerden kaldırdığımda, Atakan'ı arkamda bırakarak onu revire götürdüm.

Hay Allahım, ne yapıyordum ben?

• • •

mervecim sizi ben yazıyorum, hemen kavuşamazsınız annecim kendinize gelin ŞAĞÜCAÖDĞAPXĞADĞQŞAĞ

REKABET |TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin