Buğra gideli neredeyse 1 saat falan olmuştu. Onun arkasından hiç kalkmamak üzere yatmıştım. Dünden beri bulanan midem bana hiç yardımcı olmasada içtiğim ağrı kesici birazda olsa ağrılarımı azaltmıştı.Zil sesi kulaklarımı doldurduğunda gözlerimi devirdim.
"Boncuk takacağım o kapıya boncuk! Kasap dükkanlarındakilerden taktırmadan rahat edemeyeceğim!"
Bağıra bağıra kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm Bige'yle güldüm.
"Selam!" dedi asık suratını düzeltmeye çalışarak. "Rahatsız ettim sanırım?"
"Evet canım, öyle oldu."
Gözlerini devirdi.
"Almayacak mısın beni içeriye?"
"Bilmem, almalı mıyım?"
Kapıyı biraz daha açtım.
"Acıdım, geç hadi." dedim gülerek.
İçeriye girdiğinde gördüğü dağınıklıkla gözlerinin büyüdüğüne yemin edebilirdim.
Koltuğun üzerindeki kıyafetlerimi kenara çekerek kendine yer açtı.
"Şey.. Ben aslında aramızı düzeltmek için geldim. Her an üzerime atlayacak bir jaguar gibi bakman, biraz korkutucu!"
Kahkaha attım.
"Öyle mi bakıyormuşum? A-ah hiç haberim yok."
Başını olumlu anlamda salladı.
"Ex'imin kuyruğunda dolaştığın için olmasın tatlım?"
"Anlamadım?" dedi kaşlarını çatarak.
"Farkettim onu."
"Seninle arkadaş olmak istiyorum, aramızı düzeltemez miyiz Merve?"
Gözlerimi devirerek ona biraz daha yaklaştım.
"Düzeltemeyiz canım."
Kaşlarını çattı.
"Ne?"
"Anlamadığımı mı zannediyorsun?" dedim gülerek. "Bak tatlım, arkamdan çevirdiğiniz dolapları üzerinize kitlerim sizin. Ayağınızı denk alın!"
Korkuyla gözlerini büyüttü.
"Dolap, ne dolabı?"
Telefonumu açarak çektiğim videoyu izlettim.
"Kendini toparlayıp, bana yardım etmezsen sizi kamuya açarım!"
Aramızdaki mesafeyi açarak geri çekildi.
"Sen.. Nasıl?"
Kahkaha attım.
"Beni küçümsememeyi öğrenmekle başlayabilirsiniz mesela."
"Ne istiyorsun benden! Bak lütfen, bu video ailemin kulağına gitmesin. Her istediğini yapacağım. Söz veriyorum."
"Öncelikle taraf değiştirmekle başlayabilirsin." dedim gülerek. "Umut'a benimle çok iyi anlaştığını söyleyeceksin."
Başıyla onayladı.
"Ayrıca, o şerefsizin planlarında bir değişiklik olursa, ilk benim haberim olacak."
"Tamam, anlaştık."
Kolunu kavradım. "Bak eğer bana bir yanlışını görürsem, bu konuştuklarımızdan Umut'un haberi olursa bu videoyu herkes izler! Anlıyorsun değil mi?"
Bir kaç onay cümlesi mırıldandığında çantasını omzuna takarak evden çıktı.
• • •
merve çok fenasın aq
gününün 2. bölümü..
bu arada bölümlerin kısa olduğunun farkındayım ama yapabileceğim bir şey yok çünkü yeni yazmıyorum hepsi taslak :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKABET |TEXTING
Teen Fiction[ texting, tamamlandı.] Merve: Seni sürüm sürüm süründürmezsem, Merve: Seni kör kuyularda ipsiz bırakmazsam, Merve: Bulduğum bir kaşık suda boğmazsam, Merve: Bana da Merve demesinler.