2.0'ı atlamayın :')
Ellerim titrerken sinirle güldüm.
"Kim lan bu pezevenk!"
Çantamdaki suyu son nefesimmişçesine içerken büzülen şişeyi çöpe attım.
Öğle teneffüsündeydik ve sınıf bomboş sayılırdı.
Bende Merve'ysem, o fotoğrafı çekeninde paylaşanında benden çekeceği vardı!
Kapı hışımla açılırken gelen kişiyi az çok tahmin edebiliyordum.
Ama unuttuğu bir şey vardı, o bana hesap soramazdı!
"Ne lan bu şimdi!" dedi Atakan titreyen ellerini saçlarından geçirirken. "Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun!"
"Hop!" dedi Buğra ayağa kalkarken. "Ağır ol lan biraz!"
Buğra'ya kedi gibi bakarken, halledebileceğimi söyledim.
Lara'yı da alıp sınıftan çıkarken kapıyı sertçe kapattı.
"O ses ayarlarını düzelt Atakan, benimle böyle konuşamazsın!" dedim sakin olmaya çalışarak.
Alayla güldü.
"Neden? Çünkü sen Merve Çetiner'sin öyle değil mi! Kimse seninle böyle konuşamaz! Sen herkese üstten bakar bin bir takla çevirirsin ama sana kimse bunları yapamaz öyle mi?"
Yüzüne geçirdiğim tokatla sinirden gözleri parladı.
İkimizde freni patlamış kamyon gibiydik, bunun telafisi olmayabilirdi.
"Evet!" dedim ellerimi saçlarımdan geçirirken. "Kimse benimle böyle konuşamaz!"
Duraksadı.
Cep telefonunu eline alırken sayfayı açıp elime tutuşturdu.
Atakan, yapma.
Şimdi değil, lütfen şimdi değil.
"Ben sana inanmıştım lan!" dedi sinirle kahkaha atarken. "Bu kız bana aşıktı demiştim, beni aldatmaz demiştim! O fotoğraf önüme geldiğinde bile salak gibi inanmamıştım, Yazıklar olsun."
Omzundan ittirdim.
"Orası öyle değil Atakan! O benim suçum değildi!"
Güldü.
"Bu peki, bu da mı senin suçun değil! Merve bir şey söyle!" dedi gözlerinden tek bir damla yaş akarken. Bu ağlamak değildi belki ama onu ilk defa böyle görüyordum. "Son kez söylüyorum, sen ne dersen ona inanacağım. Söz veriyorum!"
Yapamazdım ki, Atakan'a her şeyi anlatamazdım. Amacıma bu kadar yaklaşmışken her şeyi mahvedemezdim.
Dudaklarımdan sadece 3 kelime dökülmüştü.
"Bu gördüklerin gerçek."
Onlarda havaya karışmıştı zaten.
Gerisi hayal kırıklığı, Atakan'ın gözlerindeki hissizlik ve sesindeki soğukluk.
Onu hiç böyle görmemiştim.
• • •
ben niye normal bir sahne yazamıyorum aq merveyi ve atakanı hiç mutlu göremeyeceksiniz sanırım şamziqüzğçqnzağz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKABET |TEXTING
Teen Fiction[ texting, tamamlandı.] Merve: Seni sürüm sürüm süründürmezsem, Merve: Seni kör kuyularda ipsiz bırakmazsam, Merve: Bulduğum bir kaşık suda boğmazsam, Merve: Bana da Merve demesinler.