Jaemin ve Jeno yemeklerini yedikten sonra koltuğa uzanıp ışıkları kapattılar. Jaemin'in sarı koltuğu ve renkli yastıkları sıcak ve rahat bir ortam için idealdi.
Jaemin arkasına yastık doldurup yaslanmış Jeno'yu da bacaklarının arasından kendine doğru yaslamıştı.Jaemin'in çenesi Jeno'nun omzundaydı ve bir yandan da saçlarını okşuyordu.
"Seninle böyle olmayı o kadar uzun zaman bekledim ki." dedi hüzünle ve Jeno'nun omzunu öptü.Jeno gülümseyip Jaemin'e baktı.
"Neden ben yani bu kadar zaman beklenmeye değer miydim?" diye sordu.
Jaemin Jeno'yu kendine daha çok çekip sıkıca sarıldı.
"Tabiki bekleyecektin, sen benim kalbimi hep kıpır kıpır yapıyordun. Bu hissin nasıl bir şey olduğunu senin sayende öğrendim, aşık olmanın nasıl olduğunu bana sen öğrettin." dedi Jaemin.Bu Jeno'nun çok hoşuna gitmişti Jaemin'in belini saran kolunu okşadı.
"Peki, o kadar ilişkim oldu hiç pes etmeyi düşünmedin mi? Ya da bana itiraf etmeyi?" diye sordu.
Jaemin sessizleşti ve Jeno'nun saçlarını okşayan elini geri çekti.
"Öncelikle şunu anlamanı istiyorum çünkü çok önemli." dedi Jaemin. "Sen benim ilk aşık olduğum kişisin ama erkeklerden hoşlandığımı senin sayende fark etmedim. Daha önce benim de sevgililerim oldu, ya da seks yaptığım insanlar -bir elin parmağını geçmeselerde-, bu yüzden ilk amacım seni kendime aşık etmek değildi ya da benden hoşlanmanı sağlamak bu hiç bir zaman amacım değildi. Sana o kadar çok değer veriyordum ki senin mutlu olan benim için yeterliydi hala öyle bana kalsa sana hiç söylemezdim."Jeno Jaemin'in kucağından çekilip karşısına geçecek şekilde bağdaş kurdu.
"Jaemin-ah teşekkür ederim." dedi ve Jaemin'in ellerini tuttu.
" Senin sevgine nasıl karşılık verebilirim bilmiyorum. Senden gerçekten hoşlanmaya başladım ama seni sevmeyi senin beni sevmenden öğreneceğim."
Jaemin onaylarcasına başını salladı."Şu an düşündüğüm ise birlikte mutlu olmak. Seni sevmek, elini tutmak, destek olmak... Benim için uğraşmaya karar vermenden o kadar memnunum ki." dedi.
Jeno yaklaşıp Jaemin'i dudağının kenarından öptü.
"Peki sen nasıl benden hoşlandın? Ve Renjun ile olan mesele bunu nereden gördün?" diye sordu Jaemin.
Jeno gözlerini kaçırdı."Ben... Lisedeyken senin hakkında tarif edemediğim bir şeyler hissetmeye başlamıştım.
Bunu söylemek çok utanç verici ama ilk ıslak rüyam senin ile ilgiliydi ve bundan nefret etmiştim. Senin yüzüne bakmaya bile utanıyordum, neden böyle hissettiğimi bilmiyordum veya arkadaşlığımıza nasıl ihanet ettiğimi sana nasıl açıklayacağımı bilemiyordum." dedi ve bir süre Jaemin'in parmakları ile oynadı."Daha sonra senin bir kızla çiktığını öğrendim, sen o zaman okulun popüler belalı çocuğu olduğun için senin benim gibi birisinden hoşlanacağını hiç düşünmemiştim ya da gay olabileceğini. Aslında bunu düşünmek işime yaradı ve ben de saplantılı bulduğum rüyalarımdan kurtulmuş sana olan duygularıma ise çelik kapıyı kapamış oldum."
Jaemin Jeno'nun onun parmakları ile oynamasına gülümseyip devam etmesi için ilgiyle baktı.
"Senin bana gay olduğunu açıklamanla ise kapadığım bütün kapılar açıldı, sakladığım bütün duygular ve o rüyalar geri döndü Jaemin. Sürekli seni görmek, sana dokunmak istiyordum. Seni öpmek, sana sarılmak, seninle uyanmak istiyordum ve bu beni mahfediyordu. Arkadaşlığımıza ihanet etmek istemiyordum senin beni sevebileceğini hala düşünmüyordum ama Jisung bir şeyleri anlamama yardımcı oldu." dedi gülümseyerek."Jisung'un senin beni ölene kadar beklemeyeceğin hakkında söylediklerini ve kendi kıskançlık krizlerimi düşününce senin bana karşılıklı sevgi beslediğine dair bir duyguya kapılıp o gece soluğu senin evinde aldım."
Jeno birden sessizleşince Jaemin hangi gece olduğunu anladı.
"Evde yoktun daha sonra Renjun ile seni gördüm. Bu beni tahmin ettiğimden daha çok etkiledi inanır mısın yarım saatlik uyku ile duruyordum bu gün."
Jaemin üzgün bir şekilde baktı Jeno'ya "Özür dilerim Jeno-ah, görmeni istemezdim. Hem keşke kendini harap etmeseydin ben buna değmem." dedi.Jeno kaşlarını çatıp Jaemin'in yüzünü avuçlarının içine aldı.
"Sen her şeye değersin ama haklısın aptal gibi depresyona girmek yerine sana sormalıydım. Seni kollarımın arasına daha erken alabilirdim o zaman." dedi.
Jaemin biraz utanıp gözlerini kaçırdı.
"Yarım saat uyku ile durduğuna inanamıyorum hemen şimdi yatmaya gidiyorsun." dedi kızgın bir sesle."Gidiyoruz." diye düzeltti Jeno.
"Senin kokun ile uyumak istiyorum. Hem daha bana ne kadar aşık olduğun hakkında ayrıntıları duyamadım." dedi huysuz bir şekilde.
Jaemin kıkırdayarak Jeno'nun elini tuttu ve çekiştirdi.
"Günler torbaya mı girdi sevgilim? Seni güzelce uyutmam lazım önce." dedi.Jeno hızlı bir şekilde oturduğu yerden kalkıp Jaemin'i kendisine çekti ve yumuşak dudakları ile Jaemin'in boynunu öptü.
"Kulaklarım bu kelimeye çoktan alıştı, artık sevgi sözcüklerin ile onları sürekli mest etmen gerekecek." dedi.
Jaemin Jeno'nun öptüğü yerden kan pompalandığını hissediyordu bir gün için bu kadarı kalbine çok zararlıydı.
"Jeno-ah" dedi ve Jeno'nun elini kalbine koydu. Jeno Jaemin'in hızlı hızlı atan kalbi ile sırıttı.
"Bu daha başlangıç güzelim." dedi.YORUM ISTERIM:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||ROCKABYE|| [Nomin/Jaeno]
Fanfiction[Tamamlandı] Bir rock yıldızı ve beklenilenin üstünde bir popüleriteye sahip olan Lee Jeno ve onu bir iç savaşa sürükleyecek olan en yakın arkadaşı, yazar, aynı zamanda takıntılı fanı olan Na Jaemin. [Belirli bir seme veya uke yoktur!!!!] [Homofobik...